Menkää hyvät nuoret nuorena naimisiin. Tehkää yhdessä lapset. Kestäkää avioliiton hetkittäiset karikot.Hankkikaa omaisuus yhdessä.Älkää kasvattako lapsistanne ahneitä. Älkää erotko vaan viettäkää ihana vanhuus yhdessä.
Näin ei tarvitse miettiä näin paljon mikä kuuluu minulle, sinulle, sinun,minun meidän lapsille, ex:lle, sun muille hentunliisoille ja kylän mieheille.
Tai eläkää yksin hela elämä ja istukaa omaisuutenn päällä.
Hyvä neuvo
12
1579
Vastaukset
- tyttärellesi
Varsin hyvä neuvo. Kerrothan sen tyttärellesikin, jotta hän muistaa sen 40 vuotiaana, siinä vaiheessa, kun työpaikan kiva nuori diplomi-insinööri on vinkannut silmää pikkujouluissa ja aviomiehen keräämä omaisuus ja hartiapankilla rakentama talo irtoaisivat kivasti erossa.
- vanha vaimo
40-vuotiaana tyttäreni voi olla tyytyväinen jos "työpaikan kiva nuori diplomi-insinööri" on kiinnostunut häenstä . Aina pieni flirtti on paikallaan. Ei joka pikkunassikalle pidä kuitenkaan omaisuuttaan luovuttaa. Hauskaa voi pitää, tyhmä ei tarvi olla.
- muutenko vaan?
Vippaako välistä korvien vai muutenko vaan tuhrustelet viestejäsi?
- vanha vaimo
Elämä voi olla ihan kivaa kun se oikein oivaltaa. Minulla on sen verran kilometrejä takana että
voin jo vähän neuvoakin näitä kaikkihetiminulleeikämitääntoiselle-tyyppejä.
Mikäs sinua nyppii?
- Tämä seurasimme me
Eläkää hyvät nuoret ainakin kolmikymppiseksi yksin. Opiskelkaa, valmistukaa hyvään ammattiin, tehkää työtä josta nautitte ja josta myös maksetaan hyvin. Katselkaa maailmaa, mieluiten ulkomailta käsin (jos ette halua lopullisesti sinne asettua, asukaa ainakin muutama vuosi muualla). Seurustelkaa ihmisten kanssa, mutta älkää jumittuko huonoihin suhteisiin. Oppikaa olemaan myös yksin ja tyytyväisiä siihen.
Sitten vähän yli kolmikymppisinä kohdatkaa se todella oikea, teille paras ihminen, jota kannatti odottaa. Menkää naimisiin, mutta älkää tehkö lapsia. Nauttikaa elämästänne, kauniista kodistanne, matkustelusta, vapaudestanne kahdestaan. Tuhlatkaa rahanne itseenne ja toisiinne. Viettäkää ihana vanhuus yhdessä.- vanha vaimo
Pääasia kunhan ei riidellä kokoajan.
- ei löydy
Ja sitten yli 30-vuotiaana toteaa että sitä sopivaa ei löydy, nirsoiksi olemme tulleet?
- ylivoimaisesti
MIES; elä elämääsi itsenäisenä useammasta tyttöystävästä nauttien. Nauti työstäsi ja luo uraa. Yritä, jos siltä tuntuu. Harrasta kuttuuria ja liikuntaa molempia monipuolisesti. Kun olet saavuttanut 40 vuoden iän katsoa itsellesi kaunis, nuori (max 28v.), älykäs ja hyvin koulutettu vaimo.
NAINEN; seurustele useamman ikäisesi pojan kanssa, kun olet nuori. Harrasta kulttuuria ja liikuntaa molempia monipuolisesti. Vakiintumisen ajan koittaessa ja lapsen teon lähestyessä katso lapsesi isäksi menestynyt, itsestään huolta pitänyt noin 40v mies.
YHDESSÄ: rakastelkaa lyhyenä seurusteluaikana itsenne puoli kuoliaiksi. Sopikaa avioliiton säännöt. Tehkää molemmille reilu avioehto. Tehkää lapsia. Harrastakaa liikuntaa ja kulttuuria monipuolisesti. Eläkää onnellisina elämänne loppuun asti.
Näin toimien elätte onnellisessa seesteisessä liitossa tasapinoisia lapsia kasvattaen.- äitini elämä
...ja sitten VAIMO: elä uuvuttava keski-ikä vanhan miehesi omaishoitajana.
- juuri siksi
äitini elämä kirjoitti:
...ja sitten VAIMO: elä uuvuttava keski-ikä vanhan miehesi omaishoitajana.
No juuri senpä takia. Itse olen kyllä 18 vuotta nuoremmalle vaimolleni taannut rajattomat käyttövarat ja täyden vapauden, jos ja kun tulen seniiliksi. Itselleni olen säästänyt sen verran, että voin palkata ulkopuolisen hoitajan tai muuttaa hoitokotiin.
- mielummin
Otin itseäni (N) viisi vuotta nuoremman ihanan uroon, josta on vielä sängyssäkin iloa MINULLEKKIN.
Ja kiitos, luon urani itse, en elä siivellä.
Kuka nainen haluaa ikälopun miehen???? älytöntä. - haluaa
mielummin kirjoitti:
Otin itseäni (N) viisi vuotta nuoremman ihanan uroon, josta on vielä sängyssäkin iloa MINULLEKKIN.
Ja kiitos, luon urani itse, en elä siivellä.
Kuka nainen haluaa ikälopun miehen???? älytöntä.Aika moni nainen tuntuu haluavan itseään tuntuvasti vanhemman miehen. Rakkkaus on varmasti aitoa ja syvää. Vai johtusiko sittenkin jonkin verran siitä, että jo vaurastunut kokenut mies teettää aina avioehdon. Nainen ei hae eroa, koska ei erossa voi rahastaa miestään...
Tilastojen mukaan sellaiset parit, joissa mies on yli 10 vuotta vaimoaan vanhempi, eroavat selkeästi harvemmin kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084