Carl Barks kootut

minä vain

Tuli perjantaina kirje, missä selvisi että itseni lisäksi kyseistä sarjaa oli tilannut itselleenn 3035 suomalaista.

Mahtaako kirjojen arvo nousta jossain vaiheessa yli hankinta hinnan?

14

4925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallu pelkkis

Siis onhan tuo äärimmäisen pieni painosmäärä. Kyseinen teossarja on jo syntyessään keräilyharvinaisuus.

Tietty sitä en usko, että kukaan sitä vielä, kun koko sarja on ilmestynyt, haluaa heti ostaa sitä sillä 1900 egellä, mitä se maksaa.

Mutta ehkä parinkymmenen vuoden päästä siitä voi pyytää melkein mitä vaan.

• Kilikki

Tällä hetkellä hinta on jo noin 3000 euroa ja nousee vauhdilla!

• Vekkulix
        Kilikki kirjoitti:

Tällä hetkellä hinta on jo noin 3000 euroa ja nousee vauhdilla!

Nyt maksaa jo 3200 euroa divareissa

• vain ammattikeräilijöille
        Vekkulix kirjoitti:

Nyt myyntihinta olisi n. 2200 euroa

• sauli.valitalo
        Vekkulix kirjoitti:

minulla on carl barksin kootut vielä myymättä,näin viestisi 5.2.2007 jossa kerroit hinnan olevan 3200 euroa,mutta onko se siis osto-vai myynti hinta?kun tuosta ajankohdasta on aikaa kulunut niin mitähän se tänään mahtaa olla?

• Odottavan aika

Toisen lähetyksen piti tulla huhtikuussa. Onko kukaan vielä saanut sitä? Vai lieneekö joku varastanut saapumisilmoituksen ja sen myötä kirjat?

• Aku Ankka

Eipä ole täällä päin ainakaa näkyny 2. osaa. Toivottavasti tulisi nyt vaan pian.

• Unca Donald

Eipä ole kakkos-osa ehtinyt vielä Kainuunkaan korpeen. Onhan tuota huhtikuuta vielä puolet jäljellä...

• Reberbaum
        Unca Donald kirjoitti:

Eipä ole kakkos-osa ehtinyt vielä Kainuunkaan korpeen. Onhan tuota huhtikuuta vielä puolet jäljellä...

ei oo vieläkään näkyny toista osaa.. rupee jo kuukaudesta loppuun päivät.

• Aku Ankka
        Reberbaum kirjoitti:

ei oo vieläkään näkyny toista osaa.. rupee jo kuukaudesta loppuun päivät.

Eipä ole vielä täälläkään päin näkyny.

• Kysyvä ei eksy

Tietääkö kukaan, mihin hintaan sitä on nykyään myyty?

• CB -fani

myykö kukaan omia painoksiaan pois? haluaisin nimittäin ostaa kaikki nuo kirjat

• Mulla olis myydä kootut-painos! Oletko kiinnostunut? Ota siis yhteys

• Anonyymi

Mikähän mahtaa olla arvo tällä hetkellä, viimeisimmästä viestistäkin jo yli kymmenen vuotta. Mahtaako olla arvo noussut vai laskenut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70