Tälläkin palstalla hehkutetaan HD:n ylivoimaisuudesta aivan älyttömästi jne.
Haukutaan muut merkit maan rakoon ja etenkin japsi-pyöriä haukutaan milloin miksikin.
No, nythän tuli selväksi viime lauantain dokumentissa että japanilaiset pelastivat koko HD-puulaakin ettei se mennyt nurin.
JA antoivat teknistä apua HD:n tehtaalle että pyöristä tulisi hiukkasen kestävempiä.
En kirjoittanut tätä v****illakseni vaan huomautukseksi että kaikki me pyöräilijät ollaan tasa-arvoisia merkkiin ja malliin katsomatta.
HD samanlainen kuin muutkin
36
3390
Vastaukset
- JIIKOO
Eihän H-D ole sen kummoisempi kuin mikään muukaan. Joskus itsekkin merkkiä sillä silmällä katsellut mutta hinta ei ainakaan Suomessa ole kohdallaan. Lähinnä onkin kysymys omistajien oudosta lentoonlähdösta kun saavat Harrikan alleen. Hieman samanlaista on havaittavissa BMW kuskien kanssa, tosin lievempänä. BMW kun ei ole pahisten suosikkipyörä. Mutta annetaan me niiden liidellä sielä omissa sfääreissään ja pidetään me muut hauskaa kumipuoli tiukasti pikipinnassa (tai soralla).
- Poliitikko
Eihän tässä(kään) asiassa selityksenä ole mikään muu kuin jenkkien harhakuva itsestään jonka mukaan he ovat maailman parhaita joka asiassa vaikka faktat todistavat ihan jotain muuta. Kaveri vannoi ettei enää ikinä lähde sellaisen porukan kanssa pidemmälle reissulle jossa jollakin on hd. Joutuu kuulemma vähän väliä pysähtymään ja etsimään vikaa (tai lisäämään öljyä..).
Uskomuksilla ja taitavalla mainonnalla on myyty paljon muutakin "laatukamaa" - ja aina on niitä jotka ns. menevät helppoon. - Kun Itkettää
voi voi sentään kun meitä poikia sitten itkettää.
käykääs poitsut tuolla h-d sivuilla kattomassa kuka haukkuu ketä. hontamiehet siellä rellestää kehumassa itteensä ja koltvinkejään. ja se historiikki meni niin että ensin h-d myi vanhat koneensa japseille jotka alko lisenssillä tekemään kopioita kuten tekevät tänäkinpäivänä. ja sitten kun amf oli melkein pilannu hyvän koneen ja tuhonnu myynnin pestasi harrikka japanialaisia tehostamaan tuotantoa ja ostivat teknisesti hyviä osia = shova jousia yms...
ja jos jossitellaan niin siinä historiikissa sanotaan että hd auttoi japanin lapsenkengissä olevan mp tuotannon alkuun. ja jos vielä jossitellaan, pitää tietää enemmän asioista kuin yksi lause. lue willie g. davidsonin 100 vuotis historiikki niin sitten TIEDÄT jotain, muut on kuuloppuheita...
vihaan amerikkalaisten käyttäytumistä maailmalla ja heidän ylimielisyyttään mutta pitää kuitenkin myöntää että tekevät ihan vitun hienoa motukkaa.- hyvä ja
asiallinen teksti, mutta miksi tuo "vitun" sana siellä lopussa. Se pilasi koko homman ja vei uskottavuuden esitykseltäsi ja paljasti samalla
että ei taida tuota ikää kovin paljon vielä olla. Ei aikuiset miehet käytä noita teini-ilmaisuja. - Kun Itkettää
hyvä ja kirjoitti:
asiallinen teksti, mutta miksi tuo "vitun" sana siellä lopussa. Se pilasi koko homman ja vei uskottavuuden esitykseltäsi ja paljasti samalla
että ei taida tuota ikää kovin paljon vielä olla. Ei aikuiset miehet käytä noita teini-ilmaisuja.Mun iästä niin väliä mutta runsaat 10 vuotta ja ehkä jotain 200.000 kilsaa kyseisellä raskaalla isolla touring pelillä on tullut veivattua, ja ruma sana sanotaan niinku se on...ei siinä paljoo jeesustelut auta. ja sortsi vaan kaikille kun en oo suomenkielen lehtori vaan ihan tavallinen jannu omine puutteineni. Tarvittasko tässä kohtaa vähän sitä peräänkuulutettua suvaitsevaisuutta ???
