Kalaöljy ja

sivuvaikutukset?

Sen jälkeen, kun aloin käyttämään kalaöljy kapseleita 2,5 kuukautta sitten, olkapäille on tullut karseita finnejä! :/ Ennen näin ei ole koskaan ollut, ja hyvin todennäköisesti johtuu nimenomaan kalaöljystä... Tämä alkoi muutama päivä kalaöljyn aloittamisen jälkeen ja pois ei oireet ole vielä menneet.. Onko mitään ei-suotuisia vaikutuksia havaittu yleensä kalaöljyn käytössä normaaliannoksella? Pitäisköhän lopettaa koko kalaöljy hömpötys kokonaan.. :(

Vastauksesta kiitollinen.. :)

10

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutakin

kuin omega-3:a. Vaihda puhtaaseen omega-3-tuotteseen, esimerkiksi 90-prosenttiseen E-EPAan. Siitä on poistettu turhat ja haitalliset rasvat.

• ehdotuksesta.. :)

Täytyy kokeilla..

• nimikin

jo sanoo että siihen on lisätty jotakin. E-vitamiinia.

Ei tuo taida olla "puhdasta". On olemassa sellaisiakin tuotteita joka puhdasta kalaöljyä ilman mitään lisukkeita.

• Aiwo
        nimikin kirjoitti:

jo sanoo että siihen on lisätty jotakin. E-vitamiinia.

Ei tuo taida olla "puhdasta". On olemassa sellaisiakin tuotteita joka puhdasta kalaöljyä ilman mitään lisukkeita.

E ei tule E-vitamiinista.

• syön

kalaa, ainakin pari kertaa viikossa, joskus useimminkin, niin ei tarvii miettiä, mitä pilleriä suuhunsa tunkis ja mihin hintaan.

Saa vaihtelua ruokaankin tosi hyvin, kun syö kaikkea sopivasti.

• saa helposti

kalaöljyjä.
        Kantsii syödä vähintään 3 kertaa viikossa makrillia - se on maukasta esim. riisin kanssa.

• itselle käynyt samoin

se rauhoittuu älä huoli, jatka vain syömistä. kala ja kalaöljyt vaikuttavat suotuisasti ihoon, vilkastuttavat pintaverenkiertoa ja vahvistavat ihoa, tätä käytetään hyväksi mm vividassa ja muissa vastaavissa tuotteissa. Osta ennemmin hieromahanska tai vastaava, jolla saat kuolleen ihosolukon pois ja pidät ihohuokoset auki. saippua ja suihkugeelit monesti kuivattavat liikaa pahentaen oireita, sebamed esim on hyvä vaihtoehto. Itse olen huomannut kalaöljyn nauttimisen vaikuttavan siihen, että rusketun myös kauniimmin kuin ennen, olen syönyt jo n 5v pois en vaihda, välillä pidän taukoa ja tauon jälkeen aina iho oireilee jonkin aikaa pukaten finniä (saman muuten tekee vivida ainakin minulle, en käytä enää, en ole huomannut eroa käytänkö kalaöljyä vai sitä, ja kalaöljyllä muuten muita hyviä ominaisuuksia paljon enemmän).

• =)..

Toivottavasti lähtevät pois ja rauhoittuu.. Tosiaan muualle niitä ei tule kuin olkapäille. Olen aina huoltanut ihoani erityisen hyvin ja perusteellisesti, joten nuo olkapääfinnit ärsyttävät aika paljon.. Onneksi ei ole muuten kesä! =) Näkyisivät hyvin.. =(

• pillereitä

Mikä olisi kaikista parasta kalaöljyä? (Jätetään laskuista pois tuore kala.) Ja paljonko hyvä kalaöljy tai nuo E-EPA -tuotteet maksaa? Mietin tässä, että ehkä pitäisi taas alkaa syömään. Minulle vaan tulee aika helposti mustelmia, jos käytän kalaöljyä, mutta ei kai se vaarallista ole. Eikös kalaöljyn pitäisi vaikuttaa myös mielialaa nostavasti?

• d3

Osta kalanmaksaöljyä.

Ei tule sivuvaikutuksia eikä närästystä.

Luonnollisin ja ekologisin vaihtoehto.

Itse otan 1 rkl päivässä, jossta saan 20µg D-vitamiiniakin samalla. Sitten otan lisänä pilleriwtä D:tä talvella.

Noh ei tässä taaskaan ole viikkoon tarjennut shortseiissa (

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      48
      2448
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      49
      1724
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      34
      1509
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      24
      1463
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1432
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      137
      1152
    7. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1092
    8. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      936
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      243
      924
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      17
      873
    Aihe