Moi
Olisko kellään tietoa missä palkka haitarissa on yritysyhteyspäällikkö ja mikä on kyseisen työn kuva ?
palkkaus
6
1367
Vastaukset
- ex-yhteyspäällikkö
Yleensä yhteyspäällikkö on mm. yhteyksissä muihin firmoihin ja hoitaa esimerkiksi mahdollisia lisätoimeksiantoja omalle firmalle, joten vaaditaan ehdottomasti kovaa näyttöä b2b myynnistä. Käytännössä sama kuin myyntiedustaja, mutta pysyy toimistolla.
- viellä kysymys
Eli yhteyspäällikkö ei jalkaudu asiakkaiden luo vaan hoitaa puhelimitse konttorista asioita elikkäs puhdas konttori rotta ? taitaa vaatia kovat hermot ja pakarat ?
- ex-yhteyspäällikkö
viellä kysymys kirjoitti:
Eli yhteyspäällikkö ei jalkaudu asiakkaiden luo vaan hoitaa puhelimitse konttorista asioita elikkäs puhdas konttori rotta ? taitaa vaatia kovat hermot ja pakarat ?
Näinpä. Mutta ei se ole sen herkumpaa johtoportaassakaan. Puhelin käteen ja menoksi jos halutaan tulosta. Nm.Kokemusta on :) Tein aikoinani myyntiedustajan töitä ja aika paljon noissa on samaa. Soitetaan muutama tunti aikoija ja loppuaika "tehdään kauppoja". Tosin paremmilla palkkausehdoilla tottakai. Onneksi pääsin paperin pyörittelyhommiin hallintopuolelle, mutta homma on niin byrokraattista, että toisaalta kaipaan takaisin yhteyspäällikön jobiin. Toivottavasti näistä oli apua.
- luulo ei ....
ex-yhteyspäällikkö kirjoitti:
Näinpä. Mutta ei se ole sen herkumpaa johtoportaassakaan. Puhelin käteen ja menoksi jos halutaan tulosta. Nm.Kokemusta on :) Tein aikoinani myyntiedustajan töitä ja aika paljon noissa on samaa. Soitetaan muutama tunti aikoija ja loppuaika "tehdään kauppoja". Tosin paremmilla palkkausehdoilla tottakai. Onneksi pääsin paperin pyörittelyhommiin hallintopuolelle, mutta homma on niin byrokraattista, että toisaalta kaipaan takaisin yhteyspäällikön jobiin. Toivottavasti näistä oli apua.
Moi
kiitos asiallisista vastauksista. Itse olin ajatellut että se on yhteyden pitoa yrityksiin ja uusien asiakkaiden hankintaa eli liikkuvaa työtä jossa käydään tapaamassa mahdollisia ja olemassa olevia asiakkaita.
Mutta luulo ei ole tiedon väärti - noin
luulo ei .... kirjoitti:
Moi
kiitos asiallisista vastauksista. Itse olin ajatellut että se on yhteyden pitoa yrityksiin ja uusien asiakkaiden hankintaa eli liikkuvaa työtä jossa käydään tapaamassa mahdollisia ja olemassa olevia asiakkaita.
Mutta luulo ei ole tiedon väärtiOnko tosi että yhteyspäälikkö ei muka käy asiakaan luona vai onko tämä alakohtaista ja yrityksestä riippuva seikka
- saada vastauksen
noin kirjoitti:
Onko tosi että yhteyspäälikkö ei muka käy asiakaan luona vai onko tämä alakohtaista ja yrityksestä riippuva seikka
Tohon viimeiseen kommentiin jos joku viisaampi voisi vastata kun jäi hiemen ilmaan roikkumaan tuo vastaus kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827