Sä oot mun elämä, oot ihQ raksu poksu!
JJK90
17
631
Vastaukset
- JJK90
Onk tää joku provo vai
Toki jos haluat jutella niin meilaa osotteeseen jonka löydät mun Suomi24 galleria esittelysivultani :)- lolo
On sullakin niitä ihaijioita :DDDD
- JJK90
lolo kirjoitti:
On sullakin niitä ihaijioita :DDDD
Ollaan tasoissa,sulla on yks ihailija ja mulla on yks ihailija :D
Vihamiehissä mää vien voiton,sul on yks ja mul on väh. kaks :D - lolo
JJK90 kirjoitti:
Ollaan tasoissa,sulla on yks ihailija ja mulla on yks ihailija :D
Vihamiehissä mää vien voiton,sul on yks ja mul on väh. kaks :DHyvä että sä pysyt laskuissa... Luulen kyllä että sulla noita ihailioita on kyllä enemmän kun yks... Kuka on mun vihamies!? XD
- Sir Runkku
lolo kirjoitti:
Hyvä että sä pysyt laskuissa... Luulen kyllä että sulla noita ihailioita on kyllä enemmän kun yks... Kuka on mun vihamies!? XD
MÄ OON SUN VIHAMIEHES VITUN PASKA LESBO HUORA!!!!
- JJK90
Sir Runkku kirjoitti:
Tarkoitin juuri sinua vitun paska homo natsi
- lolo
Sir Runkku kirjoitti:
Sä ootkin tollanen aivoton apina, niin en mä voi edes laskea sua ihmiseks.... Sori...
- JJK90
lolo kirjoitti:
Sä ootkin tollanen aivoton apina, niin en mä voi edes laskea sua ihmiseks.... Sori...
Ei Sir Runkkua voi laskea edes apinaksi,apina on ihan liian viisas eläin kuvaamaan Sir Runkkua
Kukas muuten Sir Runkun on aateloinut,mitätöidään hänen arvonsa ja kutsutaan häntä vain Runkuksi - Sir Runkku
JJK90 kirjoitti:
Tarkoitin juuri sinua vitun paska homo natsi
Ku (vitun paska homo natsi) ja tollanen saatanan perseennuolija kommari homo!!
- lolo
JJK90 kirjoitti:
Ei Sir Runkkua voi laskea edes apinaksi,apina on ihan liian viisas eläin kuvaamaan Sir Runkkua
Kukas muuten Sir Runkun on aateloinut,mitätöidään hänen arvonsa ja kutsutaan häntä vain RunkuksiHyvä ajatus... Tästä lähtin Sir Runkku on enään vain pelkkä Runkku, koska hänen arvonsa aleni käytöksensä perusteella.... XD
- JJK90
Sir Runkku kirjoitti:
Ku (vitun paska homo natsi) ja tollanen saatanan perseennuolija kommari homo!!
Voi vittu oikeesti,lopeta nyt sitten toi ajoittainen anteeksipyytely jos on kerran pakko jatkaa
- Sir Runkku
JJK90 kirjoitti:
Kukas muuten Sir Runkun on aateloinut,mitätöidään hänen arvonsa ja kutsutaan häntä vain RunkuksiPaskat , mua ei tollaset punikit määräile!!Sir olen ja pysyn!!
ps.itse varmaan haluasit olla (Lady)!! - lolo
Sir Runkku kirjoitti:
Paskat , mua ei tollaset punikit määräile!!Sir olen ja pysyn!!
ps.itse varmaan haluasit olla (Lady)!!Nyt jo Runkku hiulu... Sä et ilmeisestilkkään ymmärrä ettei sua täällä kaivata...
- JJK90
Sir Runkku kirjoitti:
Paskat , mua ei tollaset punikit määräile!!Sir olen ja pysyn!!
ps.itse varmaan haluasit olla (Lady)!!Sua tämmöset punikit määräilee,koita nyt vaan tajuta oma alemmuutesi, Sir,anteeksi Lady Runkku
Minä en halua olla Lady koska minulla on jo titteli nimeni edessä,koitappa arvata mikä se on
ei ole homo,kommari,runkkari tai mikään vastaava - Sir Runkku
JJK90 kirjoitti:
Sua tämmöset punikit määräilee,koita nyt vaan tajuta oma alemmuutesi, Sir,anteeksi Lady Runkku
Minä en halua olla Lady koska minulla on jo titteli nimeni edessä,koitappa arvata mikä se on
ei ole homo,kommari,runkkari tai mikään vastaava....hinttari!
- Petsku-Petteri
Sir Runkku kirjoitti:
....hinttari!
Annatte jotai elämää näinä joulukuun pimeinä iltoina.
- JJK90
Petsku-Petteri kirjoitti:
Annatte jotai elämää näinä joulukuun pimeinä iltoina.
Kyllä,mihin tää palsta joutuisikaan ilman minua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691