ostin hau hau champion premium kana-riisi täysravintoa pennulleni. tämä kuivamuona sen takia että ostin aiemmin pedigree junioria mutta huomasin että pentu on allerginen siinä sisältävälle vehnälle. hau haun annesteluohjeessa on 5-10kg koirille 80-90g/pv kuivamuonaa !! koira syö tämän verran yhdellä aterialla ja ruokaa pitäisi antaa neljä kertaa päivässä, miten mahdollista, koirasta tulee keskikokoinen?? mutta se oli nyt tärkein kysymykseni että kun hau haussa on suunnilleen saman verran vitamiineja - esim D vitamiinia 1500 IU hau haussa ja pedigreessä 1200 KY/kg - ravintoaineita hau haussa on enemmän kuin toisessa. NIIN siis eikös tuota hau hauta voi antaa ihan niinkuin penturuokana????? kauhea selitys mutta toivottavasti joku osaa neuvoa :D
sitten vielä että paljonko hapatetuotteita pitäisi päivässä antaa? olen antanut n. 1dl piimää päivän aikana
auttakkee!!
4
468
Vastaukset
- markettipöperöitä
koirilleni niin en osaa sanoa Hau hausta mitään. Mutta siitä ruokamäärästä, toiset koirat syövät vaikka kuinka paljon jos niille vaan annetaan. Minkä kokoinen koirasi on ja mitä rotua? Onko se ensimmäinen koirasi? Joskus täytyy hakemalla hakea oikea ruokintamäärä. Koiran kylkiluut tulee tuntea hyvin tunnusteltaessa, silloin se ei ole liian lihava. Olethan muuten hoitanut madotukset?
- hau hau
on ja painaa 5kg, iältään 2kk. madotettu on. ensimmmäinen koiruli ja olen opiskellut kyllä. jäin vain ihmettelemään tuota annosteluohjetta ja noita ravintoaineita/vitamiineja.. marketti ruokaa olen ostanut nyt aluksi ainakin kun hyvin näyttää maistuvan! ei ole lihava kuitenkaan
- jos
hau hau kirjoitti:
on ja painaa 5kg, iältään 2kk. madotettu on. ensimmmäinen koiruli ja olen opiskellut kyllä. jäin vain ihmettelemään tuota annosteluohjetta ja noita ravintoaineita/vitamiineja.. marketti ruokaa olen ostanut nyt aluksi ainakin kun hyvin näyttää maistuvan! ei ole lihava kuitenkaan
kuitenkin vaihtaisit laadukkaampaan ruokaan ja tuo piimän määrä kuulostaa aikas suurelta.
Eläinkaupassa osaavat neuvoa sinua ruokinnan kanssa
- lottaviiru
Mielestäni voisit kysyä kysymyksesi suoraan hauhaun palauteosoitteesta tai sähköpostilla!
Nettiosoite on: http://www.hauhau.com
Annan omalle aikuiselle koiralleni n. dl piimää kerrallaan "jälkkäriksi" kerran päivässä. Pennulle tuo määrä on ehkä vähän turhan suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3716677Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483906Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341480Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard341248Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2131150- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18966- 52940
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t79900- 56896