Nimiä kahdelle gerbiilille?

Jeanna_|

Hei!
Olen ostamassa kohta kahta gerbiiliä, (En tiedä, kumpaa sukupuolta) mutten keksi niille nimiä. :/ Olisiko teillä ehdotuksia? Minäkin olen keksinyt kyllä joitain:

Pojat:
Riku
Roni
Vili

Tytöt:
Nina
Nea
Rosa
Ninni
Nelli
Ida
Inka

Mikä teistä olisi paras nimi? Väreiksi tulee joko agouti, argente, black tai sellainen ruskea gerbiili. En tiedä sen rotua. :P Haen siis nimeä kahdelle gerbiilille! Valitkaa listasta tai keksikää parempia.

Kiitos!

19

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggeerrbbuu

      Mä saan nyt torstaina kanssa kolme gerbiiliä

      • Tämän viestin kirjottaja. :)

        Ehdotan sulle Luna, Lena ja Lara. :) Vähän hassuja nimiä ovat kyllä, mutta musta noi on ihan kivoja. :D


      • Anonyymi

        Elävätköhän vielä🤭


    • Jr. Vu0kk0

      Jos mä saisin kaksi tyttö gerbiilii niin antaisin niiden nimeks; HELMI ja HERTTA

      • Iloinen Omistaja

        jos saisin kaksi gerbu tytöö antaisin niille nimeksi Mimi ja Pöpsi:)


      • Jeanna_|
        Iloinen Omistaja kirjoitti:

        jos saisin kaksi gerbu tytöö antaisin niille nimeksi Mimi ja Pöpsi:)

        Harkintaan!


    • Jeanna_|

      Niin, ne ovat kivat nimet. :)

    • HEttu

      Nuo ovat todella hyviä nimiä. Minun gerbiilieni nimet olivat Roni, Roope ja Mikki. Seuraavien gerbiilien nimiksi olen ajatellut:

      Pojat:
      Nipsu
      Niki

      Tytöt:
      Nipsu
      Nekku
      Nelli

      • Anonyymi

        Jos minulla olisi gerbiilit antaisin niitten nimeksi tippa ja kippa


    • p.a.a.a

      Moi! En aio kertoa mun nimeä, mutta
      ehdotuksia mulla kyllä on.
      -----------------------------------------------
      Poika:

      -Hippi
      -----------------------------------------------
      Tyttö:

      -Linda
      -Tilda

    • nimi

      Niin, noista sinun keksimistäsi vaihtoehdoista minä ottaisin nina ja rosa, tai pojat: roni ja vili. Minusta nimen pitäis olla helposti sanottavia, mutta niinhän nuo nimet ovatkin..

      • Jeanna|

        Otin kaksi tyttögerbiiliä, agouti ja black. Nimeksi tulivat Ida & Eve.


      • aion..
        Jeanna| kirjoitti:

        Otin kaksi tyttögerbiiliä, agouti ja black. Nimeksi tulivat Ida & Eve.

        ..itsekin ottaa gerbiilin :) tai kaksi oikeastaan. ei ne yksin oikeen pärjää, onnellisenpia kaksin :) äiti ei oikeen tykkää, mutta tänään hain hiirieni vanhan terraarion ja pesin sen :) se on tosi iso ja sopii hyvin niille gerbuille.


      • hankin..
        aion.. kirjoitti:

        ..itsekin ottaa gerbiilin :) tai kaksi oikeastaan. ei ne yksin oikeen pärjää, onnellisenpia kaksin :) äiti ei oikeen tykkää, mutta tänään hain hiirieni vanhan terraarion ja pesin sen :) se on tosi iso ja sopii hyvin niille gerbuille.

        ..nyt ne gerbiilit sitten :) Tänään käytiin eläinkaupasta hakemassa ! 2 tyttöä, nimet ovat Nelli ja Nekku, kuten tossa aiemmin sanoin. Nekku on väriltään argente ja Nelli on balck. Molemmat tytöt on tosi rohkeita ja kesyjä. Ei pelkää kättä vaan tulee heti haistelemaan. Nyt jo ne häärää tuolla terraariossa ja rakentelee pesää ym.. :) Ihania ovat !


    • Anonyymi

      Minä saan ma kaksi poika gerbiiliä enkä keksi niille nimiä voiko joku auttaa

      • Anonyymi

        Voin auttaa vaikka pähkinä kerma kaneli vaahto slaim


    • Anonyymi

      Hyvät nimet

    • Anonyymi

      Lista on ihmisten nimiä, onko gerbiili ihminen?

    • Anonyymi

      Manteli Pipari Hiekka Salmiakki Pähkinä Minttu Dooli Oreo Domino

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe