ensimmäinen oli 1850g ja viikolla 36syntyi hyvin menny kummiskin täyttää jo 11v toinen oliki sit jo vaikeempi juttu 580g ja 26 viikolla.mutta kaik hyvin nyt ja koht täyttää 2v...
mutta epätoivoinen olen kun en tiedä uskallanko yrittää vielä kolmatta lasta...mieleni nii kovasti tekis mutta kuitenkin ja sit jos se vaarallista olis ni miks käyttää enää ehkäsyä eikö steriilisaatio olis helpompi ei tarvis enää miettiä
raskausmyrkytyksiä kummatkin ja toine oli tosi paha olin itekki jopa teholla 2vrk
epätoivoinen
4
2034
Vastaukset
- mielestäni
ei kannattaisi yrittää enää kolmatta lasta. Ole onnellinen että sinulla on kaksi tervettä lasta jo. Itse en uskalla edes toista lasta tehdä.
- Äitimuori
Älä enää yritä, ole iloinen kun on kaksi tervettä lasta ja nauti heistä.
- ensin
Ehdotan keskustelemaan asiasta ensin esim. äitiysneuvolassa. Soitat ja kerrot jo puhelimessa, että em. ongelmia parissa ekassa raskaudessa ja haluat keskustella mahdollisesta kolmannesta, että mitkä ovat riskit.
Ehkä laittavat sinut ihan lääkärille, joka sitten kertoo faktat.
Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että koska olit tehollakin jopa, että ei kannattaisi omaa itseään vaarantaa niiden kahden olemassa olevan pikkuisen vuoksi.
Sijaislapsitoiminta???? (vinkkinä, jos aikaa on ja sylissä on tilaa...)- äippä
joo meinasin Tammikuus ottaa yhteyttä neuvolaan ja sit äitiyspolille neuvontaa koskevasti ja sit mitä sielt saan vastauksii teen radikaalit päätökset...Miksi söisin hormooneja jos ehkäsyn voin toisinki saada ja pysyvän...
Ukolta en halua nii radikaalia vaihtoehtoa kun koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu
Hyvää joulua kaikille ja Onnellista uuttavuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416