Miksi Perparim Hetemaj ei ole päässyt pelaamaan maajoukkueessa? On vaarana että mies menee pelaamaan Albanian maajoukkueen riveihin.
Maajoukkueen 2. valmentja J Heliskoski kertoi ettei ketään oteta joukkueseen sen takia että hänet ns. 'varattaisiin suomelle'
Miksei niin voitaisi tehdä? Kuitenkin hyvä keskikenttäpelaaja ja Heliskoski on sitä mieltä ,että hän saa mennä Albanian maajoukkueeseen..
Perparim Hetemaj
hacker
3
564
Vastaukset
- gggggggggggggg
Hetemaj on yksi suomen parhaista pelaajista itsekki olen miettiny miks ei maajoukkueessa todellisuudessa paljo parenpi kun mm Litmanen.
Äkkiä Perparim maajoukkueesseen. - Joku
Samaa mieltä. Kyllä se hetemaj sinne kuuluu. ja vaikka siellä on perempia enemmän kuin litmanen olisi hän siltä kova vahvistus. ja littikin on loppuun kulutettu.. vai onko ?!
- suomen palloliitto
ilmeisesti määrää että ulkolaista alkuperää ei oteta kuin hätätapauksessa rinkiin! näkeehän sen ja kuulee tyhmempikin.toivonkin ettei suomi pärjää. kyllä ois nuijalla töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172424Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671609Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091539Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61492Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.451366Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell871330Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311107En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076