Tämä ei liity linuxiin mutta kun olen täällä joskus kiroillut tätä suomi24:n töksähtelyä niin ajattelin pistää tänne:
http://www.marmai.fi/saittimittarit.jsp
Ilmankos tää tökkii kun on noinkin suosittu palvelu, sijalla 20.
Ilmankos suomi tökkii
12
832
Vastaukset
- koska:
MSN.fi sijalla 8 eikä töki koskaan(en ole ainakaan huomannut), jossain muualla se vika on kuin suosittuvuudessa vai suosittavuudessa( perkele kun ei suomenkieli taivu) kait?
- varmaankin
>...noinkin suosittu palvelu...
Ongelma ei liene niinkään käyttäjämäärä vaan sen hillitön kasvu eli 100% joten kapasiteettia ei ole varauduttu kasvattamaan vastaavasti.
Esim. Yle:llä on lähes vastaava käyttäjämäärä ja samainen Linux/Apache palvelin ja toimii kuin salama tähän ruåtsi24:een verrattuna.- "kasvu"
Oliskohan pikemminkin kyseessä se ettei viime vuonna mitattu?
- Wolf
voihan se olla miks suomalaiset tanskalaiset ja ruottalaiset msn.x sivustot on suosittuja koska windowssin oletuksena on jokaisessa asennuksessa se kotisivuna. ja sitten sitä ei osata vaihtaa. Sit jos joku tuttava vaihtaa sen kevyeen tai pelkään blank ruuttuun niin ihmetellään et mitä teit netille! prk
- mutta
luulen, että tökkimisellä on tekemistä "vakoiluohjelmien" kanssa. Noita tiettyjä cookieita ja imageja kai sanotaan vakoiluohjelmiksi, kun niillä yritetään laskea ja tunnistaa. Ne ei pelaa.
Mutta: tämä on täysin mutua.- entäs
..kun olen kanssasi samalla "mutu-tuulella",..
Kun Operassa poistaa kaikki kuvat,
niin johan kulkee selainkin paljon joutuisammin, myös Suomi24:ssä.
On kyllä aika tylsän näköinen,
mut jos pelkän textin haluu niin toimii.
- miksuh.
No toki se käyttäjämäärä vaikuttaa, mutta ei se kyllä yksin selitä sitä että nää sivut on monesti ihan totaalisen juntturassa. Jos vertaa vaikka maikarin sivuihin tai irc-galleriaan niin ne toimii PALJON paremmin. Eli kyllä jotain on vialla.
"Eli kyllä jotain on vialla."
Tosiaan.. tuosta tuli mieleen ne erinäiset kerrat kun jokin threadi on "välähdellyt" eli välillä näkyy hetken ja välillä taas ei, jopa niin että kun vastasin johonkin niin sekä vastattava posti että vastaus katosivat netin tuuliin hehheh.. sitten parin tunnin päästä se mihin vastasin oli palannut ja siitä tunnin päästä mun vastauskin ilmestyi. Siinä välissä olin jo pistänyt sinne rimpsun että "vastasin tähän mutta vastaus katosi". Mutta seuraavana aamuna kumpikin oli taas kateissa ja sitten päivällä ne ilmestyivät takaisin jäädäkseen.
Mä olen kuullut puhuttavan "tekstin lainaamisesta" mutta en tiennyt että se on tuollaista kokonaisvaltaista. Joku siis lainasi niitä johonkin ja palautti lopulta kun laina-aika meni umpeen tai jotakin höhö..
Tarkoitinkin "noinkin suositulla" ikäänkuin rivien välistä juuri sitä että kapasiteettiin nähden ilmeisestikin on liikaa kuormaa.
Esimerkiksi niiku että miljoonasta siittiöstä vain yksi menee munasolun reiästä sisään ja sitte menee luukut kiinni.
Olipas merkillinen vertaus, ei varmaan aukea atk-guruille kjäh-kjäh..- luulet
..tosin en oo tuo "atk-guru", eli siinä kait se syy.;)
- siimahäntä
Itte joutuu sen poraamaan solukalvon läpi, siksipä vain teräväpäisimmät etenee....
- puusilima_
100%??? onks se ostettu tuolle listalle?
vaikka kyllähän täällä porukkaa tietysti riittääpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770