Kuulemma pahaa ruokaa..

anni

Yksi sukulaiseno kävi Bostonissa. Ruoka oli ollut kuulemma aivan hirveää! Jogurtti oli aivan hirveää ja sitä kuulemma myytiin hirveän isoina määrinä.. Ja lihakin oli ollut kauheaa. Ainoaa mitä oli voinut syödä oli ollut hedelmät ja melonit.. Siinä monipuolinen ateria..

Onko ruoka oikeasti tällaista?

8

4342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      minunkin veljen kaiman appiukon vävy ja kurjaa oli ollut? mitenkähän ne jenkit pärjää?

    • tss

      Myytävät pakkaukset ovat yleensä aika suuria meikäläisiin verrattuan, mutta tarjonta on valtaisaa. Kaikkea löytyy, jugurttejakin on tuhansittain, luulisi löytyvän omaan makuun sopivan.

      Itse olen aina löytänyt hyvää ruokaa niin ravintoloista kuin kaupoistakin, runsaasti eri etnisten keittiöiden tuotteita, eri ruokavalioihin ja makuihin sopivia löytyy suurkaupungeista ja pienemmiltäkin paikakkunnilta.

      • Kingstone.

        Amerikkalaiset ovat tunnetusti maailman tyhmin kansa!


      • tulikin
        Kingstone. kirjoitti:

        Amerikkalaiset ovat tunnetusti maailman tyhmin kansa!

        erittain viisas kommentti. En voi muuta kuin ihailla ja kadehtia alykkyyttasi.


      • Mikaelaaaaaa
        tulikin kirjoitti:

        erittain viisas kommentti. En voi muuta kuin ihailla ja kadehtia alykkyyttasi.

        (amerikkalaiset ovat tunnetusti maailman tyhmin kansa"oioi, enaan en voi enaa ku nauraa sydammellisesti suomen median kautta aivopestyille ihmisille joilla ei ole hajuakaan mita oikea amerikka on. tuu kaymaa ja kerro sitte, honey...Kummallista miten "ruoka oli ihan kauheaa" ei siis varmaan ole hurjasti sopeutumis kykya. asun taalla parhaillaan, ja tarjonta todellakin on valtava ja varmasti suomalaiseenkin makuun jotain loytyy. Ja liha useimmiten on erittain laadukasta ja maukasta jos osaa oikeasta paikasta etsia( =en menisi etsimaan paikallisista pikaruokapaikoista. mut taalta loytyy mita vaan, menin yhtena paivana wincoon ja loysin oikean suomalaisen ruislimpun. et semmosta.


      • mitä täältä ei löydä.
        Mikaelaaaaaa kirjoitti:

        (amerikkalaiset ovat tunnetusti maailman tyhmin kansa"oioi, enaan en voi enaa ku nauraa sydammellisesti suomen median kautta aivopestyille ihmisille joilla ei ole hajuakaan mita oikea amerikka on. tuu kaymaa ja kerro sitte, honey...Kummallista miten "ruoka oli ihan kauheaa" ei siis varmaan ole hurjasti sopeutumis kykya. asun taalla parhaillaan, ja tarjonta todellakin on valtava ja varmasti suomalaiseenkin makuun jotain loytyy. Ja liha useimmiten on erittain laadukasta ja maukasta jos osaa oikeasta paikasta etsia( =en menisi etsimaan paikallisista pikaruokapaikoista. mut taalta loytyy mita vaan, menin yhtena paivana wincoon ja loysin oikean suomalaisen ruislimpun. et semmosta.

        Voi voi suomalaiset. Meidän ongelmana on usein se, että mitään ei löydetä kun pakkaukset muuttavat ulkomuotoaan. Maitopurkin kyljessä ei enää olekaa lehmä ja Voipakettien kyljistä ei löydy tekstejä "flora" tai "oivariini".
        Täällä on mielettömästi erilaisia kauppoja ja sen seurauksena valtavat määrät erilaisia ruokia. Worldmarketista saat jopa suomalaista ruokaa, tai saksalaista, venäläistä, kiinalaista etc...
        Tavallisista ruokakaupasta saa joskus oltermannia (huom. Sen nimi ei ole oltermannia, mutta sivussa lukee pienellä teksti oltermanni).
        Pandan lakuja saa useastakin kaupasta yms.
        Jogurtit on täällä hieman erilaisia kuin suomalaiset, mutta jos ei maustetut jugurtit kelpaa niin ostaa sitten maustamatonta. Hyvää leipää saa, kun vain osaa etsiä. Muroja on tuhansittain samoin kaurapuuroja. Ja kannattaa ihmeessä kokeilla paikallisiakin herkkuja kuten pannukakkuja tms, vaikka eihän ne mitään über terveellisiä ole. Lomalla kannattaa kuitenkin ottaa kaikki irti (mukaanlukien vieraan maan ruokakulttuurin).
        Tuttavani toi Jenkkeihin hapankorppua 4 vuoden ajan kunnes huomasi, että pienessä lähikaupassa myydään täysin samaa hapankorppua.
        Kannattaa siis pitää silmät auki ja kysyä, jos ei jotain löydä.
        Sen verran olen oppinut, että Rahkaa ja kermaviiliä, et täältä löydä vaikka kuinka etsisit. En ole ainakaan minä löytänyt.
        :) Ei siis hätää. Jos joku kuolee Jenkeissä nälkään niin täytyy kyllä nostaa hattua. Melkoinen suoritus nimittäin!


      • niin..

        yipainoisia jos väkisin pakotetaan ostaa helvetinmoisesti.

        Sori et viestini on 2 vuotta myöhässä.


    • kun mentiin työporukalla ruotsin laivalle niin yksi maalaispoika sanoi mulle seisovassa pöydässä"eihän täällä ole mitään syötävää"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe