Lähe eläkkeelle

Ota Koivuniemi mukaan

Olen joutunut kuuntelemaan koko ikäni teitä, ja pikkuhiljaa alkaa riitää. Mä en jaksa enää. Mitä pahaa mä oon tehny. t. Pekka vm 1958

13

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uffe

      Mitä tuota täällä kyselet, kyllä aikuinen mies itse tietää mitä pahaa on tehnyt! Ja todella täytyy olla suuri rikos omallatunnollasi, että vaivaudut Katria ja Paulaa siitä panettelemaan. Hyi ja häpeä, vaihda levyä!

    • Pasi

      Eikö aikuinen mies osaa vaihtaa radio-/TV-kanavaa??? Oletko uusavuton?

      • kommentti

        Kuule, ei vm 58 voi olla uusavuton. Mahdollisesti se voi olla vain muuten avuton. Mitä tohon kanavan vaihtöön tulee, niin ei montaa todellista vaihtoehtoa ole. Ei vm 58 jaksa mitään runkrokkii kuunnella. Tää mun kommentti piti sisällään vaan sellasen ajatuksen, että noi kaks haahkaa jotenkin niinkun dominoi liikaa tota tarjontaa. En tie mistä se johtuu, mutta ehkä se johtuu siitä, että ne on londannu penaaliaan sopivissa paikoissa.
        Mitä näiden kahen mamman musikaalisuuteen tulee, niin musiikipiireissä tiedetään , että Katri laulaa pikkusen sivuun, mitä ehkä keskiverto seiskan laulaja ei huomaa ja Koivuniemen taannoinen orkka lopetti yhteistyön, kommentein: "ethän sä edes osaa laulaa".


      • joopa joo -taito
        kommentti kirjoitti:

        Kuule, ei vm 58 voi olla uusavuton. Mahdollisesti se voi olla vain muuten avuton. Mitä tohon kanavan vaihtöön tulee, niin ei montaa todellista vaihtoehtoa ole. Ei vm 58 jaksa mitään runkrokkii kuunnella. Tää mun kommentti piti sisällään vaan sellasen ajatuksen, että noi kaks haahkaa jotenkin niinkun dominoi liikaa tota tarjontaa. En tie mistä se johtuu, mutta ehkä se johtuu siitä, että ne on londannu penaaliaan sopivissa paikoissa.
        Mitä näiden kahen mamman musikaalisuuteen tulee, niin musiikipiireissä tiedetään , että Katri laulaa pikkusen sivuun, mitä ehkä keskiverto seiskan laulaja ei huomaa ja Koivuniemen taannoinen orkka lopetti yhteistyön, kommentein: "ethän sä edes osaa laulaa".

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.


      • Mutta levyllä?
        joopa joo -taito kirjoitti:

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.

        Sehän paljastaa kaiken. Jos jo puhelinlangat laulaa pikkusen sivuun, niin ei myöhemmistäkään voi enempää odottaa. Sävelkorvahan on sellainen, jota on vaikea kehittää.


      • Pekka Klaukkalasta
        joopa joo -taito kirjoitti:

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.

        Kuuntelen tässä juuri radiosta soidinmenojen toista naisartistia, hänen leipätyönsä on näytteleminen, mutta hän laulaa par´aikaa aivan upeaa tulkintaa.
        Mielestäni suomalaista kevyen musiikin lauljien tämänpäiväistä tasoa kuvaa vahvasti se , että näyttelijät menee vauhdilla vasemmalla ohi.
        Jos keskittyy täysipäiväisesti musiikkiin ja saa neniinsä teatterikoululaisilta, niin siinä on silloin tasan väärässä seurassa. Ongelma on vain se että asiainomaiset eivät itse asiaa tajua, ja ympärilläolevat eivat kehtaa asiaa sanoa


      • akateemikko
        Pekka Klaukkalasta kirjoitti:

        Kuuntelen tässä juuri radiosta soidinmenojen toista naisartistia, hänen leipätyönsä on näytteleminen, mutta hän laulaa par´aikaa aivan upeaa tulkintaa.
        Mielestäni suomalaista kevyen musiikin lauljien tämänpäiväistä tasoa kuvaa vahvasti se , että näyttelijät menee vauhdilla vasemmalla ohi.
        Jos keskittyy täysipäiväisesti musiikkiin ja saa neniinsä teatterikoululaisilta, niin siinä on silloin tasan väärässä seurassa. Ongelma on vain se että asiainomaiset eivät itse asiaa tajua, ja ympärilläolevat eivat kehtaa asiaa sanoa

        Oma sävelkorvasi on vähän pielessä kun näin kehtaat mollata. Vai lieko kolmaskin korva kasvamassa. No etpä näillä kommenteillasi Katrin tai Paulan uraa hetkauta mihinkään suuntaan. Ne urat vain jatkavat nousuaan ja kuin timantit loistavat yhä kirkkaammin!


      • bbbbbb
        akateemikko kirjoitti:

        Oma sävelkorvasi on vähän pielessä kun näin kehtaat mollata. Vai lieko kolmaskin korva kasvamassa. No etpä näillä kommenteillasi Katrin tai Paulan uraa hetkauta mihinkään suuntaan. Ne urat vain jatkavat nousuaan ja kuin timantit loistavat yhä kirkkaammin!

        Sä nyt vaan sekotat tunteet ja faktat, mutta naisilehan se on ihan tyypillistä. Ja sillehän mä en voi mitään.


    • Nimetön

      tosiaan jo pois kuvioista,mutta Katri-Helena ei koskaan! mikä karisma ja mikä ääni!!!! IHANAAAA

      • miesihailijaaaa

        Paula on sexympi ja nätimmät sääret.


      • kuin osuuskaupan pattipolvi
        miesihailijaaaa kirjoitti:

        Paula on sexympi ja nätimmät sääret.

        näin on ..............heh heh


    • uffe

      Mahtava konsertti Oulussa eilen ! Turhaan täällä kritisoidaaan jos ei tuolidta pääse kauemmaksi

      • manne

        Rahan päälle ymmärtävä teeskentelijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe