Eli Gallupin tynkää:
Mikä on ankarin saamanne rangaistus ja mistä syystä?
A Koulussa
B Kotona
C muualla, missä
Omat vastaukset:
A Rehtorin puhuttelu 2 tuntia jälkkää ja rehtorin puhelu kotiin. Syy Pöllittiin parin tytön kans tupakkaa ja kärähdettiin sen polttamisesta kouluaikana ja koulun alueella 8.luokalla
B. Samasta syystä hirveät huudot vanhemmilta, ankara selkäsauna remmillä paljaalle perseelle. kuukauden kotiaresti ja kuukausirahan menetys. Lisäksi jouduin käydä itse maksamassa tavaran kauppiaalle ja pyytämässä anteeksi.
Oli melkoinen opetus kaikestansa.
Mikä on ankarin rangaistuksenne?
9
881
Vastaukset
- Siina.
A Tunti jälki-istuntoa myöhästymisesta ja läksyjen tekemättä jättämisestä.
B Kolmen kuukauden nettikielto herutuskuvista, kaveri käräytti. Kahden viikon kaveriaresti ja viikoksi kännykkä pois varastamisesta. Tukkapöllyjä ja luunappeja tuli ennen koko ajan pikkusiskon kanssa riitelystä.
C Ei ole. - kiltti
koulussa ehkä pahin oli kun kaikki luokan tytöt joutui puhutteluun meikkaamisesta. siis oltiin ala-asteella. Opettaja ei oikein tykännyt siitä että niin nuoret meikkasi. :/ Nojoo näin vanhempana ajatellen ihan fiksu ope oli meillä, silloin se oli vain turhaa nipotusta :D
Kotona varmaan luunappi oli yleisin ja pahin. Koskaan en ole voinut menettää viikkorahaa tai kännykkää koska en omistanut/saanut niitä. Arestia en ole saanut koska äiti ei ole koskaan luottanut sen tehoon opetuksena. Yleensä vain oli vain ankara keskustelu jossa teko käytiin läpi juurta jaksaen. Fiksua jälleen jälkeenpäin miettien.
Yhteenveto: olen ollut vain aika kiltti lapsi niin mtn pahempaa rangaistusta en ole koskaan saanut. - Noname
Isä heitti/löi mut sisäovesta läpi kun sai tietää, että olin pölliny halppisleffoja kaupasta.
- gdjhzjyj
A jouduin käytävään kun yks luokkalainen pölis vieressä
- paska90
A Koulussa
-varmaan puhuttelu, ku oltiin kaverin kaa kiusattu yhtä meijän luokkalaista...
B Kotona
-Varmaan huutaminen, tukkapölly ja luunapit, ku ne ei enää jaksanu, ku mä aina kiroilen niin paljon ja tappelen veljen kanssa
C muualla, missä
-ei oo.. En oo koskaan saanu kotiarestia, kun ei vanhemmat siihen usko. - ..................
Koulussa ala-asteella joskus tunti jälki-istuntoa ku unohin läksyt liian monta kertaa.
Kotona en oo saanu mitään rangaistuksia. Sillon ku isä tai äiti suuttuu kunnolla ja huutaa, niin se on mulle on aika kamala juttu. Tulee paha mieli siitä :S - batista420
tuota...mulla oli pienenä valjaat ja b
- ois
koulussa:rehtorin puhuttelu ja 2h jälkkää ja lasku vatkaimmista
syy:kiskasin kotsan tunnilla puukon seinään,haukuin opettajaa huoraks ja hajotin 3lme sähkövatkainta alle tunnissa
kotona:3kk kotiarestia,tietsikka ja pleikkari pois 4kk kun maalasin talojen seiniin spraylla,hajotin 3lme postilaatikkoo,laitoin 2 paperiroskista menemään semmosta jyrkkää mäkee alas ja pistin lopuks ne päreiks sit jäin vielä kiinni kaikesta paitsi ikkunoista
muualta:oon ollu poliisin kyyissä/asemalla
ko oon pari kertaa ollu kännissä kylillä ja kytät on wieny himaan,sit myymälävarkauksista ja siitä kun eikin "vähän" tulella- ois
että hajotin kaks ikkunaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3175593- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1173211Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv913087- 432219
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272108