- JIIKOO
Kun Itkettää kirjoitti:
Mun iästä niin väliä mutta runsaat 10 vuotta ja ehkä jotain 200.000 kilsaa kyseisellä raskaalla isolla touring pelillä on tullut veivattua, ja ruma sana sanotaan niinku se on...ei siinä paljoo jeesustelut auta. ja sortsi vaan kaikille kun en oo suomenkielen lehtori vaan ihan tavallinen jannu omine puutteineni. Tarvittasko tässä kohtaa vähän sitä peräänkuulutettua suvaitsevaisuutta ???
Todistit juuri oikeaksi väittämäni H-D kuskien sielunmaisemasta. Ei pyörässä mitään vikaa olekkaan mutta ne kuskit...
- Tuo Äskeinen
JIIKOO kirjoitti:
Todistit juuri oikeaksi väittämäni H-D kuskien sielunmaisemasta. Ei pyörässä mitään vikaa olekkaan mutta ne kuskit...
Hyvä juttu tuo äskeinen vastauksesi ja tosiaan veretseisauttava. Kirjoita nyt kaikille sivuille että pyörä on ok! Kuskeista kun ei ole niin väliä, samanlaisia kusipäitä tässä ollaan niin sinä kuin minä.
- jeesustele
Kun Itkettää kirjoitti:
Mun iästä niin väliä mutta runsaat 10 vuotta ja ehkä jotain 200.000 kilsaa kyseisellä raskaalla isolla touring pelillä on tullut veivattua, ja ruma sana sanotaan niinku se on...ei siinä paljoo jeesustelut auta. ja sortsi vaan kaikille kun en oo suomenkielen lehtori vaan ihan tavallinen jannu omine puutteineni. Tarvittasko tässä kohtaa vähän sitä peräänkuulutettua suvaitsevaisuutta ???
enkä ole suomenkielen lehtori,mutta ei tuollainen kieli kuulu aikuiselle miehelle muuta kun silloin jos lyö vasaralla peukaloon tai muuten ottaa päähän niin maar pirusti. Jos on kiroiltava niin sitten miehekkäästi p....tä ja sa....naa eikä noita murrosikäisten ilmaisuja. Sama on kaljanjuonnin kanssa; aikamiehet ottaa nelosta ja siitäkin mieluummin B- luokkaa, eivätkä lipitä teinikaljaa. Se kuuluu sinne samman kastiin kuin v-alkuinen paikannimi.
- TV:n katsoja jne.
Puhutaan mitä puhutaan, MUTTA...
Ilman japanilaisia ei HD:tä olisi enään. Pelkkä kurisioteetti vaan.
Ei voi mitään. - JIIKOO
Tuo Äskeinen kirjoitti:
Hyvä juttu tuo äskeinen vastauksesi ja tosiaan veretseisauttava. Kirjoita nyt kaikille sivuille että pyörä on ok! Kuskeista kun ei ole niin väliä, samanlaisia kusipäitä tässä ollaan niin sinä kuin minä.
Valitettavasti tuotan sinulle pettymyksen pääni osalta, mutta suosittelen lääkärissä käyntiä jos maailmankuvasi on kovasti kellertävä. Yleensä nesteenpoistolääkitys auttaa ja ellei niin pyydä jotain ystävääsi viemään sinut huusin taa ja päästämään sinut kärsimyksistäsi.
- urologille
JIIKOO kirjoitti:
Valitettavasti tuotan sinulle pettymyksen pääni osalta, mutta suosittelen lääkärissä käyntiä jos maailmankuvasi on kovasti kellertävä. Yleensä nesteenpoistolääkitys auttaa ja ellei niin pyydä jotain ystävääsi viemään sinut huusin taa ja päästämään sinut kärsimyksistäsi.
mene kans jiikoo urologille, lopotomias tunnut jo käyneen. oot kanssa lapsellinen mies voi helveetti ja tyhymä. älä vaansano ett ajat prätkää
- Nyt Sapettaa
jeesustele kirjoitti:
enkä ole suomenkielen lehtori,mutta ei tuollainen kieli kuulu aikuiselle miehelle muuta kun silloin jos lyö vasaralla peukaloon tai muuten ottaa päähän niin maar pirusti. Jos on kiroiltava niin sitten miehekkäästi p....tä ja sa....naa eikä noita murrosikäisten ilmaisuja. Sama on kaljanjuonnin kanssa; aikamiehet ottaa nelosta ja siitäkin mieluummin B- luokkaa, eivätkä lipitä teinikaljaa. Se kuuluu sinne samman kastiin kuin v-alkuinen paikannimi.
Voi sentään nyt sapettaa kun joku kiroilee. Ettäs kehtaat pahis täällä rähistä. Aikuiset juopot, kuten sinäkin tunnut olevan, vetää sitä Aaata ja sivistyneet ihmiset, esimerkiksi Eurooppalaiset (n. 200 miljoonaa) juo keppanaa että voi sua reppanaa. Ja sori ett tuli tarkotuksella kirjoitusvihreitä ja rumia tuhmia sanoja, hyi.
- mielestäsikö
Nyt Sapettaa kirjoitti:
Voi sentään nyt sapettaa kun joku kiroilee. Ettäs kehtaat pahis täällä rähistä. Aikuiset juopot, kuten sinäkin tunnut olevan, vetää sitä Aaata ja sivistyneet ihmiset, esimerkiksi Eurooppalaiset (n. 200 miljoonaa) juo keppanaa että voi sua reppanaa. Ja sori ett tuli tarkotuksella kirjoitusvihreitä ja rumia tuhmia sanoja, hyi.
on automaattisesti juoppo jos juo a-olutta? Voi reppanateiniä, kisko vaan rauhassa sitä teinilitkuasi aamuyöllä kaupungilla ja luettele vittuja kyllä se siitä ! Tiedätkö muuten kuinka monta prosenttia on siinä oluessa jota eniten juodaan maailmassa. Se ei ole teinikaljaa vaan siinä on a-olueen oikeuttavat prosentit ( 5 %).
- teinipoikaa
Nyt Sapettaa kirjoitti:
ruvennut sapettamaan, no sellaista se on kun juo sitä teinipilsua. No, älähän huoli kyllä sinä saat sitten ostaa oikeaa olutta kun ikää tulee riittävästi.Muuten maailmalla juodaaan yleensä A-olutta, jossa on prosentteja hieman vähemmän kuin
suomalaisessa A:ssa. Yleisin on viisprosenttista, että se siitä! - A-oikeudet
teinipoikaa kirjoitti:
ruvennut sapettamaan, no sellaista se on kun juo sitä teinipilsua. No, älähän huoli kyllä sinä saat sitten ostaa oikeaa olutta kun ikää tulee riittävästi.Muuten maailmalla juodaaan yleensä A-olutta, jossa on prosentteja hieman vähemmän kuin
suomalaisessa A:ssa. Yleisin on viisprosenttista, että se siitä!A olueeseen oikeuttavat prosentit!! Buahahahhahaaa. Anna nauraa. Ei ne prosentit mitään oikeuta. Se A-olut on ihan älytön suomalainen keksintö. Jos olet koskaan käynyt ulkomailla, vaikka Saksassa (epäilen) niin niitten pulloissa ei lue kuulee aa tai bee tai muutakaan, kuin että merkki ja vuosi milloin tehdas on aloittanut ja paljo prosentteja.
Sä oot oikeesti sellanen 70 luvun jäänne jolle alkoholin laatu mitataan prosenteissa. Tunsin kerran yhden kaverin joka teki kotiolutta lähemmäs 10 prosettista ja sehän maistuu kuules doku viinalta, EI oluelta. Jos kännäämiseltäs joskus viitsisit vain maistella eri olut laatuja, tietäisit mistä puhutaan.
A-olueeseen oikeuttavat prosentit buaahahahhahhaaaaaaaa. - teinippoika
A-oikeudet kirjoitti:
A olueeseen oikeuttavat prosentit!! Buahahahhahaaa. Anna nauraa. Ei ne prosentit mitään oikeuta. Se A-olut on ihan älytön suomalainen keksintö. Jos olet koskaan käynyt ulkomailla, vaikka Saksassa (epäilen) niin niitten pulloissa ei lue kuulee aa tai bee tai muutakaan, kuin että merkki ja vuosi milloin tehdas on aloittanut ja paljo prosentteja.
Sä oot oikeesti sellanen 70 luvun jäänne jolle alkoholin laatu mitataan prosenteissa. Tunsin kerran yhden kaverin joka teki kotiolutta lähemmäs 10 prosettista ja sehän maistuu kuules doku viinalta, EI oluelta. Jos kännäämiseltäs joskus viitsisit vain maistella eri olut laatuja, tietäisit mistä puhutaan.
A-olueeseen oikeuttavat prosentit buaahahahhahhaaaaaaaa., just joo! Olen tainnut matkustella hieman enemmän kuin sinä, muuallakin kuin Euroopassa. Sitähän minä juuri tarkoitin, ei siellä ole merkitty eri olut voimakkuuksia, mutta ne ovat valtaosaltaan viisi prosenttisia ja se vastaa meidän kategorioissa A-olutta, jos et satu tietämään. Sinä näköjään oletat että jos juo A-olutta niin sitä juodaan samalla tavalla kuin sinä; aamuyöllä kaupungilla mäyräkoirat käsissä roikkuen ja vittuja luetellen. Ja ollaan niin miestä, niin miestä että!
10 % olut on liikaa alkoholille maistuvaa, mutta tuollainen 6 % on paraimmoillaan.
Vetele sinä pentu vaan sitä teinilitkuasi ja terästäydy vittuka luetellen!
BUahhahahahahhahahahhahahahaha, teinikaljaa ja niin miestä että, voi hellanlettas, buahahahahahahahahahahahh!!!! - kaljaa
A-oikeudet kirjoitti:
A olueeseen oikeuttavat prosentit!! Buahahahhahaaa. Anna nauraa. Ei ne prosentit mitään oikeuta. Se A-olut on ihan älytön suomalainen keksintö. Jos olet koskaan käynyt ulkomailla, vaikka Saksassa (epäilen) niin niitten pulloissa ei lue kuulee aa tai bee tai muutakaan, kuin että merkki ja vuosi milloin tehdas on aloittanut ja paljo prosentteja.
A-olueeseen oikeuttavat prosentit buaahahahhahhaaaaaaaa.vaan. Buahhahahahahahahahahah keskiolutta, voi jumalauta pentua, buahahahahahahahahah liikaa propsentteja, saattaa pyörtyä poju ja äitee antaa piiskaa.....
- minä olen
Nyt Sapettaa kirjoitti:
niin eurooppalainen ja juon teinikaljaa ettei vaan tule pää pipiksi ja saattaisihan siinä mennä vaikka kakka housuun jos joisi vahvempaa olutta. Minä olen niin sivistynyt etten tunne muuta kuin mäyriksen, jep!
- IkäSeppo
teinippoika kirjoitti:
, just joo! Olen tainnut matkustella hieman enemmän kuin sinä, muuallakin kuin Euroopassa. Sitähän minä juuri tarkoitin, ei siellä ole merkitty eri olut voimakkuuksia, mutta ne ovat valtaosaltaan viisi prosenttisia ja se vastaa meidän kategorioissa A-olutta, jos et satu tietämään. Sinä näköjään oletat että jos juo A-olutta niin sitä juodaan samalla tavalla kuin sinä; aamuyöllä kaupungilla mäyräkoirat käsissä roikkuen ja vittuja luetellen. Ja ollaan niin miestä, niin miestä että!
10 % olut on liikaa alkoholille maistuvaa, mutta tuollainen 6 % on paraimmoillaan.
Vetele sinä pentu vaan sitä teinilitkuasi ja terästäydy vittuka luetellen!
BUahhahahahahhahahahhahahahaha, teinikaljaa ja niin miestä että, voi hellanlettas, buahahahahahahahahahahahh!!!!Äläs ikäseppo vanha tasankovosu ala yhtään siinä kuules ettäs tiedät. Sulla ei ole olemaan yhtään tietoa missä minä olen reissannut? Joten siitä sun ei kannata puhkua täällä vanha läskimaha juoppo. En juo suomessa ollenkaan olutta kun se on pahaa. Sori juon sivistyneesti viiniä. Mäyristä en ole koskaan ostanut enkä osta tätä suomalaista tiskivettä jota sä sanot olueks. A-olut, huhh hhuuuh mikä vitsi.
- Sunkin
minä olen kirjoitti:
niin eurooppalainen ja juon teinikaljaa ettei vaan tule pää pipiksi ja saattaisihan siinä mennä vaikka kakka housuun jos joisi vahvempaa olutta. Minä olen niin sivistynyt etten tunne muuta kuin mäyriksen, jep!
Sietäs sunkin vanha paskamaha juoda välillä vaikka vettä ettei mahas roikkuis niin pahasti housujen päällä. Onko vitun vaikeeta laittaa kengännauhat kii vai auttaaks vaimo paskamahaa??? Varo aikuisiän diabetestä ja rasvamaksaa...
- ei tartte!
Sunkin kirjoitti:
Sietäs sunkin vanha paskamaha juoda välillä vaikka vettä ettei mahas roikkuis niin pahasti housujen päällä. Onko vitun vaikeeta laittaa kengännauhat kii vai auttaaks vaimo paskamahaa??? Varo aikuisiän diabetestä ja rasvamaksaa...
Maratonkin taittuu neljään tuntiin ja siitä huolimatta juon silloin tällöin A-olutta.
"Sivistynyt eurooppalainen" ja mäyräkoira. Voihan vee, anna mun nauraa!!!!!
Buahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..... - Unissas
ei tartte! kirjoitti:
Maratonkin taittuu neljään tuntiin ja siitä huolimatta juon silloin tällöin A-olutta.
"Sivistynyt eurooppalainen" ja mäyräkoira. Voihan vee, anna mun nauraa!!!!!
Buahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.....Joo unissas juokset ja sitten päästät kissan ulos. Ja huomaat että sänky on märkä.
- on pojalla
Unissas kirjoitti:
Joo unissas juokset ja sitten päästät kissan ulos. Ja huomaat että sänky on märkä.
märät päiväunet, niinhän ne tuppaa tuossa iässä vielä olemaan. Vai että kissan kanssa teinikaljaa
sivistyneeseen eurooppalaiseen tyyliin, hmm, hmm mitähän tuohon Jung sanoisi jos eläisi? - tietenkin
IkäSeppo kirjoitti:
Äläs ikäseppo vanha tasankovosu ala yhtään siinä kuules ettäs tiedät. Sulla ei ole olemaan yhtään tietoa missä minä olen reissannut? Joten siitä sun ei kannata puhkua täällä vanha läskimaha juoppo. En juo suomessa ollenkaan olutta kun se on pahaa. Sori juon sivistyneesti viiniä. Mäyristä en ole koskaan ostanut enkä osta tätä suomalaista tiskivettä jota sä sanot olueks. A-olut, huhh hhuuuh mikä vitsi.
pikkurilli pystyssä Börjen kanssa vähän viiniä ja sitten.... tai ostamaan mäyristä ja kadulle aamuyöllä kuten muutkin 11-15 vuotiaat ja sitten me saadaan sieltä "pelastaa" teitä, kun seisotte tai makaatte siellä paskat housussa ja kuola suusta valuen, klinikalle. Ja se on sitten sivistynyttä eurooppalaista. Hei haloo, taukki!
- se lurahti
Unissas kirjoitti:
Joo unissas juokset ja sitten päästät kissan ulos. Ja huomaat että sänky on märkä.
housuun? Eipä hätää, huutele äippää apuun.
- koska :
-siihen on käytetty enmmän rautaa (270-380 kg)
-siinä on vähemmän tehoa (edullinen vakuutus)
-se ei ole kaunis (ei houkuttele varkaita )
-se on riittävä kallis (pysyy statuksen leima)
-se on useammin rikki (kuluu vähemmän bensaa)
-siinä on hihnaveto (BUAHAHAAAAAAA ! )
-se on amerikkalainen (zoots bussikin on sieltä---junou)
-sitä voi ajaa ilman housuja (www.sturgis.jotain?)
-jos se kaatuu, se jää siihen (yläpainoinen mötikkä)
-sillä ei tarvitse moikata (kuskit mulkkuja)
-sillä saa arvostusta piireissä ( ? )
-ei tarvitse ajaa partaa (edes naisten)
Ja on siinä varmaan jotain muutakin hyvää.
Kieltämättä ääni on siinä parasta !- Palleramstedt
Että mä oon hassu kun kirjotan tollasta. Ja kekseliäs, ja työtön kun on aikaa oikein runoilla päivällä... Voi vitsi olen lyömätön. Kaikki mun muovikiulukaverit rakastaa mua...
- Tai Toisinpäin
-siihen on käytetty enemmän rautaa (270-380kg)
-se on kaunis (mutta ei houkuttele varkaita, herran pelko)
-se on riittävän kallis (kaikki räkänokat ei pysty ostaan)
-se kestää (ja siksi halvat huollot)
-siinä on hihnaveto (äänetön ja erittäin kestävä)
-se on aito amerikkalainen (kuten goldwing?)
-sitä voi ajaa ilman housuja (tai housujen kanssa)
-jos se kaatuu (vaaditaan miestä eikä marjanpoimijakukkakeppiä)
-sillä ei tarvitse moikata (moikkaaminen on vapaaehtoista)
-sillä saa arvostusta (kuten säkin jaksat sitä kehua)
-ei tarvitse ajaa partaa (hyvä koska miehet erottuu pojista)
Ja paljon muuta hyvää
Ja kieltämättä markkinoiden paras ääni jota toiset yrittävät epätoivoisesti matkia vaihtamalla uusia putkia viragoonsa.
Kiitos että valaisit meitä. - muovikiulu
Palleramstedt kirjoitti:
Että mä oon hassu kun kirjotan tollasta. Ja kekseliäs, ja työtön kun on aikaa oikein runoilla päivällä... Voi vitsi olen lyömätön. Kaikki mun muovikiulukaverit rakastaa mua...
Pallella on päivän nakki jääny saamatta. Sulta kaapista varmaan löytyy joku hassu muovikiulu, survot vaan sen sinne aunukseesi.
Harmittaako ? - hontamies
muovikiulu kirjoitti:
Pallella on päivän nakki jääny saamatta. Sulta kaapista varmaan löytyy joku hassu muovikiulu, survot vaan sen sinne aunukseesi.
Harmittaako ?Mä oon kato hontamies, sopuli ja kaikkien kaveri.
mulla on pelissä parhaat muovit. mua harmittaa kun kaverit ajaa harrikalla ja vaikka kuinka haukun ne ajaa vaan, ihme miehiä. - Vaari-55v
Tai Toisinpäin kirjoitti:
-siihen on käytetty enemmän rautaa (270-380kg)
-se on kaunis (mutta ei houkuttele varkaita, herran pelko)
-se on riittävän kallis (kaikki räkänokat ei pysty ostaan)
-se kestää (ja siksi halvat huollot)
-siinä on hihnaveto (äänetön ja erittäin kestävä)
-se on aito amerikkalainen (kuten goldwing?)
-sitä voi ajaa ilman housuja (tai housujen kanssa)
-jos se kaatuu (vaaditaan miestä eikä marjanpoimijakukkakeppiä)
-sillä ei tarvitse moikata (moikkaaminen on vapaaehtoista)
-sillä saa arvostusta (kuten säkin jaksat sitä kehua)
-ei tarvitse ajaa partaa (hyvä koska miehet erottuu pojista)
Ja paljon muuta hyvää
Ja kieltämättä markkinoiden paras ääni jota toiset yrittävät epätoivoisesti matkia vaihtamalla uusia putkia viragoonsa.
Kiitos että valaisit meitä.Poikkesin kesällä Forssan suunnalla huoltoasemalla ja tarkastin uudehkon Kawasakini renkaiden ilmanpaineita kun viereeni ajoi pari "naavamaa" Harrikoillaan ja jostain syystä heittivät minulle että eikö olisi sinunkin aika kokeilla oikeaa moottoripyörää kun tuota ikääkin alkaa olemaan . Vastasin että kun ajelin Tukholmassa vuonna -72 omistamallani -63 mallisella Duo-Glidellä niin isänne vetelivät teistä vasta aihioita lakanalle . Naljailu loppui siihen sekä käytös muuttui asialliseksi jota sen pitäisi aina olla kaikilla jotka pyörillä ajavat ja merkistä riippumatta .
- TV:n katsoja...
Vaari-55v kirjoitti:
Poikkesin kesällä Forssan suunnalla huoltoasemalla ja tarkastin uudehkon Kawasakini renkaiden ilmanpaineita kun viereeni ajoi pari "naavamaa" Harrikoillaan ja jostain syystä heittivät minulle että eikö olisi sinunkin aika kokeilla oikeaa moottoripyörää kun tuota ikääkin alkaa olemaan . Vastasin että kun ajelin Tukholmassa vuonna -72 omistamallani -63 mallisella Duo-Glidellä niin isänne vetelivät teistä vasta aihioita lakanalle . Naljailu loppui siihen sekä käytös muuttui asialliseksi jota sen pitäisi aina olla kaikilla jotka pyörillä ajavat ja merkistä riippumatta .
En ymmärrä tätä hirveätä oman pyörän kehumista. Ja näyttää siltä että HD-kuskit tähän enemmän syyllistyy, kuten tekstistäsi ilmenee.
Minun vanha kaveri vaihtoi vuosi sitten pyöränsä HD:hen näköjään vaimonsa kautta tutustuneitten hemmojen painostamana.
Olin viime vuoden kesällä vaimoni kanssa heillä kylässä. Silloin hän esitteli pyöräänsä ja kehoitti minua ostamaan lankonsa japsi-pyörän, jonka sitten ostin kun sain sen suorastaan sika halvalla.
Kokeilin japsi pyörää ja totesin että OK kaupat tehtiin ja sitten kaverini käski kokeilla hänen HD:tä. Menimme vaimon kanssa kokeilemaan ja kun tulimme takaisin, kaveri kysyi että miltäs tuntui. Sanoin että eipä nyt mitään eroa ollut eli ihan samalaiset ajaa. Ainoa ero vaan että vilkun nappulat jne. erilailla. Vaimoni totesi että HD:n takapenkillä oli huonompi istua kuin edellisellä.
No, kaveri otti nokkiinsa ja eipä ole ukko paljon soitellut.
Minä soittelin ihan normaalisti, mutta kun puhelut tuntuivat hieman vaivautuneilta niin olen soitellut harvemmin.
