Miksi Perparim Hetemaj ei ole päässyt pelaamaan maajoukkueessa? On vaarana että mies menee pelaamaan Albanian maajoukkueen riveihin.
Maajoukkueen 2. valmentja J Heliskoski kertoi ettei ketään oteta joukkueseen sen takia että hänet ns. 'varattaisiin suomelle'
Miksei niin voitaisi tehdä? Kuitenkin hyvä keskikenttäpelaaja ja Heliskoski on sitä mieltä ,että hän saa mennä Albanian maajoukkueeseen..
Perparim Hetemaj
hacker
3
529
Vastaukset
- gggggggggggggg
Hetemaj on yksi suomen parhaista pelaajista itsekki olen miettiny miks ei maajoukkueessa todellisuudessa paljo parenpi kun mm Litmanen.
Äkkiä Perparim maajoukkueesseen. - Joku
Samaa mieltä. Kyllä se hetemaj sinne kuuluu. ja vaikka siellä on perempia enemmän kuin litmanen olisi hän siltä kova vahvistus. ja littikin on loppuun kulutettu.. vai onko ?!
- suomen palloliitto
ilmeisesti määrää että ulkolaista alkuperää ei oteta kuin hätätapauksessa rinkiin! näkeehän sen ja kuulee tyhmempikin.toivonkin ettei suomi pärjää. kyllä ois nuijalla töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452348
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521593Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451267The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2341022- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58849Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20839