etsit jumalaa

uskova

Kaikki jotka haksahtavat idän uskontoihin ,ovat pimeässä.Tiellä joka ei johda valoon.
Sielun vihollinen vie heitä aina vaan kauemmaksi jumakasta.
Tutki sydäntäsi ,

7

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sword

      Suosittelen kirjaa Gurun kuolema tai uskalsin kutsua häntä isäksi. Melko hyviä kuvauksia idän uskonnoista taustoista. Kurkistaa länsimaille sopivaksi kiillotetun ja siistityn ulkokuoren alle ja näyttää todellisuuden näiden "gurujen" elämästä.Ystäväni oli Intiassa työssä 2 vuotta ja näytti hurjia videoita temppeleistä. Hindujen aninismiin (vainajien palvonta)ja spiritismiin ja okkultismiin sekoitetuista uhrimenoista ja riivaaja demonien ilmestymisistä noissa menoissa.Tukka nousi pystyyn. Nyt ylihemmotellut länsimaiset ihmiset menevät vipuun näihin okkultisiin uskontoihin.Järkyttävää.

      • pilkun viilaaja

        käyppä vilkaisemassa helluntailaisten demonisia kummitusten palvontamenoja.


      • SuprMies

        "Suosittelen kirjaa Gurun kuolema tai uskalsin kutsua häntä isäksi. Melko hyviä kuvauksia idän uskonnoista taustoista."

        Kirjaa ei voi sinäällään suositella, koska se ei ole puolueeton. Kirjoittaja on kristityksi kääntynyt hindu. Puhtaasti tiedollisia teoksia saa lähimmästä kirjakaupasta ja ne ovat hyviä.


        "Hindujen aninismiin (vainajien palvonta)"

        Ensinnäkin sana kirjoitetaan Animismi, eikä se ole vainajien palvontaa vaan yksinkertaista uskoa siihen, että kaikella, ihmisillä, eläimillä, puilla, kivillä on sielu.


        "Nyt ylihemmotellut länsimaiset ihmiset menevät vipuun näihin okkultisiin uskontoihin.Järkyttävää."

        Okkultismi on piilotiedettä, salattua tietoa. Hindulaisuus ei ole salattua tiedettä. Esimerkiksi vapaamuurarius on okkultistista.


    • unesta herännyt

      Sul on aivot väärinpäin kiinni päässä,esimerkisi Buddhalaisuus nimenoimaan johtaa valoon.Maailmansielu atman ei ole länsisielu joka pääsee pääsee taivaaseen on vain iso väärinkäsitys.Tutki aivorunkoasi.meditaatio.

    • toistaminen

      vie takaisin Jumaluuteen, ei valoon...
      Teidän kristittyjen päämäärä taitaa olla vain se valo.heh...jos etsii valoa, minun logiikallani se tarkoittaa sitä että on pimeässä, vai mitä?

      • Sword

        Kristinusko on ainoa uskonto jossa Jumala tulee taivaasta ja tekee jotain sellaista mikä on ihmiselle mahdotonta eli pelastaa hänen hänen omista synneistään (pahasta karmasta?)Muut uskonnot ovat filosofisia ihmisen pohdintoja universumin luonteesta. Miksein voisi matrata hare Kristus Jeesus halleluja. Kristus on maailman valkeus.Löytyi jo sammuttakaa nää pikku kynttilät jo.


    • Sive Lee

      Ja varmaan saatkin kun tällä palstalla tuputat uskoasi, mutta älä pelkää kyllä täälläkin tuputtaa osataan.

      Siihen en kommentoi kuka on oikeassa ja kuka väärässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe