Lähe eläkkeelle

Ota Koivuniemi mukaan

Olen joutunut kuuntelemaan koko ikäni teitä, ja pikkuhiljaa alkaa riitää. Mä en jaksa enää. Mitä pahaa mä oon tehny. t. Pekka vm 1958

13

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uffe

      Mitä tuota täällä kyselet, kyllä aikuinen mies itse tietää mitä pahaa on tehnyt! Ja todella täytyy olla suuri rikos omallatunnollasi, että vaivaudut Katria ja Paulaa siitä panettelemaan. Hyi ja häpeä, vaihda levyä!

    • Pasi

      Eikö aikuinen mies osaa vaihtaa radio-/TV-kanavaa??? Oletko uusavuton?

      • kommentti

        Kuule, ei vm 58 voi olla uusavuton. Mahdollisesti se voi olla vain muuten avuton. Mitä tohon kanavan vaihtöön tulee, niin ei montaa todellista vaihtoehtoa ole. Ei vm 58 jaksa mitään runkrokkii kuunnella. Tää mun kommentti piti sisällään vaan sellasen ajatuksen, että noi kaks haahkaa jotenkin niinkun dominoi liikaa tota tarjontaa. En tie mistä se johtuu, mutta ehkä se johtuu siitä, että ne on londannu penaaliaan sopivissa paikoissa.
        Mitä näiden kahen mamman musikaalisuuteen tulee, niin musiikipiireissä tiedetään , että Katri laulaa pikkusen sivuun, mitä ehkä keskiverto seiskan laulaja ei huomaa ja Koivuniemen taannoinen orkka lopetti yhteistyön, kommentein: "ethän sä edes osaa laulaa".


      • joopa joo -taito
        kommentti kirjoitti:

        Kuule, ei vm 58 voi olla uusavuton. Mahdollisesti se voi olla vain muuten avuton. Mitä tohon kanavan vaihtöön tulee, niin ei montaa todellista vaihtoehtoa ole. Ei vm 58 jaksa mitään runkrokkii kuunnella. Tää mun kommentti piti sisällään vaan sellasen ajatuksen, että noi kaks haahkaa jotenkin niinkun dominoi liikaa tota tarjontaa. En tie mistä se johtuu, mutta ehkä se johtuu siitä, että ne on londannu penaaliaan sopivissa paikoissa.
        Mitä näiden kahen mamman musikaalisuuteen tulee, niin musiikipiireissä tiedetään , että Katri laulaa pikkusen sivuun, mitä ehkä keskiverto seiskan laulaja ei huomaa ja Koivuniemen taannoinen orkka lopetti yhteistyön, kommentein: "ethän sä edes osaa laulaa".

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.


      • Mutta levyllä?
        joopa joo -taito kirjoitti:

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.

        Sehän paljastaa kaiken. Jos jo puhelinlangat laulaa pikkusen sivuun, niin ei myöhemmistäkään voi enempää odottaa. Sävelkorvahan on sellainen, jota on vaikea kehittää.


      • Pekka Klaukkalasta
        joopa joo -taito kirjoitti:

        ottaa estradi ,kuljettaa laulua ,kunnioittaa yleisöä.
        Laulaminen; alaäänet soi nykyään hienosti ,ylä-äänissä iän mukanaan tuomaa puutetta ,mutta sen korvaa taito viedä laulu eteenpäin ,loppuun.Ja mitä laujajiin tulee ,suurin osa laulaa sivusta ,kun on pakko ,astmaoireet ,hengitystekniikka,yskä ,kurkun käheys ,kivut hartioissa ,kivut rintalastassa ,vatsakivut ,ilmavaivat ,kun jotan vialla ääni ei kulje toivotulla tavalla.Mutta yhteistyö orkesterin kanssa korjaa puutteet niin ,että ei tarkkakorvaisinkaan sitä huomaa aina ,kuten minä . Katrihelenan ja petoman (muuten aivan upee saxofonisti)orkesterin yhteistyö on tästä hyvä esimerkki.

        Kuuntelen tässä juuri radiosta soidinmenojen toista naisartistia, hänen leipätyönsä on näytteleminen, mutta hän laulaa par´aikaa aivan upeaa tulkintaa.
        Mielestäni suomalaista kevyen musiikin lauljien tämänpäiväistä tasoa kuvaa vahvasti se , että näyttelijät menee vauhdilla vasemmalla ohi.
        Jos keskittyy täysipäiväisesti musiikkiin ja saa neniinsä teatterikoululaisilta, niin siinä on silloin tasan väärässä seurassa. Ongelma on vain se että asiainomaiset eivät itse asiaa tajua, ja ympärilläolevat eivat kehtaa asiaa sanoa


      • akateemikko
        Pekka Klaukkalasta kirjoitti:

        Kuuntelen tässä juuri radiosta soidinmenojen toista naisartistia, hänen leipätyönsä on näytteleminen, mutta hän laulaa par´aikaa aivan upeaa tulkintaa.
        Mielestäni suomalaista kevyen musiikin lauljien tämänpäiväistä tasoa kuvaa vahvasti se , että näyttelijät menee vauhdilla vasemmalla ohi.
        Jos keskittyy täysipäiväisesti musiikkiin ja saa neniinsä teatterikoululaisilta, niin siinä on silloin tasan väärässä seurassa. Ongelma on vain se että asiainomaiset eivät itse asiaa tajua, ja ympärilläolevat eivat kehtaa asiaa sanoa

        Oma sävelkorvasi on vähän pielessä kun näin kehtaat mollata. Vai lieko kolmaskin korva kasvamassa. No etpä näillä kommenteillasi Katrin tai Paulan uraa hetkauta mihinkään suuntaan. Ne urat vain jatkavat nousuaan ja kuin timantit loistavat yhä kirkkaammin!


      • bbbbbb
        akateemikko kirjoitti:

        Oma sävelkorvasi on vähän pielessä kun näin kehtaat mollata. Vai lieko kolmaskin korva kasvamassa. No etpä näillä kommenteillasi Katrin tai Paulan uraa hetkauta mihinkään suuntaan. Ne urat vain jatkavat nousuaan ja kuin timantit loistavat yhä kirkkaammin!

        Sä nyt vaan sekotat tunteet ja faktat, mutta naisilehan se on ihan tyypillistä. Ja sillehän mä en voi mitään.


    • Nimetön

      tosiaan jo pois kuvioista,mutta Katri-Helena ei koskaan! mikä karisma ja mikä ääni!!!! IHANAAAA

      • miesihailijaaaa

        Paula on sexympi ja nätimmät sääret.


      • kuin osuuskaupan pattipolvi
        miesihailijaaaa kirjoitti:

        Paula on sexympi ja nätimmät sääret.

        näin on ..............heh heh


    • uffe

      Mahtava konsertti Oulussa eilen ! Turhaan täällä kritisoidaaan jos ei tuolidta pääse kauemmaksi

      • manne

        Rahan päälle ymmärtävä teeskentelijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe