Kalaöljy ja

sivuvaikutukset?

Sen jälkeen, kun aloin käyttämään kalaöljy kapseleita 2,5 kuukautta sitten, olkapäille on tullut karseita finnejä! :/ Ennen näin ei ole koskaan ollut, ja hyvin todennäköisesti johtuu nimenomaan kalaöljystä... Tämä alkoi muutama päivä kalaöljyn aloittamisen jälkeen ja pois ei oireet ole vielä menneet.. Onko mitään ei-suotuisia vaikutuksia havaittu yleensä kalaöljyn käytössä normaaliannoksella? Pitäisköhän lopettaa koko kalaöljy hömpötys kokonaan.. :(

Vastauksesta kiitollinen.. :)

10

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutakin

kuin omega-3:a. Vaihda puhtaaseen omega-3-tuotteseen, esimerkiksi 90-prosenttiseen E-EPAan. Siitä on poistettu turhat ja haitalliset rasvat.

• ehdotuksesta.. :)

Täytyy kokeilla..

• nimikin

jo sanoo että siihen on lisätty jotakin. E-vitamiinia.

Ei tuo taida olla "puhdasta". On olemassa sellaisiakin tuotteita joka puhdasta kalaöljyä ilman mitään lisukkeita.

• Aiwo
        nimikin kirjoitti:

jo sanoo että siihen on lisätty jotakin. E-vitamiinia.

Ei tuo taida olla "puhdasta". On olemassa sellaisiakin tuotteita joka puhdasta kalaöljyä ilman mitään lisukkeita.

E ei tule E-vitamiinista.

• syön

kalaa, ainakin pari kertaa viikossa, joskus useimminkin, niin ei tarvii miettiä, mitä pilleriä suuhunsa tunkis ja mihin hintaan.

Saa vaihtelua ruokaankin tosi hyvin, kun syö kaikkea sopivasti.

• saa helposti

kalaöljyjä.
        Kantsii syödä vähintään 3 kertaa viikossa makrillia - se on maukasta esim. riisin kanssa.

• itselle käynyt samoin

se rauhoittuu älä huoli, jatka vain syömistä. kala ja kalaöljyt vaikuttavat suotuisasti ihoon, vilkastuttavat pintaverenkiertoa ja vahvistavat ihoa, tätä käytetään hyväksi mm vividassa ja muissa vastaavissa tuotteissa. Osta ennemmin hieromahanska tai vastaava, jolla saat kuolleen ihosolukon pois ja pidät ihohuokoset auki. saippua ja suihkugeelit monesti kuivattavat liikaa pahentaen oireita, sebamed esim on hyvä vaihtoehto. Itse olen huomannut kalaöljyn nauttimisen vaikuttavan siihen, että rusketun myös kauniimmin kuin ennen, olen syönyt jo n 5v pois en vaihda, välillä pidän taukoa ja tauon jälkeen aina iho oireilee jonkin aikaa pukaten finniä (saman muuten tekee vivida ainakin minulle, en käytä enää, en ole huomannut eroa käytänkö kalaöljyä vai sitä, ja kalaöljyllä muuten muita hyviä ominaisuuksia paljon enemmän).

• =)..

Toivottavasti lähtevät pois ja rauhoittuu.. Tosiaan muualle niitä ei tule kuin olkapäille. Olen aina huoltanut ihoani erityisen hyvin ja perusteellisesti, joten nuo olkapääfinnit ärsyttävät aika paljon.. Onneksi ei ole muuten kesä! =) Näkyisivät hyvin.. =(

• pillereitä

Mikä olisi kaikista parasta kalaöljyä? (Jätetään laskuista pois tuore kala.) Ja paljonko hyvä kalaöljy tai nuo E-EPA -tuotteet maksaa? Mietin tässä, että ehkä pitäisi taas alkaa syömään. Minulle vaan tulee aika helposti mustelmia, jos käytän kalaöljyä, mutta ei kai se vaarallista ole. Eikös kalaöljyn pitäisi vaikuttaa myös mielialaa nostavasti?

• d3

Osta kalanmaksaöljyä.

Ei tule sivuvaikutuksia eikä närästystä.

Luonnollisin ja ekologisin vaihtoehto.

Itse otan 1 rkl päivässä, jossta saan 20µg D-vitamiiniakin samalla. Sitten otan lisänä pilleriwtä D:tä talvella.

Noh ei tässä taaskaan ole viikkoon tarjennut shortseiissa (

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1164
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      527
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe