Ellille toinen nimi

ehdotelkaa

Tahtoisin antaa tyttömme nimeksi Elli mutta en keksi siihen toista nimeä joten ehdotelkaa jos keksitte jonkun siihen nätisti sointuvan..

11

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eve 2

Sofia
      Anniina
      Maria
      Ilona
      Tuulia
      Adalmiina

• pop

elli amalia

• sisiliskosisko

Elli Melina, Elli Aurelia, Elli Marikki, Elli Annukka, Elli Henrietta, Elli Henriika, Elli Ottilia, Elli Klaudia, Elli Justiina

• sohvi

Karoliina
      Anniina
      Sofia
      Mirjami
      Tuulia

• epätyytyväinen Elli

Älkää nyt rääkätkö sitä lastanne noin kauhealla nimellä. Minä olen Elli ja koulussa sain kuulla jatkuvasti kaikenlaisia vellikelli-loruja, myöhemmällä iällä otoksia Apulannan ja Tehosekoittimen biiseistä ja lopulta vertauksia Joensuun Elliin. Tästä nimestä ei ole olemassa positiivisia mielikuvia esim. kirjallisuudessa, toisin kuin monista oikeasti kauniista nimistä.

Laittakaa muksulle joku nätti toinen nimi ja käyttäkää sitä kutsumanimenä, jos tuo Elli on pakko ensimmäiseksi nimeksi antaa.

• Liisa-Maria

esim Elli Aletta, Elli Alisa, Elli Bikka, Elli Elviira, Elli Ilana, Elli Ilona, Elli Malviina, Elli Maaretta.

• .......

Ei vaan, Elli Eerika

• Elizia

Maria
      Lyydia
      Adelia
      Karoliina
      Olivia
      Rosita
      Sylvia
      Cesilia
      Ulriika
      Vilhelmiina
      Josefiina
      Matilda

• tämä...

Noora

Elli Noora

• tuuliina

Ellinoora Johanna

• Anonyymi

Elli ilma isabella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7365
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2698
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      50
      2013
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1491
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1395
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1224
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1169
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1133
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1071
    Aihe