Carl Barks kootut

minä vain

Tuli perjantaina kirje, missä selvisi että itseni lisäksi kyseistä sarjaa oli tilannut itselleenn 3035 suomalaista.

Mahtaako kirjojen arvo nousta jossain vaiheessa yli hankinta hinnan?

15

5510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallu pelkkis

      Siis onhan tuo äärimmäisen pieni painosmäärä. Kyseinen teossarja on jo syntyessään keräilyharvinaisuus.

      Tietty sitä en usko, että kukaan sitä vielä, kun koko sarja on ilmestynyt, haluaa heti ostaa sitä sillä 1900 egellä, mitä se maksaa.

      Mutta ehkä parinkymmenen vuoden päästä siitä voi pyytää melkein mitä vaan.

      • Kilikki

        Tällä hetkellä hinta on jo noin 3000 euroa ja nousee vauhdilla!


      • Vekkulix
        Kilikki kirjoitti:

        Tällä hetkellä hinta on jo noin 3000 euroa ja nousee vauhdilla!

        Nyt maksaa jo 3200 euroa divareissa


      • vain ammattikeräilijöille
        Vekkulix kirjoitti:

        Nyt maksaa jo 3200 euroa divareissa

        Nyt myyntihinta olisi n. 2200 euroa


      • sauli.valitalo
        Vekkulix kirjoitti:

        Nyt maksaa jo 3200 euroa divareissa

        minulla on carl barksin kootut vielä myymättä,näin viestisi 5.2.2007 jossa kerroit hinnan olevan 3200 euroa,mutta onko se siis osto-vai myynti hinta?kun tuosta ajankohdasta on aikaa kulunut niin mitähän se tänään mahtaa olla?


    • Odottavan aika

      Toisen lähetyksen piti tulla huhtikuussa. Onko kukaan vielä saanut sitä? Vai lieneekö joku varastanut saapumisilmoituksen ja sen myötä kirjat?

      • Aku Ankka

        Eipä ole täällä päin ainakaa näkyny 2. osaa. Toivottavasti tulisi nyt vaan pian.


      • Unca Donald

        Eipä ole kakkos-osa ehtinyt vielä Kainuunkaan korpeen. Onhan tuota huhtikuuta vielä puolet jäljellä...


      • Reberbaum
        Unca Donald kirjoitti:

        Eipä ole kakkos-osa ehtinyt vielä Kainuunkaan korpeen. Onhan tuota huhtikuuta vielä puolet jäljellä...

        ei oo vieläkään näkyny toista osaa.. rupee jo kuukaudesta loppuun päivät.


      • Aku Ankka
        Reberbaum kirjoitti:

        ei oo vieläkään näkyny toista osaa.. rupee jo kuukaudesta loppuun päivät.

        Eipä ole vielä täälläkään päin näkyny.


    • Kysyvä ei eksy

      Tietääkö kukaan, mihin hintaan sitä on nykyään myyty?

    • CB -fani

      myykö kukaan omia painoksiaan pois? haluaisin nimittäin ostaa kaikki nuo kirjat

      • Mulla olis myydä kootut-painos! Oletko kiinnostunut? Ota siis yhteys


    • Anonyymi

      Mikähän mahtaa olla arvo tällä hetkellä, viimeisimmästä viestistäkin jo yli kymmenen vuotta. Mahtaako olla arvo noussut vai laskenut?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe