Moi.
Tein RFSU:n raskaustestin kp 55/? ja kp 58/? (Epäsäännöllinen kierto)
ja sain näkyviin värittömän, mutta hyvässä valossa näkyvän viivan testiajan puitteissa. (saman levyinen kuin "testiviiva") Viivanpaikka?
Onko "haamu" se viiva, joka ilmestyy testiajan jälkeen vai tälläinen väritön kaveri?
Jos saa haamun tai haalean viivan kuinka nopeasti viiva vahvistuu jo on raskaana? Nyt menossa kp 62
Ei viitsisi liikoja intoilla kun olen noita negoja niin paljon testaillut, mutta kai tämä mieli on nyt niin vauva-orientoitunut, että innostuu lähes tyhjästä...
Kertokaa kokemuksistanne
7
778
Vastaukset
- vaan
mietin kerran ihan samaa ja olin muka varma että siinä joku viiva on kun sitä niin kovasti toivoin...mutta, ei se oo sama asia kuin punainen viiva.. uskon et se väritön viiva on vaan ns"liitoskohta" tai muu mikä näkyy vaikkei testiä ois käytettykkään..
- saman testin käyttäjä
Mä mietin samaa tuosta testistä.. tein parin päivän välein tuon testin (pakkauksessa kaksi). Ensimmäisessä ei ollut yhden viivan lisäksi mitään siinä alueella johon viiva olisi pitänyt tulla, jos raskaana, mutta se "liitoskohta" näytti tummalta viivalta ja ajateltiin jo miehen kanssa jos se olisi väärään paikkaan mennyt =) Ajattelin sitten tehdä testin aamuvirtsasta parin päivän päästä (en ollut varma milloin viimeiset kuukautiseni olivat, joten en tiennyt olivatko jääneet edes pois, ja testinhän voi tehdä vasta silloin).. no tein ja ensin ei ollut mitään, mutta noin 5min päästä ilmestyi haalea viiva viereen. Testissähän on ettei sen välttämättä tarvitse olla niin tumma kuin toisen. Päättelin että voin olla raskaana ja niin alussa ettei hormonia ole tarpeeksi että viiva olisi tummempi. varmistaa pitää lekurissa, mutta tissit ovat jo ainakin viikon ajan olleet isommat kuin yleensä. menkkoja ei vielä näy, mutta kohta pitäisi tulla, jos tulee..
- tein
saman testin käyttäjä kirjoitti:
Mä mietin samaa tuosta testistä.. tein parin päivän välein tuon testin (pakkauksessa kaksi). Ensimmäisessä ei ollut yhden viivan lisäksi mitään siinä alueella johon viiva olisi pitänyt tulla, jos raskaana, mutta se "liitoskohta" näytti tummalta viivalta ja ajateltiin jo miehen kanssa jos se olisi väärään paikkaan mennyt =) Ajattelin sitten tehdä testin aamuvirtsasta parin päivän päästä (en ollut varma milloin viimeiset kuukautiseni olivat, joten en tiennyt olivatko jääneet edes pois, ja testinhän voi tehdä vasta silloin).. no tein ja ensin ei ollut mitään, mutta noin 5min päästä ilmestyi haalea viiva viereen. Testissähän on ettei sen välttämättä tarvitse olla niin tumma kuin toisen. Päättelin että voin olla raskaana ja niin alussa ettei hormonia ole tarpeeksi että viiva olisi tummempi. varmistaa pitää lekurissa, mutta tissit ovat jo ainakin viikon ajan olleet isommat kuin yleensä. menkkoja ei vielä näy, mutta kohta pitäisi tulla, jos tulee..
saman testin. sain haalean haamun, mutta sellaisen jonka mieskin näki :) meinasin huomenna käydä ostamassa kunnon testin apteekista että näkee varmuuden :)
- tällaista
tein kirjoitti:
saman testin. sain haalean haamun, mutta sellaisen jonka mieskin näki :) meinasin huomenna käydä ostamassa kunnon testin apteekista että näkee varmuuden :)
Hei!
Tein viimeviikon torstaina tuon saman testin illalla ja sain tuollaisen vaalean viivan siihen mihin toisen viivan pitäisi tulla. No aamulla sitten tuohon ilmestyi myös 5min siällä se samanlainen haalea viiva ja sen 30min sisään (jonka aikana pitää viim. tarklistaa siihen oli tullut myös hieman väriä. No sitten hain apteekin oman testin ja se näytti selvää negaa. Tein vielä sitten ihan mielenkiinnosta tuon rfsu:n testin seuraavana päivänä ja siihen ilmaantui tuo haalea viiva jonka mieskin näki, mutta mielestämme se on viivanpaikka koska on niin väritön. Eli se on aika susi se testi tai on antanut todella monelle turhia toiveita. On ollut todella monella palstalla huonoja kokemuksia (kävin kyselemässä). Harmittaa kyllä ihan mielettömästi kun jo ehdin ajatella olevani raskaana ja ajattelin tään sen vuoksi kirjoittaa, että tiedätte myös tällaisen kokemuksen. Apteekin oma on aina näyttänyt selkeää negaa kun en ole ollut raskaana ja ihan selvän haalean vaalean punaisen haamun kun olen ollut raskaana. Toivotan nyt, että teillä ei olisi näin tuon testin kanssa. - Meillä tarkoitti -
tein kirjoitti:
Tein tuolla samaisella testillä viimeviikon torstaina tuollisen haalean viivan siihen mihin pitäis tulla viiva jos raskaana on. No sitten uusin perjantai aamuna ja 5min sisään tuli se samanlainen viiva ja sen 30 min sisällä milloin viimeistään pitää tarkistaa tuli siihen myös hieman väriä. No sitten kävin hakemassa apteekista apteekin oman testin johon luotan kokemuksen perusteella ja ihan selkeä. No sitten ihan mielenkiinnosta ostettiin miehen kanssa uusi paketti noita rfsu:n testejä ja samanlaiset viivat niihin tuli ja hieman tummui tuon 30 sisällä. Eli ilmeisesti siinä valitettavasti on viivanpaikka. Kyllä niin harmitti, vaikka esikoinen on vasta 4kk. Jotenkin sitä vain jo ehti säikähtää ja vähän asennoituakin, että jaahans uusi vauv tekee jo tuloaan, mutta ei sittenkään ja pettyyhän sitä. Todella paljon on ollu porukalla huonoja kokemuksia tuosta testistä. Kyselin muilla palstoilla. Toivottavasti teillä viivat vahvistuu. (Jos siihen tulee sen testiajan elikkäs 5min sisällä jo väriäkin niin sehän pätee aika monessa muussakin testissä, että silloin on haamu elikkäs kysessä. )
- no nyt
tällaista kirjoitti:
Hei!
Tein viimeviikon torstaina tuon saman testin illalla ja sain tuollaisen vaalean viivan siihen mihin toisen viivan pitäisi tulla. No aamulla sitten tuohon ilmestyi myös 5min siällä se samanlainen haalea viiva ja sen 30min sisään (jonka aikana pitää viim. tarklistaa siihen oli tullut myös hieman väriä. No sitten hain apteekin oman testin ja se näytti selvää negaa. Tein vielä sitten ihan mielenkiinnosta tuon rfsu:n testin seuraavana päivänä ja siihen ilmaantui tuo haalea viiva jonka mieskin näki, mutta mielestämme se on viivanpaikka koska on niin väritön. Eli se on aika susi se testi tai on antanut todella monelle turhia toiveita. On ollut todella monella palstalla huonoja kokemuksia (kävin kyselemässä). Harmittaa kyllä ihan mielettömästi kun jo ehdin ajatella olevani raskaana ja ajattelin tään sen vuoksi kirjoittaa, että tiedätte myös tällaisen kokemuksen. Apteekin oma on aina näyttänyt selkeää negaa kun en ole ollut raskaana ja ihan selvän haalean vaalean punaisen haamun kun olen ollut raskaana. Toivotan nyt, että teillä ei olisi näin tuon testin kanssa.Mä luulin kadottaneeni tuon aikaisemman viestin, joten nuo kaksi viimeistä on samalta henkilöltä. Se katos ihan yhtäkkiä niin kuin pieru saharaan ja nyt se onkin tuossa....=D
- Mielenkiinnosta kyselen
Oletteko jo rfsu:lla haalean viivan saaneet testanneet jo uudelleen? Mitä näytti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321