mielisairas???????

iik tyttö...

olenko mielisairas kun pelkään että muutun toiseksi ihmiseksi älkää kysykö miten luulen mut mulle tulee sellanen tunne et muutun tai jokin ruuminosa. ja sit pelkään myös et joku läheinen kuolee ja mun elämä vaikeutuu sen takia koska mun täytyy sit niinku tehdä jotain esim etten ala tekemään mitään tai et kävelen takas päin jne. en oikein osaa selittää sitä mut toivottavasti ymmärsitte!!

8

1062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pellepöllö

Siis 96%:lla maailman ihmisistä on ainaki pieni mielisairaus.Itekki luulen että joku osaa lukea mun ajatukset.

• Agent Smith

Yes, it will be over soon.

• joku natsi paska

jos sä oot tosta mielisairas ni mikä MÄ sit oon?!

• SÄ ET OO MITÄÄN

Kun ajattelee tavallista suomalaista ihmistä, niin sä kuulut justin natsijoukkoon.
        Alappa laputtamaan Saksanmaalle vaan niin HYVÄ TULEE !!!

• *Annabelle*

mäkin hypin ajatuksissani aina sähkötolppien yli linja-autossa istuessani ja kipristelen varpaitani muka hypätessäni..se on sellaista itsensä viihdyttelyä eikä siitä kukaan tiedä mitään.Ei ainakaan ole tullut huomauttamaan mitään( HAH)
      TYökaveritki on niin kreisejä että nauretaan aina että jos täällä joku sekois ni ei sitä varmaan kukaan edes huomais.ne on kaikki niin sekoja ja ihania sellaisia.maailma on täynnä itsensä ympärillä pyöriviä ihmisiä ja siitähän meidän kehitys alkaa että me huomataan itsemme erillisiksi ihmisiksi muista olennoista.Nuorena olin ihan varma että mun napa aukee jonain päivänä, kun meille koulussa kerrottiin mikä se napa oikeesti on.kaivoin sitä ja tutkin että onko se varmasti kiinni.Että tervetuloo ihmisten joukkoon.avoimuus ja huumori auttaa hyvin ulos tollasista tilanteista.ajatteles että hitto sittenpähän muutun, mitä sitten.Ei sun sielusi kuitenkaan mihinkään häviä.ja aikuistuminen on just sitä outoa tunneta, että olen muuttumassa joksikin toiseksi ja erilaiseksi.ehkä sulla on siitä paineita.??kyllä ihminen muuttuu kovasti kun se tähän maailmaan tulee.katso vaikka omia vauva kuviasi ja nykyisiä.se on ihan oikein.niin pitääkin tapahtua.mä tunsin samantapaista luomisen tuskaa silloin kun odotin eka lastani.olin ihan paniikissa kun rupesin miettimään että mistä mä tiedän että se on just se mun vauva kun ne tuo sen mulle.enhän mä tiennyt minkä näköinen se vauva oli ennen syntymää.mut leikattiin ja se vauva kävi jo pesulla ja kapaloitiin kun vasta näin sen eka kerran.kävele vaan eteenpäin ja nokka pystyssä ja jos siltä tuntuu niin voit peruuttaa välillä.niin mäkin teen.pääasia on että jalat toimii ja voit vaikka pistää juoksuksi välillä.ihan vaan varmuuden vuoksi.elämä on todellakin annettu elettäväksi.anna palaa!

• omfgggggggggggggggggggggg

mä kuulen ääniä päässäni ja henget piereskelee mun suuhun oonko hullu?

• JOO-O !
        omfgggggggggggggggggggggg kirjoitti:

mä kuulen ääniä päässäni ja henget piereskelee mun suuhun oonko hullu?

Yksinkertaisesti sanottuna.
        Sä olet hullu !
        Eikun valkotakkiset liikkeelle!!!!!!!!

• ET OLE MIELISAIRAS

Nuo kuuluvat elämässämme,joillakin johonkin tiettyyn elämän vaiheeseen.
      Alappa ottaa ne ihan positiivisina"ilmiöinä", niin eivätpä enää vaivaa sua.
      Uskon niin, sillä olen aivan saman kokenut ihminen.
      Lääkärit kutsuvat meitä yliherkiksi ja uskon niin.
      Sehän on vain hienoa !
      Älä siis murehdi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      152
      11518
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4346
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2708
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1636
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      92
      1481
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe