istanbul

marmaris

heippa.
olen lähdössä joulukuun lopussa marmarikseen.lennän istanbuliin thy n lennolla joten olen istanbulissa n 18.40.ja olis tarkoitus päästä viel samana iltana jatkamaan bussilla matkaa marmarikseen.joten paljonkohan aikaa tarvii varata kentältä (atatürk) lähimmälle bussi asemalle? ja onko yksinään tytön ihan turvallista siirtyy kentältä bussiasemalle.kertokaa nyt enemmän tietävät.pelottaa niin vietävästi lähtee mutta tahto kuitenki voittaa pelon.mutta vinkkejä silti kaivataan :)

4

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtu :=)

      niin ja mistä saan bussilipun ostettua? kannattaako mennä sinne pääbussi asemalle ku joku on sanonut et siel on niitä useampi...

      • Zeynep1

        lippu pitaa varata jo ajoissa etta saat paikan. ks. www.ulusoy.com.tr tai www.varan.com.tr

        matkaan varaisin julkisilla kork. n. 1h (matka 35min ja paalle kamojen raahaus tunnelissa ja oikean bussilaiturin etsiminen Esenlerissa), taksilla 20min n. 20YTL. Laiturilla on hyva olla n. 30min ennen lahtoa.

        paabussiasemia on istanbulissa yksi, se on euroopan puolella Esenlerin kaupunginosassa, kutsutaan OTOGARiksi. bussit toki pysahtyvat muuallakin, mm. Aasian puolella heti kocaelin jalkeen, mutta paabussiasemia on se esenlerissa oleva jonneka sinunkin pitaa suunnistaa.


      • ja viel
        Zeynep1 kirjoitti:

        lippu pitaa varata jo ajoissa etta saat paikan. ks. www.ulusoy.com.tr tai www.varan.com.tr

        matkaan varaisin julkisilla kork. n. 1h (matka 35min ja paalle kamojen raahaus tunnelissa ja oikean bussilaiturin etsiminen Esenlerissa), taksilla 20min n. 20YTL. Laiturilla on hyva olla n. 30min ennen lahtoa.

        paabussiasemia on istanbulissa yksi, se on euroopan puolella Esenlerin kaupunginosassa, kutsutaan OTOGARiksi. bussit toki pysahtyvat muuallakin, mm. Aasian puolella heti kocaelin jalkeen, mutta paabussiasemia on se esenlerissa oleva jonneka sinunkin pitaa suunnistaa.

        kävin kattoo noita sivuja.niin ku sieltä sit tekee sen varauksen niin mistä se pitää sitte noutaa.ja kyllä mä taksilla sinne bussiasemalle haluun mennä ei uskalla lähtee julkisiin :)onko viel jotain mitä pitäis tietää mua pelottaa niin paljon lähtee...mietin vaan miten selviin siihen bussiin...


      • vain
        ja viel kirjoitti:

        kävin kattoo noita sivuja.niin ku sieltä sit tekee sen varauksen niin mistä se pitää sitte noutaa.ja kyllä mä taksilla sinne bussiasemalle haluun mennä ei uskalla lähtee julkisiin :)onko viel jotain mitä pitäis tietää mua pelottaa niin paljon lähtee...mietin vaan miten selviin siihen bussiin...

        Istanbulin suurin ja uusinkin (?) on tuo Esenlerin asema. Totta kuitenkin, että se ei ole ainoa bussiasema Istanbulissa. Vanhemmat asemat eivät ole yhtä isoja ja hienoja, mutta siitä huolimatta bussiasemia joille taas bussifirmoilla yleensä on kuljetus omilta myyntitoimistoiltaan.
        Se lippu pitää noutaa sieltä firman toimistolta siltä asemalta mistä sen olet ilmoittanut tilatessasi hakevasi. Näin me on toimittu ja homma on hoitunut. Vaatiihan se seikkailumieltä lähteä, mutta ei juuri ole kummempaa reisata Istanbulissa kuin joissain muussakaan suurkaupungissa. Koita päästä matkaa mahdollisimman pienellä tavaramäärällä. Se helpottaa kummasti:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe