EN SAA LÄHTEÄ TÖIHIN!

Klo 6.00

Meillä mummotalossa on hiljaisuus 23 - 07 eli ihan oikein: kello yhteentoista saa musiikki jyskyttää eikä se mua haittaa.

Mutta auta armias, kun mä lähden töihin. Herään työpäivästä riippuen klo 5 - 6 ja käyn suihkussa, pissatan koiran ulkona, syön aamupalan, katson televisiota ja ehkä laitan vähän pyykkejäkin tai käyn juoksemassa. Heti joku tulee ulisemaan, että hiljaisuus jatkuu seitsemään. Aamulla oloni on energisimmillään ja haluan nauttia siitä.

Olisivat hiljaa - mä maksan niiden eläkkeet ja työttömyyskorvaukset!

Nimin. TÖMS-TÖMS-TÖMS-TÖMS-TÖMS-KLONKS! TÖMS-TÖMS-TÖMS... :D

11

3790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apilasta...

voitko jotenkin hyödyntää niitä ongelmassasi?

• Väsynyt naapuri

Tuo on aika yleinen virhetulkinta, että yörauhaksi määrätyn ajan ulkopuolella saisi touhuta mitä haluaa.

Luulenpa, että kun oikein tarkkaan sitä taloyhtiönne järjestyssääntöä, siinä lukee, että asunnoissa on vältettävä naapureiden häiritsemistä.

Sitten luet lainkohdat kotirauhasta (Rikoslaki) ja eräistä naapuruussuhteista ja alat olla selvillä oikeuksistasi.

"17 § (4.2.2000/90)
      Kiinteistöä, rakennusta tai huoneistoa ei saa käyttää siten, että naapurille, lähistöllä asuvalle tai kiinteistöä, rakennusta tai huoneistoa hallitsevalle aiheutuu kohtuutonta rasitusta ympäristölle haitallisista aineista, noesta, liasta, pölystä, hajusta, kosteudesta, melusta, tärinästä, säteilystä, valosta, lämmöstä tai muista vastaavista vaikutuksista.

Arvioitaessa rasituksen kohtuuttomuutta on otettava huomioon paikalliset olosuhteet, rasituksen muu tavanomaisuus, rasituksen voimakkuus ja kesto, rasituksen syntymisen alkamisajankohta sekä muut vastaavat seikat."

• hölömölö

Opettele liikkumaan hiljempaa.

• klo 8

> mä maksan niiden eläkkeet ja työttömyyskorvaukset!

Sähän voit lopettaa niiden eläkkeiden ja työttömyyskorvauksien maksamisen, niin alkavat olla nöyrää poikaa ja tyttöä.

• että...

sulla on asiat noin! Jossain muualla voisi olla helpompaa? Olen kuitenkin vielä siinä uskossa, että valtaosa kerrostaloista on kuitenkin sellaisten ihmisten asuttamaa, että pikkuasioista ei valiteta, mutta itsekään ei meluta tarpeettomasti. Toivottavasti en olisi väärässä.

No anyway, itsellä on ollut hyviä naapureita aikaisemmin, kunnes muutin tänne... Siis tässä kaupungissa on enemmänkin sellaisia taloja, joissa ei oikein mitään saisi tehdä. Mutta en kerro minne ;).

• köppi

hiljempaa, niin eivät naapurit tiedä mitä puuhailet asunnossasi. Pakkoko sitä on rymistellä niin, että naapurit heräävät? Rappukäytävässäkin voi likkua niin hiljaa, ettei edes pahin kyylä sitä havaitse.

• person
        köppi kirjoitti:

hiljempaa, niin eivät naapurit tiedä mitä puuhailet asunnossasi. Pakkoko sitä on rymistellä niin, että naapurit heräävät? Rappukäytävässäkin voi likkua niin hiljaa, ettei edes pahin kyylä sitä havaitse.

Just noin nimmari 'köppi.

Alkuperäinen on ylimielinen paska vain koska se luulee olevansa jotakin kun käy töissä eli luulee olevansa parempi ihminen kuin joku joka ei löydä töitä tai on muusta syystä työtön?
        Siis tuonko takia kirjoitat tuollaista paskaa ap? siis sulla on '' oikeus'' aamulla yliammutusti melua ja rymistellä rappukäytävissä niin että kaikki sitten tietää että sä oot ainakin sellainen töissäkäyvä 'uhriko??? ( ainakin vaikutat siltä kun LUULET että sulla on oikeus sitten melua.
        kun toi alkuperäinen hölmö kirjoittaa tällaista "" Olisivat hiljaa - mä maksan niiden eläkkeet ja työttömyyskorvaukset! "

huh mikä egoisti olet jos tuollaista luulet.

• alkuperäiselle

Hei älä viitsi liiotella idiootti.

vai että...

" Olisivat hiljaa - mä maksan niiden eläkkeet ja työttömyyskorvaukset!

Hei,se pieni osa mitä sun palkasta otetaan yhteiskunnan vuoksi siis myös niille jotka ovat työttömiä,sillä voi ostaa wc-paperia!

hyi mikä liiottelia olet!

• Kiitollinen

Sinulle, että voin kääntää kylkeä ja jatkaa uniani, työtön kun olen. Hienoa että sponsoreita riittää :)
      Kiitos !

Ps. Stressi voi tappaa

• kirjoittajaa paljon

kannata kiitellä, niin pieni liksa sillä on, ettei veroprosentti ole edes 10.

• Hillitysti tömistelevä

Eivätköhän ne rauhaa ja hiljaisuutta aikaisiin aamutunneilla kaipaavat ole ne eläkkeensä maksaneet itse.
      Mielestäni sinulle pitäisi koirinesi hankkia häätö asunnosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1069
    Aihe