onks se normaalia jos häpyhuulet roikkuu? Niitten pitää olla ulkopuolella, mutta mun ne roikkuu aika alhaalla. jos esim oon vaan pikkarit päällä niin sen huomaa et siin pulluttais jotain. ja vielä että mis ne toiset häpyhuulet on kun mun mielestä mulla on vaan yhet!! auttakaa tää on vakavaa!!
häpyhuulet
5
1592
Vastaukset
- höpön löpön
Jos ne eivät polvissa asti roiku niin ihan normaalia. Vai meinaatko että pimpsan pitäisi olla vaan pelkkä viiva tiukassa ihossa? Ehei, todellakin asiaan kuuluu pullotus. Sisempien häpyhuulten ei ole edes tarkoitus olla mitkään näkyvät. Ne ovat ulompien häpyhuulien alla pimpsan yläosassa. Jos niitä jotenkin haluaa kuvailla, niin voivat vaikuttaa nahkariekaleilta. Mutta kuten sanottu, eivät ne kaikilla edes näy.
- Häppäreistä
"Sisempien häpyhuulten ei ole edes tarkoitus olla mitkään näkyvät."
Eiköhän ne ole just sisemmät, joista tässä on kyse ja se on ihan normaalia, että ne puskevat ulos ulompien huulten välistä. Häpyhuulilla on malleja yhtä paljon kuin on naisiakin ja se on ihan OK. Täysin normaalia. Ne "toiset" huulet eli ne ulommat häpyhuulet ovat juurikin ne pilluviivan erottamat lihanpalat, joita raottamalla saat näkyviin kaiken muun anatomisesti mielenkiintoisen.
- se on ok
Olen poika ja mun mielestä isot häpyhuulet on seksikkäät ja niistä on varmaan iloa, kaikenlaista...
Älä sure tuota vaan nauti..
Ja pullotus ei haittaa yhtään.. - DarkLink
Pieni pullotus kuuluu asiaan ;)
- Jussi_003
joten ole ihan huoleti. Anna heidän nuolla niin huomaat nauttivasi itsekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758