auttakkee!!

hau hau

ostin hau hau champion premium kana-riisi täysravintoa pennulleni. tämä kuivamuona sen takia että ostin aiemmin pedigree junioria mutta huomasin että pentu on allerginen siinä sisältävälle vehnälle. hau haun annesteluohjeessa on 5-10kg koirille 80-90g/pv kuivamuonaa !! koira syö tämän verran yhdellä aterialla ja ruokaa pitäisi antaa neljä kertaa päivässä, miten mahdollista, koirasta tulee keskikokoinen?? mutta se oli nyt tärkein kysymykseni että kun hau haussa on suunnilleen saman verran vitamiineja - esim D vitamiinia 1500 IU hau haussa ja pedigreessä 1200 KY/kg - ravintoaineita hau haussa on enemmän kuin toisessa. NIIN siis eikös tuota hau hauta voi antaa ihan niinkuin penturuokana????? kauhea selitys mutta toivottavasti joku osaa neuvoa :D
sitten vielä että paljonko hapatetuotteita pitäisi päivässä antaa? olen antanut n. 1dl piimää päivän aikana

4

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markettipöperöitä

koirilleni niin en osaa sanoa Hau hausta mitään. Mutta siitä ruokamäärästä, toiset koirat syövät vaikka kuinka paljon jos niille vaan annetaan. Minkä kokoinen koirasi on ja mitä rotua? Onko se ensimmäinen koirasi? Joskus täytyy hakemalla hakea oikea ruokintamäärä. Koiran kylkiluut tulee tuntea hyvin tunnusteltaessa, silloin se ei ole liian lihava. Olethan muuten hoitanut madotukset?

• hau hau

on ja painaa 5kg, iältään 2kk. madotettu on. ensimmmäinen koiruli ja olen opiskellut kyllä. jäin vain ihmettelemään tuota annosteluohjetta ja noita ravintoaineita/vitamiineja.. marketti ruokaa olen ostanut nyt aluksi ainakin kun hyvin näyttää maistuvan! ei ole lihava kuitenkaan

• jos
        hau hau kirjoitti:

on ja painaa 5kg, iältään 2kk. madotettu on. ensimmmäinen koiruli ja olen opiskellut kyllä. jäin vain ihmettelemään tuota annosteluohjetta ja noita ravintoaineita/vitamiineja.. marketti ruokaa olen ostanut nyt aluksi ainakin kun hyvin näyttää maistuvan! ei ole lihava kuitenkaan

kuitenkin vaihtaisit laadukkaampaan ruokaan ja tuo piimän määrä kuulostaa aikas suurelta.
        Eläinkaupassa osaavat neuvoa sinua ruokinnan kanssa

• lottaviiru

Mielestäni voisit kysyä kysymyksesi suoraan hauhaun palauteosoitteesta tai sähköpostilla!
      Nettiosoite on: http://www.hauhau.com

Annan omalle aikuiselle koiralleni n. dl piimää kerrallaan "jälkkäriksi" kerran päivässä. Pennulle tuo määrä on ehkä vähän turhan suuri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe