onko kellään kokemuksia refluksitaudin leikkaushoidosta.onko toimenpide onnistunut ja oletteko saaneet apua.onko kivulias toimenpide ja millainen on toipuminen.
asiallisista vastauksista kiitos !!!
refluksitaudista
5
763
Vastaukset
- on ainoa
mikä siihen auttaa.
Minulla ei ole ollut mitään vaivoja sen jälkeen. - mitä oireita on kyseisessä ...
haluaisin tietää
- .......................
närästykset, poltteet, kivut... joskus ruuanjuuttumisen tunneki. Mullon ollut happolääkkeet jo vakikäytössä vuosia..
- edelleen refluksia
minut leikattiin lokakuussa,1,5 vk päästä alkoi
uudelleen refluksikohtaukset.Syön nexiumia ja
seuraan tilannetta jos se vaikka muuttuisi parem-
paan päin.Kirurgin tekemän tähystyksen mukaan
kaikki pitäisi olla kunnossa ja leikkaus onnistunut
mutta oireita vaan on.Seuraava askel on uudelleen
ph-mittaus.En sanoisi kivuliaaksi toimenpidettä
ja toipumista.Nielemisvaikeuksia oli n.6 viikkoa
vatsalaukku on pienentynyt ja täyttyy nopeasti
sen jälkeen välillä tarvitsee mennä vessaan
kulauttamaan parisuuntäyttä aivan kuin sylkeä
ja välillä ruokaa,sitten olo helpottaa.
Ihme oire,en tiedä kuinka kauan kestää,pitää
varoa liikasyömistä. - 3 kuukautta sitten
Leikkaus tähystyksellä perjantaina ja kotiin seuraavana päivänä. Olkapistokipua noin viikko johon söin särkylääkkeitä. Soseita söin noin 6 viikkoa. Kaksi viikkoa leikkauksesta takapakki (kuuluu asiaan joskus)ja viikon ajan söin vain juotavia ruokia. Mä pelkäsin hirveästi leikkausta ja nukutusta, mut kaikki meni upeasti ja kipuja ei vatsassa ollenkaan. Nyt ei ollenkaan närästystä (josta "nautin" 14 vuotta ennen tätä)eikä sapuska tuu suuhun takasin. Pienempiä annnoksia joudun syömään kuin ennen ja hitaammin ja pureskella pitää hyvin.Paino laskenut 6 kiloa. Nyt elämä ja syöminen jo normaalia ja oon tosi tyytväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661