voisitko hakea sefuksi, niin saadaan kiusaajat pois?
Majo,
15
336
Vastaukset
- kyllä ja kyllä
Kukaan jolla on seropeja ei pääse tälle palstalle sefuksi kyllä,vaan ne jolla on tietokanta ja itellä mikrosiru korvassa kyllä ja vielä kerran kyllä!
- pelätä että
tänne tulee reilu, mutta armoton ja ennen kaikkia asiantunteva sefu.
- onnistu
koska pitää olla ekaksi käytössä rekattu nicki vähintään 4 kuukautta.
- sitten kun
4kk tulee täyteen.
- täältäkin.
Tänne ollaan nyt hakemassa valvojaa ja Majorica olisi varmasti tasapuolinen. Ainakin minä olisin jo ärähtynyt pahemman kerran, jos olisin joutunut kokemaan saman vainon kuin Majorica, joka silti jaksaa hyväntuulisia viestejä kirjoittaa. Sehän noita- akkoja korpeaa.
Hyvä M.
Ja laittakaa kaikki viestiä ylläpitoon sefun tarpeesta.- on ainoa
vakkari jolla on empatiaa.
- hakee
mitä hakee.mee sä vaa vaipanvaihdolle,taitaa olla vetelät housuis
- haloo-.-.-.-.-.-.-
on ainoa kirjoitti:
kelaa ny vähä miten se käyttäytyy välil ko joku seko ja kloonaa toisten nikkei ihan vai kiusallaan pelkkää pahuutta ja sellasestako sefu.no joo ihan varmaan vaa ei tuu käpyy koskaa.
- sitä e;tä
on ainoa kirjoitti:
jota ei oo turkkuse toril myytvänä,siel myyrää iha eri e:tä,et mummot jaksaa heilua.
- vaan kloonas
haloo-.-.-.-.-.-.- kirjoitti:
kelaa ny vähä miten se käyttäytyy välil ko joku seko ja kloonaa toisten nikkei ihan vai kiusallaan pelkkää pahuutta ja sellasestako sefu.no joo ihan varmaan vaa ei tuu käpyy koskaa.
kiusaajiensa kiusaksi. Näytti kiusaajilleen, että osaa antaa takaisin.
- kaa.-.-.-.-.-.
vaan kloonas kirjoitti:
kiusaajiensa kiusaksi. Näytti kiusaajilleen, että osaa antaa takaisin.
ei sitä kukaa muu oo kiusannu ko se ite ja mitä sä ny taas majorica rekkaamattomana ittees puolustelet ja tollasestako muka sefu ihan varmaa joo vaa ei viä huomennakaa.
- itse,
kaa.-.-.-.-.-. kirjoitti:
ei sitä kukaa muu oo kiusannu ko se ite ja mitä sä ny taas majorica rekkaamattomana ittees puolustelet ja tollasestako muka sefu ihan varmaa joo vaa ei viä huomennakaa.
rekkautua sisään.
- sinä pelkäät
kaa.-.-.-.-.-. kirjoitti:
että tulee, että et voi enää rekkaantumattomana herjoja heitellä ja rekkaantuneena kiusata viattomia.
- unohtanu
itse, kirjoitti:
rekkautua sisään.
ko ei mulla oo tänne rekattuu nikkii turha sun on mulle päätä aukoo.
- säkään
sinä pelkäät kirjoitti:
että tulee, että et voi enää rekkaantumattomana herjoja heitellä ja rekkaantuneena kiusata viattomia.
oo rekkautunu vai ookko?mulla ei oo tänne rekattuu nikkii eikä mulla oo mitää pelättävää enkä koskaa ketää tääl kiusaa niin ko sä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661