Iltasade...

Sir Runkku

Oot vitun ruma lehmä..jos jumala olis olemmassa se iskis salaman sun päähän!!!!

13

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkku annas jo olla toi vittuilu.. Painu helvettii täältä, mee jonne mis sua kaivataa.. öö, no koita keksii elmälles oku muu tarkotus ku roikkuu tääl vittuilees muille!...

• iltasade

Tais tulla oikeen hyvä olo, kun sait purettua pahan olosi muihin? Kannattas varmaan opetellella käyttäytymään vähän kypsemmin, ellet halua jäädä kaverittomaksi tulevaisuudessa :|

• Sir Runkku

Ei kai mulla mitään pahaa oloa edes oo ,lehmä!!!!

• losti
        Sir Runkku kirjoitti:

Ei kai mulla mitään pahaa oloa edes oo ,lehmä!!!!

Ehkäpä se sit johtuu vain ja ainoastaa sun yksinkertaisuudesta. Onko mukava naamattomana avautua?

• sei7

Ilmoitan sinusta Suomi24:lle asiattomista viesteistä. :)

• JJK90

............hyödytöntä mutta koitetaan itse saada hänet lopettamaan,meillä on siihen keinot

Jos sulla on parempia keinoja niin meilaa mun osotteeseen jonka löydät esittelysivulta

• sei7
        JJK90 kirjoitti:

............hyödytöntä mutta koitetaan itse saada hänet lopettamaan,meillä on siihen keinot

Jos sulla on parempia keinoja niin meilaa mun osotteeseen jonka löydät esittelysivulta

Suomi24 poistaisi kyllä hänen viestinsä (mutta tiedän, että ei ehkä auta, kun aina voi kirjoittaa uuden viestin jopa eri koneella ja henkilö voi olla joku muukin välillä). (HUOM!) Myös IP-osoitteen voi aina jäljittää, josta sitten seuraa jotakin...! Jonka pitäisi hyödyttää ainakin.

Joten suodittelen, Sir Runkku; Lopeta tuo, ellet halua pahempia ongelmia itsellesi.

• Sir Runkku
        sei7 kirjoitti:

Suomi24 poistaisi kyllä hänen viestinsä (mutta tiedän, että ei ehkä auta, kun aina voi kirjoittaa uuden viestin jopa eri koneella ja henkilö voi olla joku muukin välillä). (HUOM!) Myös IP-osoitteen voi aina jäljittää, josta sitten seuraa jotakin...! Jonka pitäisi hyödyttää ainakin.

Joten suodittelen, Sir Runkku; Lopeta tuo, ellet halua pahempia ongelmia itsellesi.

..niin mä lopetan!!!

LUPAAN!

• sei7
        Sir Runkku kirjoitti:

..niin mä lopetan!!!

LUPAAN!

Missä asiassa meidän tulisi myöntää hävinneemme? Ymmärrätkö yhtään, mitä olet täällä palstalla kirjoitellut? Ja turha sinun on myöhemmin valittaa, miksi ihmiset eivät ole olleet kovin reiluja sinua kohtaan, vaikka mielestäni jokainen on ansainnut toisenkin tilaisuude. Se menikin sinulta jo? (pyysit anteeksi, sanoit lopettavasi, mutta ei, jatkat yhä)

• Sir Runkku kirjoitti:

..niin mä lopetan!!!

LUPAAN!

Pakko myöntää et oot meistä se kusipäin :) Katokki et nyt kans lopetit!

• Jakkivanukas
        sei7 kirjoitti:

Missä asiassa meidän tulisi myöntää hävinneemme? Ymmärrätkö yhtään, mitä olet täällä palstalla kirjoitellut? Ja turha sinun on myöhemmin valittaa, miksi ihmiset eivät ole olleet kovin reiluja sinua kohtaan, vaikka mielestäni jokainen on ansainnut toisenkin tilaisuude. Se menikin sinulta jo? (pyysit anteeksi, sanoit lopettavasi, mutta ei, jatkat yhä)

..sä sille mitään sanot!Se luovutti jo ks.toiseks uusin viesti!!!

• sei7
        Jakkivanukas kirjoitti:

..sä sille mitään sanot!Se luovutti jo ks.toiseks uusin viesti!!!

Lähetimme SAMOIHIN aikoihin viestin, joten huomasin vasta viestini lähetettyä, että hän luovuttaa. =) Katso 'viestiaikaa'.

• jeejee

Se olis varmaan liian hyvä sydämminen... että revi siitä huumoria..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe