Sen jälkeen, kun aloin käyttämään kalaöljy kapseleita 2,5 kuukautta sitten, olkapäille on tullut karseita finnejä! :/ Ennen näin ei ole koskaan ollut, ja hyvin todennäköisesti johtuu nimenomaan kalaöljystä... Tämä alkoi muutama päivä kalaöljyn aloittamisen jälkeen ja pois ei oireet ole vielä menneet.. Onko mitään ei-suotuisia vaikutuksia havaittu yleensä kalaöljyn käytössä normaaliannoksella? Pitäisköhän lopettaa koko kalaöljy hömpötys kokonaan.. :(
Vastauksesta kiitollinen.. :)
Kalaöljy ja
10
1459
Vastaukset
- muutakin
kuin omega-3:a. Vaihda puhtaaseen omega-3-tuotteseen, esimerkiksi 90-prosenttiseen E-EPAan. Siitä on poistettu turhat ja haitalliset rasvat.
- ehdotuksesta.. :)
Täytyy kokeilla..
- nimikin
jo sanoo että siihen on lisätty jotakin. E-vitamiinia.
Ei tuo taida olla "puhdasta". On olemassa sellaisiakin tuotteita joka puhdasta kalaöljyä ilman mitään lisukkeita. - Aiwo
nimikin kirjoitti:
jo sanoo että siihen on lisätty jotakin. E-vitamiinia.
Ei tuo taida olla "puhdasta". On olemassa sellaisiakin tuotteita joka puhdasta kalaöljyä ilman mitään lisukkeita.E ei tule E-vitamiinista.
- syön
kalaa, ainakin pari kertaa viikossa, joskus useimminkin, niin ei tarvii miettiä, mitä pilleriä suuhunsa tunkis ja mihin hintaan.
Saa vaihtelua ruokaankin tosi hyvin, kun syö kaikkea sopivasti.- saa helposti
kalaöljyjä.
Kantsii syödä vähintään 3 kertaa viikossa makrillia - se on maukasta esim. riisin kanssa.
- itselle käynyt samoin
se rauhoittuu älä huoli, jatka vain syömistä. kala ja kalaöljyt vaikuttavat suotuisasti ihoon, vilkastuttavat pintaverenkiertoa ja vahvistavat ihoa, tätä käytetään hyväksi mm vividassa ja muissa vastaavissa tuotteissa. Osta ennemmin hieromahanska tai vastaava, jolla saat kuolleen ihosolukon pois ja pidät ihohuokoset auki. saippua ja suihkugeelit monesti kuivattavat liikaa pahentaen oireita, sebamed esim on hyvä vaihtoehto. Itse olen huomannut kalaöljyn nauttimisen vaikuttavan siihen, että rusketun myös kauniimmin kuin ennen, olen syönyt jo n 5v pois en vaihda, välillä pidän taukoa ja tauon jälkeen aina iho oireilee jonkin aikaa pukaten finniä (saman muuten tekee vivida ainakin minulle, en käytä enää, en ole huomannut eroa käytänkö kalaöljyä vai sitä, ja kalaöljyllä muuten muita hyviä ominaisuuksia paljon enemmän).
- =)..
Toivottavasti lähtevät pois ja rauhoittuu.. Tosiaan muualle niitä ei tule kuin olkapäille. Olen aina huoltanut ihoani erityisen hyvin ja perusteellisesti, joten nuo olkapääfinnit ärsyttävät aika paljon.. Onneksi ei ole muuten kesä! =) Näkyisivät hyvin.. =(
- pillereitä
Mikä olisi kaikista parasta kalaöljyä? (Jätetään laskuista pois tuore kala.) Ja paljonko hyvä kalaöljy tai nuo E-EPA -tuotteet maksaa? Mietin tässä, että ehkä pitäisi taas alkaa syömään. Minulle vaan tulee aika helposti mustelmia, jos käytän kalaöljyä, mutta ei kai se vaarallista ole. Eikös kalaöljyn pitäisi vaikuttaa myös mielialaa nostavasti?
- d3
Osta kalanmaksaöljyä.
Ei tule sivuvaikutuksia eikä närästystä.
Luonnollisin ja ekologisin vaihtoehto.
Itse otan 1 rkl päivässä, jossta saan 20µg D-vitamiiniakin samalla. Sitten otan lisänä pilleriwtä D:tä talvella.
Noh ei tässä taaskaan ole viikkoon tarjennut shortseiissa (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376