Onko kellään kokemusta integroitavan astianpesukoneen asentamisesta tason päähän? Meillä suunniteltu paikka olisi heti oven vieressä, joten mietin, minkä päällä pesukoneen yläpuolella oleva puutaso lepää. Ilmeisesti jostain on ostettavissa lastulevystä(?) valmistettuja lisäseiniä, jotka samalla peittäisivät astianpesukoneen sivuseinämän näkyvistä.
Astianpesukone tason päähän
5
1194
Vastaukset
- hepulis
Firmasta riippuen nimitys, mutta sellainen siihen päähän tulee, koeta löytää valmiiksi sokkelilovettu, muuten tulee ikävä kulma lattialle..
- kuin
se päällyslevy/pöytätaso. Ne ovat yleensä kauneimpia.
- HEPULIS
kuin kirjoitti:
se päällyslevy/pöytätaso. Ne ovat yleensä kauneimpia.
Ehdottomasti parempi idea kuin omani, jos tilaa vain riittää, koska tasot ovat yleensä 30mm paksuja. Kannatan itse sinun ehdotustasi, jos taso on joku yksi/tai puunvärinen, kirjava kiveä matkiva laminaatti ei taatusti näytä hyvältä.
- Mertsi
Käyppä kysymässä vaikka ärrältä sellaista levyä?
- sama homma
apk ruuvataan siihen pöytälevyyn. itsellä tulee tavallisen hellan viereen systeemin päähän ja on vaikea löytää ei-integroitavaa 60cm apk:ta. CM:ssa näytti olevan hooverin aab kone jossa kansi ja kyljetkin vakiona, hintaa vain 299,- (499,- ovh), eihän se ole yhtä hieno kuin aeg tai electrolux mutta ajanee asiansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275