kone herjaa käynnistyksessä, "ntldr puuttuu käynnistä uudelleen painamalla ctrl alt del" mutta vaikka yritän sama teksti tulee aina vaan uudestaan..? mutta saan koneen auki boot menun kautta valitsemalla kovalevyn..? kiitokset etukäteen
apuuu
8
482
Vastaukset
- xyz...
Oliko tuo parhaiten ongelmaasi kuvaava otsikko jonka keksit?
Joko otit sen korpun pois asemasta?- mutta.....
siis jos puhut cd/dvd asemista ne on tyhjii vai mitä tarkoitat kovalevyn irroittamista kumpi niistä????? zori tämä tyhmyys
- Korppu
mutta..... kirjoitti:
siis jos puhut cd/dvd asemista ne on tyhjii vai mitä tarkoitat kovalevyn irroittamista kumpi niistä????? zori tämä tyhmyys
Elä irrota kovalevyjä.
Jos sulla on A:\-asemassa (korpuasema) levyke, niin ota se pois.
Korppu, 3.5 tuuman levyke. - ole mitään missään
Korppu kirjoitti:
Elä irrota kovalevyjä.
Jos sulla on A:\-asemassa (korpuasema) levyke, niin ota se pois.
Korppu, 3.5 tuuman levyke.eli mistä mahtais johtuu..
- Korppu
ole mitään missään kirjoitti:
eli mistä mahtais johtuu..
ilmeisesti käynnistää koneen CD-ROM tai levykeasemalta.
Lukaseppas täältä.
Kelaa alspäin kohtaan:
NT:n käynnistysprosessi (NT, W2K, XP).
Josko sieltä löytyis jotain vinkkiä. - mut mut
Korppu kirjoitti:
ilmeisesti käynnistää koneen CD-ROM tai levykeasemalta.
Lukaseppas täältä.
Kelaa alspäin kohtaan:
NT:n käynnistysprosessi (NT, W2K, XP).
Josko sieltä löytyis jotain vinkkiä.mistä nämä löytyvät (NT, W2K, XP) boot menu?? ja mitä sitten.. kiitos!
- Korppu
mut mut kirjoitti:
mistä nämä löytyvät (NT, W2K, XP) boot menu?? ja mitä sitten.. kiitos!
Minä etsin ne googlella.
Valitettavasti minä olen näitä Linux-"hörhöjä",
enkä muista oikein vähäistä XP käyttöä.
Mutta, odottele, jos joku fiksumpi antaisi apuja.
Valitellen, mutta toiveikasta jatkoa toivotellen: Korppu. - Korppu
mut mut kirjoitti:
mistä nämä löytyvät (NT, W2K, XP) boot menu?? ja mitä sitten.. kiitos!
Sorry!
Kinkki jäi...
Enkä, prkl, tajunnu tarkistaa ennen...
Tässä tuo linkki:
http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/windows4.htm
Tätä se on, kun erehtyy vääriin käyttiksiin. :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336277Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483756Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1542938"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1081776- 731326
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831122Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan12984Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11934