kertokaa kokemuksianne noista vermeistä, mikä on hyvä merkki ja mikä huono jne...
hyvä kartiosuodatin
5
843
Vastaukset
- kuuma hot hot
Laita ihmeessä tummennukset ikkunoihin, ettei lippis näy ikkunan alareunan kohdalta!!
- thjdhjgjh
mitä v*ttua tuut tänne vaan huutaa?! tummenna naamas prkleen hippi
kallein ehkä, mutta vaikuttaa muuhunkin kuin imuääniin
- Sanctorum
joo Green tuli hommattua....
- FRD
mikä kone sulla on ?
koteloidut twisterit tai sen tyyliset ovat hyviä zeteceissä, imeevät hyvin tuolta pyöränkotelosta viileetä ilmaa. Sellaset paperi suodattimet jotka imevät moottoritilasta voiunohtaa, ellei niitä saa suoraan moottorin eteen. Lämmin ilma imussa ei ole kovinkaan tehoa edistävä seikka.
JOs haluat vain vaihtaa tehosuodattimen, niin kannattaa lämpöeristää imuputket. Muutaman pienen asteen vaikuttaa viileentymiseen vielä tolla lämpöeristeellä lisää suodattimen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104