Kuinka moni sairaanhoitaja/terveydenhoitaja tms. on jatkanut opintojaan yliopistoon? Mitä lukemaan ja minne?
Itse tässä harkitsen josko sitä jatkaisi yliopistoon, mutta en tarkalleen tiedä mitä ja minne haluaisin, siksi kokemuksia kaipailen.
Maisteriksi?
5
1069
Vastaukset
- sh myös
Pääaineena hoitotiede, johtamisopinnot, eli terveyshallintotiedettä lisäksi. Kuopion yliopisto. Tyytyväinen olen valintaani.
- sitten..?
mitä olet suunnitellut tekeväsi opintojen jälkeen? ovatko työllisyysnäkymät hyvät kun valmistuu hoitotieteistä..?pohdin itsekin moista vaihtoehtoa kätilön opintojen lisäksi.
- sh myös
sitten..? kirjoitti:
mitä olet suunnitellut tekeväsi opintojen jälkeen? ovatko työllisyysnäkymät hyvät kun valmistuu hoitotieteistä..?pohdin itsekin moista vaihtoehtoa kätilön opintojen lisäksi.
"Omasta" talosta vapautuu lähivuosina useita oh:n paikkoja, josko alkuun oohoona ja sitten yyhooksi, ellei tutkimus vie mukanaan. Tai jokin projekti.
Työllisyys näyttää tällä hetkellä erinomaiselta. Opettajilla ei niinkään.
- eri alalle...
Vaihdoin kokonaan eri alalle. Luin opettajaksi.
- Mamselli
Hoitoala ei napannut ja vaihdoin alaa/jatkoin eteenpäin. Luin filosofian maisterin tutkinnon ja toimin kemistinä tutkimus- ja kehityslabrassa. Hoitoalan tutkinnosta oli kuitenkin hyötyä yhdistettynä kemistin tutkintoon, koska lääketieteestä ja lääkkeistä oli valmiiksi jo hyvä kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764