Tervehdys!
tietäisikö kukaan hyvää hoitopaikkaa kahdelle kissalleni joulun ajaksi? Mielellään ylöjärven lähistöltä!
En ole kiinnostunut häkkihoitoloista!
Hoitopaikka ylöjärven läheltä?
3
246
Vastaukset
- minttu87
Terve!
Kyselit hoitopaikkaa kissoillesi!
Itse olen lempäälästä, ja olen vienyt viirua ja jojoa hoitoon mouhijärven eläinhotelliin!
Sielä on aina kotoisa vastaanotto ja kissoja ei todellakaan laiteta rautahäkkeihin!Jojo ja viiru menevät sinne aina niin mielellään, koska sielä on kavereitakin ja sielä saa liikkua myös koko talossa vapaana!eläinhotellilla on kotisivut elainhotelli.com!Suosittelen, tai siis jojo ja viiru suosittelee!
t:Minttu :) - Mirkku00
Olisko tästä apua? =)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=627&posting=22000000021853934 - pekkis
me on kans käyty ja viety eläinhotelliin.oli mukava vastaan otto,elämäntapayrittäjä pariskunta,ja niin eläinrakkaita..meidän miisa jäi tyytyväisenä kiipeilemään ja kun haettiin oli vaikea saada koppaan..eli hyvin oli viihtynyt.suosittelen myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529