Tämä pyörä, jonka ostin, on minun kuudes. On ollut eri merkkiä ja mallia sekä kokoja. Olen aina pitänyt moottoripyöriin liittyvaästä ME-hengestä, mutta toi on jo naurettavaa. No, mitä tuosta. Uusi kesä tulee ja uudet kaveritkin
Hyvää Joulua vaan kaikille MP-naisille ja -miehille tasapuolisesti merkkiin jne. katsomatta! - Mitä Japsikuskit
TV:n katsoja... kirjoitti:
En ymmärrä tätä hirveätä oman pyörän kehumista. Ja näyttää siltä että HD-kuskit tähän enemmän syyllistyy, kuten tekstistäsi ilmenee.
Minun vanha kaveri vaihtoi vuosi sitten pyöränsä HD:hen näköjään vaimonsa kautta tutustuneitten hemmojen painostamana.
Olin viime vuoden kesällä vaimoni kanssa heillä kylässä. Silloin hän esitteli pyöräänsä ja kehoitti minua ostamaan lankonsa japsi-pyörän, jonka sitten ostin kun sain sen suorastaan sika halvalla.
Kokeilin japsi pyörää ja totesin että OK kaupat tehtiin ja sitten kaverini käski kokeilla hänen HD:tä. Menimme vaimon kanssa kokeilemaan ja kun tulimme takaisin, kaveri kysyi että miltäs tuntui. Sanoin että eipä nyt mitään eroa ollut eli ihan samalaiset ajaa. Ainoa ero vaan että vilkun nappulat jne. erilailla. Vaimoni totesi että HD:n takapenkillä oli huonompi istua kuin edellisellä.
No, kaveri otti nokkiinsa ja eipä ole ukko paljon soitellut.
Minä soittelin ihan normaalisti, mutta kun puhelut tuntuivat hieman vaivautuneilta niin olen soitellut harvemmin.
Tämä pyörä, jonka ostin, on minun kuudes. On ollut eri merkkiä ja mallia sekä kokoja. Olen aina pitänyt moottoripyöriin liittyvaästä ME-hengestä, mutta toi on jo naurettavaa. No, mitä tuosta. Uusi kesä tulee ja uudet kaveritkin
Hyvää Joulua vaan kaikille MP-naisille ja -miehille tasapuolisesti merkkiin jne. katsomatta!tsekkaas pelle mitä japsikuskit rellestää tuolla H-D palstalla. Jos joku yrittää siellä asiallista keskustelua niin teikäläiset alottaa heti lapsellisen vittuilún joka ei kuuluis tähän ollenkaan. ja meidän äiti tekee teidän äitien ruaat. hahahah hahhaahahah haaaaaaaaaaa
- TV:n katsoja
Mitä Japsikuskit kirjoitti:
tsekkaas pelle mitä japsikuskit rellestää tuolla H-D palstalla. Jos joku yrittää siellä asiallista keskustelua niin teikäläiset alottaa heti lapsellisen vittuilún joka ei kuuluis tähän ollenkaan. ja meidän äiti tekee teidän äitien ruaat. hahahah hahhaahahah haaaaaaaaaaa
Toi on on just sitä kummallista asennetta.
Pyörä kuin pyörä. Kuski kuin kuski.
Samaa porukkaa ollaan. En ymmärrä että mennään toisten palstoille hölmöilemään.
Niin, kuten tuossa kerroin, ostin japsin kun sain sen sika halvalla ja maksu aika oli: "kunhan maksat".
Jos tuollainen tarjous olisi tullut BMW:stä taikka HD:stä niin sellainen olisi nyt. - rodisti
TV:n katsoja kirjoitti:
Toi on on just sitä kummallista asennetta.
Pyörä kuin pyörä. Kuski kuin kuski.
Samaa porukkaa ollaan. En ymmärrä että mennään toisten palstoille hölmöilemään.
Niin, kuten tuossa kerroin, ostin japsin kun sain sen sika halvalla ja maksu aika oli: "kunhan maksat".
Jos tuollainen tarjous olisi tullut BMW:stä taikka HD:stä niin sellainen olisi nyt.Harri-mies maksaa aina käteisellä ja heti !
- se on tehtävä
rodisti kirjoitti:
Harri-mies maksaa aina käteisellä ja heti !
Jos ei ole luottotiedot kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145