Oot vitun ruma lehmä..jos jumala olis olemmassa se iskis salaman sun päähän!!!!
Iltasade...
13
626
Vastaukset
Runkku annas jo olla toi vittuilu.. Painu helvettii täältä, mee jonne mis sua kaivataa.. öö, no koita keksii elmälles oku muu tarkotus ku roikkuu tääl vittuilees muille!...
- iltasade
Tais tulla oikeen hyvä olo, kun sait purettua pahan olosi muihin? Kannattas varmaan opetellella käyttäytymään vähän kypsemmin, ellet halua jäädä kaverittomaksi tulevaisuudessa :|
- Sir Runkku
Ei kai mulla mitään pahaa oloa edes oo ,lehmä!!!!
- losti
Sir Runkku kirjoitti:
Ei kai mulla mitään pahaa oloa edes oo ,lehmä!!!!
Ehkäpä se sit johtuu vain ja ainoastaa sun yksinkertaisuudesta. Onko mukava naamattomana avautua?
- sei7
Ilmoitan sinusta Suomi24:lle asiattomista viesteistä. :)
- JJK90
............hyödytöntä mutta koitetaan itse saada hänet lopettamaan,meillä on siihen keinot
Jos sulla on parempia keinoja niin meilaa mun osotteeseen jonka löydät esittelysivulta - sei7
JJK90 kirjoitti:
............hyödytöntä mutta koitetaan itse saada hänet lopettamaan,meillä on siihen keinot
Jos sulla on parempia keinoja niin meilaa mun osotteeseen jonka löydät esittelysivultaSuomi24 poistaisi kyllä hänen viestinsä (mutta tiedän, että ei ehkä auta, kun aina voi kirjoittaa uuden viestin jopa eri koneella ja henkilö voi olla joku muukin välillä). (HUOM!) Myös IP-osoitteen voi aina jäljittää, josta sitten seuraa jotakin...! Jonka pitäisi hyödyttää ainakin.
Joten suodittelen, Sir Runkku; Lopeta tuo, ellet halua pahempia ongelmia itsellesi. - Sir Runkku
sei7 kirjoitti:
Suomi24 poistaisi kyllä hänen viestinsä (mutta tiedän, että ei ehkä auta, kun aina voi kirjoittaa uuden viestin jopa eri koneella ja henkilö voi olla joku muukin välillä). (HUOM!) Myös IP-osoitteen voi aina jäljittää, josta sitten seuraa jotakin...! Jonka pitäisi hyödyttää ainakin.
Joten suodittelen, Sir Runkku; Lopeta tuo, ellet halua pahempia ongelmia itsellesi...niin mä lopetan!!!
LUPAAN! - sei7
Sir Runkku kirjoitti:
..niin mä lopetan!!!
LUPAAN!Missä asiassa meidän tulisi myöntää hävinneemme? Ymmärrätkö yhtään, mitä olet täällä palstalla kirjoitellut? Ja turha sinun on myöhemmin valittaa, miksi ihmiset eivät ole olleet kovin reiluja sinua kohtaan, vaikka mielestäni jokainen on ansainnut toisenkin tilaisuude. Se menikin sinulta jo? (pyysit anteeksi, sanoit lopettavasi, mutta ei, jatkat yhä)
Sir Runkku kirjoitti:
..niin mä lopetan!!!
LUPAAN!Pakko myöntää et oot meistä se kusipäin :) Katokki et nyt kans lopetit!
- Jakkivanukas
sei7 kirjoitti:
Missä asiassa meidän tulisi myöntää hävinneemme? Ymmärrätkö yhtään, mitä olet täällä palstalla kirjoitellut? Ja turha sinun on myöhemmin valittaa, miksi ihmiset eivät ole olleet kovin reiluja sinua kohtaan, vaikka mielestäni jokainen on ansainnut toisenkin tilaisuude. Se menikin sinulta jo? (pyysit anteeksi, sanoit lopettavasi, mutta ei, jatkat yhä)
..sä sille mitään sanot!Se luovutti jo ks.toiseks uusin viesti!!!
- sei7
Jakkivanukas kirjoitti:
..sä sille mitään sanot!Se luovutti jo ks.toiseks uusin viesti!!!
Lähetimme SAMOIHIN aikoihin viestin, joten huomasin vasta viestini lähetettyä, että hän luovuttaa. =) Katso 'viestiaikaa'.
- jeejee
Se olis varmaan liian hyvä sydämminen... että revi siitä huumoria..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015