Pitääkö koirien näyttely- ja koetulokset itse ilmoittaa Kennelliitolle? Olen jo useamman tutkimani koiran kohdalla törmännyt siihen, että kaikkia tuloksia ei järjestelmästä löydy, vaikka olisin itse ollut todistamassa kun koira koulaterita hankkii.
Jalostustietojärjestelmä ja
8
825
Vastaukset
- tarviii
kyllä ne menee sitten kennelliitolle kunhan kokeiden jne järjestäjät ne sinne ilmoittavat, sitä varten ne kaiken maailman lipukkeet ja lapukkeet täytetään. Voi joskus olla kovin hidasta tuo tulosten näkyminen tietojärjestelmässä.
- että näinhän asia on
Tulee myös muistaa se että iso osa SPL:n näyttelyistä ja kokeista on ollut vuosien aikana epävirallisia eli näillä on ollut sama arvo kuin
match showlla, tuloksella voi ahterinsa pyyhkiä.
Niitä ei tulla ikinä näkemään virallisissa tuloksissa. - kuinka kauan?
Kuinkahan kauan esim. Kennelliiton näyttelytulosten näkyminen voi kestää? Entä miksi joitakin vuosia vanha pasu-tulos (schH2) ei näy? En tajua.
- ---------------------
kuinka kauan? kirjoitti:
Kuinkahan kauan esim. Kennelliiton näyttelytulosten näkyminen voi kestää? Entä miksi joitakin vuosia vanha pasu-tulos (schH2) ei näy? En tajua.
valinnut jalostustietojärjestelmän ASETUKSET kohdasta kaikki mitä haluat koiran tiedoista näkyvän. Joittenkin koirien kohdalta voi tosiaankin puuttua tietoja. On myös laitettu vääriä tietoja.
- eivät ole
kuinka kauan? kirjoitti:
tältä vuodelta,sitä ennen saadut tulokset on epävirallisia,kiitos liiton super neuvottelijoiden.Moni tehnyt kovan työn,mutta tulokset epävirallisia,jos eivät tältä vuodelta.Onneksi sentään saa jatkaa siitä mitä on saanut aikaiseksi,mutta esim. virallisissa näyttelyissä niillä tuloksilla voi pyyhkästä oman tai koiran takamuksen.
- ei kyllä
eivät ole kirjoitti:
tältä vuodelta,sitä ennen saadut tulokset on epävirallisia,kiitos liiton super neuvottelijoiden.Moni tehnyt kovan työn,mutta tulokset epävirallisia,jos eivät tältä vuodelta.Onneksi sentään saa jatkaa siitä mitä on saanut aikaiseksi,mutta esim. virallisissa näyttelyissä niillä tuloksilla voi pyyhkästä oman tai koiran takamuksen.
näy tältäkään vuodelta, ainaskaan omani kohdalla. Päivitetty on pariinkin kertaan sivuja.
- <<sari>>
että näinhän asia on kirjoitti:
Tulee myös muistaa se että iso osa SPL:n näyttelyistä ja kokeista on ollut vuosien aikana epävirallisia eli näillä on ollut sama arvo kuin
match showlla, tuloksella voi ahterinsa pyyhkiä.
Niitä ei tulla ikinä näkemään virallisissa tuloksissa.Kuka tietäisi miksi sakemanneilla on noita "epävirallisia" tuloksia. Aika hankalalta systeemiltä tuntuu? Kenen älynväläys tuommoiset säännöt ovat ja koska tuo käytäntö on tullut voimaan.
Tuore koiranomistaja on ihan pihalla noista??? - kaikkitietävä
<<sari>> kirjoitti:
Kuka tietäisi miksi sakemanneilla on noita "epävirallisia" tuloksia. Aika hankalalta systeemiltä tuntuu? Kenen älynväläys tuommoiset säännöt ovat ja koska tuo käytäntö on tullut voimaan.
Tuore koiranomistaja on ihan pihalla noista???SPKL,n ja SPL,n välisistä riidoista.
Kun SPL ei halunut olla SPKL,n jäsen, ei tuloksia voitu kirjata virallisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949