Lähe eläkkeelle

Ota Koivuniemi mukaan

Olen joutunut kuuntelemaan koko ikäni teitä, ja pikkuhiljaa alkaa riitää. Mä en jaksa enää. Mitä pahaa mä oon tehny. t. Pekka vm 1958

13

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uffe

      Mitä tuota täällä kyselet, kyllä aikuinen mies itse tietää mitä pahaa on tehnyt! Ja todella täytyy olla suuri rikos omallatunnollasi, että vaivaudut Katria ja Paulaa siitä panettelemaan. Hyi ja häpeä, vaihda levyä!

    • Pasi

      Eikö aikuinen mies osaa vaihtaa radio-/TV-kanavaa??? Oletko uusavuton?

      • kommentti

        Kuule, ei vm 58 voi olla uusavuton. Mahdollisesti se voi olla vain muuten avuton. Mitä tohon kanavan vaihtöön tulee, niin ei montaa todellista vaihtoehtoa ole. Ei vm 58 jaksa mitään runkrokkii kuunnella. Tää mun kommentti piti sisällään vaan sellasen ajatuksen, että noi kaks haahkaa jotenkin niinkun dominoi liikaa tota tarjontaa. En tie mistä se johtuu, mutta ehkä se johtuu siitä, että ne on londannu penaaliaan sopivissa paikoissa.
        Mitä näiden kahen mamman musikaalisuuteen tulee, niin musiikipiireissä tiedetään , että Katri laulaa pikkusen sivuun, mitä ehkä keskiverto seiskan laulaja ei huomaa ja Koivuniemen taannoinen orkka lopetti yhteistyön, kommentein: "ethän sä edes osaa laulaa".


      • joopa joo -taito
        kommentti kirjoitti:

        Kuule, ei vm 58 voi olla uusavuton. Mahdollisesti se voi olla vain muuten avuton. Mitä tohon kanavan vaihtöön tulee, niin ei montaa todellista vaihtoehtoa ole. Ei vm 58 jaksa mitään runkrokkii kuunnella. Tää mun kommentti piti sisällään vaan sellasen ajatuksen, että noi kaks haahkaa jotenkin niinkun dominoi liikaa tota tarjontaa. En tie mistä se johtuu, mutta ehkä se johtuu siitä, että ne on londannu penaaliaan sopivissa paikoissa.
        Mitä näiden kahen mamman musikaalisuuteen tulee, niin musiikipiireissä tiedetään , että Katri laulaa pikkusen sivuun, mitä ehkä keskiverto seiskan laulaja ei huomaa ja Koivuniemen taannoinen orkka lopetti yhteistyön, kommentein: "ethän sä edes osaa laulaa".

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.


      • Mutta levyllä?
        joopa joo -taito kirjoitti:

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.

        Sehän paljastaa kaiken. Jos jo puhelinlangat laulaa pikkusen sivuun, niin ei myöhemmistäkään voi enempää odottaa. Sävelkorvahan on sellainen, jota on vaikea kehittää.


      • Pekka Klaukkalasta
        joopa joo -taito kirjoitti:

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.

        Kuuntelen tässä juuri radiosta soidinmenojen toista naisartistia, hänen leipätyönsä on näytteleminen, mutta hän laulaa par´aikaa aivan upeaa tulkintaa.
        Mielestäni suomalaista kevyen musiikin lauljien tämänpäiväistä tasoa kuvaa vahvasti se , että näyttelijät menee vauhdilla vasemmalla ohi.
        Jos keskittyy täysipäiväisesti musiikkiin ja saa neniinsä teatterikoululaisilta, niin siinä on silloin tasan väärässä seurassa. Ongelma on vain se että asiainomaiset eivät itse asiaa tajua, ja ympärilläolevat eivat kehtaa asiaa sanoa


      • akateemikko
        Pekka Klaukkalasta kirjoitti:

        Kuuntelen tässä juuri radiosta soidinmenojen toista naisartistia, hänen leipätyönsä on näytteleminen, mutta hän laulaa par´aikaa aivan upeaa tulkintaa.
        Mielestäni suomalaista kevyen musiikin lauljien tämänpäiväistä tasoa kuvaa vahvasti se , että näyttelijät menee vauhdilla vasemmalla ohi.
        Jos keskittyy täysipäiväisesti musiikkiin ja saa neniinsä teatterikoululaisilta, niin siinä on silloin tasan väärässä seurassa. Ongelma on vain se että asiainomaiset eivät itse asiaa tajua, ja ympärilläolevat eivat kehtaa asiaa sanoa

        Oma sävelkorvasi on vähän pielessä kun näin kehtaat mollata. Vai lieko kolmaskin korva kasvamassa. No etpä näillä kommenteillasi Katrin tai Paulan uraa hetkauta mihinkään suuntaan. Ne urat vain jatkavat nousuaan ja kuin timantit loistavat yhä kirkkaammin!


      • bbbbbb
        akateemikko kirjoitti:

        Oma sävelkorvasi on vähän pielessä kun näin kehtaat mollata. Vai lieko kolmaskin korva kasvamassa. No etpä näillä kommenteillasi Katrin tai Paulan uraa hetkauta mihinkään suuntaan. Ne urat vain jatkavat nousuaan ja kuin timantit loistavat yhä kirkkaammin!

        Sä nyt vaan sekotat tunteet ja faktat, mutta naisilehan se on ihan tyypillistä. Ja sillehän mä en voi mitään.


    • Nimetön

      tosiaan jo pois kuvioista,mutta Katri-Helena ei koskaan! mikä karisma ja mikä ääni!!!! IHANAAAA

      • miesihailijaaaa

        Paula on sexympi ja nätimmät sääret.


      • kuin osuuskaupan pattipolvi
        miesihailijaaaa kirjoitti:

        Paula on sexympi ja nätimmät sääret.

        näin on ..............heh heh


    • uffe

      Mahtava konsertti Oulussa eilen ! Turhaan täällä kritisoidaaan jos ei tuolidta pääse kauemmaksi

      • manne

        Rahan päälle ymmärtävä teeskentelijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2103
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1722
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1051
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      946
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      754
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      50
      677
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      675
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      635
    Aihe