Tämä on fakta tieto. Elämänsä viimeisinä päivinä hänestä tuli uskovainen, katui syntejään. Otti Jeesuksen herrakseen, teki parannuksen. Jokainen kristitty tietää mitä tämä merkitsee...
Juice pääsi taivaaseen, otti Jeesuksen
9
750
Vastaukset
- Atte Ateisti
"Nyt kun kuljit läpi Herran huoneen
sä näitkö siellä yhtään jumalaa?
Ja mitä oppi-isät tuntui juoneen
kun kärsi ehtoollista humalaa?"
(Juice Leskinen: Minea) - Atte Ateisti
"On siellä muumioiden vuosikerta
joilla sädekehä päätä kiristää
Ja vaikka hartain mielin joitkin verta
ei sieluasi se voinut piristää"
(Juice Leskinen: Minea) - Ei Jumala tahdo
Kenenkään joutuvan ikuiseen helvetin tuleen mutta niin käy jos ei usko! Juice on tyypillinen uhmakas taiteilija, hybriksessään pilkkaa Jumalaa ja kaikkia hänen käskyjään. Nyt viimein näkee ettei olisi niin kannattanut tehdä!
- En usko
...tuttuja löytyy molemmilta puolilta.
Ns. uskovaiset ovat niin kaksinaamaista porukka, että naurattaa koko sakki.
Suviseurojen jälkien siivoojatkin tekevät hyvän tilin "herran väen" jättämistä kalja- ja viinapulloista ja varmuuskumejakin löytyy ihan riittävästi. - basher
kuullut yhtäkään Juicen laulua, jossa pilkattaisiin Jumalaa. Sen sijaan olen kuullut lukuisia sellaisia, joissa tekopyhien tapauskovaisten olematon moraali paljastetaan. Sitä kutsutaan rehellisyydeksi.
- laulu tässä
basher kirjoitti:
kuullut yhtäkään Juicen laulua, jossa pilkattaisiin Jumalaa. Sen sijaan olen kuullut lukuisia sellaisia, joissa tekopyhien tapauskovaisten olematon moraali paljastetaan. Sitä kutsutaan rehellisyydeksi.
Sanat meni muistaakseni jotenkin näin:" Jumalalle soitin, koitin sitä tavoittaa.
Missä äijä väijyy, kun en sitä kiinni saa?
-Kesälomalla
-Matkoilla
-Puhelimessa...."
Hienoa jos Juice on tehnyt sovinnon Jumalan kanssa ennen kuolemaansa. en stiäpaitsi ole varma, onko tuo laulukaan niin rienaava: pikemminkin etsivän sielun pohdiskelua.... - lollero''
Haista home
- totta?
Mistä tiedät? Pystytkö todistamaan?
- Anonyymi
Onko hän nyt taivaassa vai helvetissä
Tyhmä kysymys se vastaamatta jää
Yhdentekevää hän olkoon vaikka missä
Joka paikassa on monta ystävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734