Nyt voi olla jopa mahdollista, että tämä legendaarinen ja rakastettu Ginga Nagareboshi Gin -manga tultaisiin kääntämään suomeksi. Kaikki asiasta kiinnostuneet sekä muut nyt äkkiä laittamaan nimiä adressiin! ^^ http://www.adressit.com/ginga
Lyhyen kaavakkeen täyttäminen ei vie kuin pienen hetken aikaa eikä maksa mitään, joten kaikki mukaan! :) Eikä kenenkään tarvitse pelätä että oma nimi joutuisi "vääriin käsiin", adressin nimet eivät näy julkisesti netissä! ^__^
Hopeanuoli suomeksi!
7
1281
Vastaukset
- Nimetön
olla vähän myöhäsitä jo, sillä joku firma on jo aikoja sitten sotanut oikeuden kääntää GNG suomeksi. Joskus vuosi-kaksi sitten Bemmu (bemmun mangakaupan perustaja) oli itse aikeissa ruveta kääntämään GNG suomeksi ja sitten markkinoida sitä, ja hän kyselikin, josko voisi ostaa oiekudet käännökseen. Vastauksena kuitenkin tuli, että joku olikin jo ostanut ne. Harmi vain, ettei se firma (mikä lie onkaan) ole vielä luultavasti edes aloittanut käännöstyötä.
Eli tällä hetkellä ei voi muuta kuin odottaa, adresseista sun muista ei tule olemaan hyötyä.- riki
Kantsii silti käyä allekirjottamassa. Tulevaisuus näyttää...
- Nimetön
riki kirjoitti:
Kantsii silti käyä allekirjottamassa. Tulevaisuus näyttää...
voi kannattaakin, tosin siihen kestänee ainakin sellaiset 10 vuotta, ellei enemmänkin, kääntö- ja julkaisuoikeuksia ostettaessa ovat ajat pitkiä sillä kestäähän jo pelkästään kääntämisessä, ulkoasun suunnittelemisessa yms. sellaisessa ihan kohtuullisesti aikaa.
Taitaa käydä sama juttu kuin Weedin englanninkielisen julkaisun kanssa, oikeudet ostanut yhtiö kun käänsi ensimmäiset kolme osaa, jonka jälkeen lopetti tykkänään, mutta koska on ostanut oikeudet, ei mikään mukaan firma voi jatkaa vaikka olisikin innostunut julkaisemisessa (eihän sitä nyt lisenssoida kuin yksi per kieli).
- weedPro
tuleeko weed jaksoja enemepää kuin 8 ne on nii hyviä lähettäkää tälle tekijälle mä haluun katoo weed ku ei maailmassa oo parempaa
- MarioSonic
Löysin Youtubelta pieniä klippejä Hopeanuolta suomeksi.
- riki
mutta nyt onkin kyse mangasta ei animesta. Sitä paitsi animen suomi duppaukset on ihan kuutamosta. En mie ainakaan semmosta smurffimömmöä jaksa kuunnella.
- Cross&Ben<3
kuule tietäsikkö miltä sivulta voi ladata hopeanuoli videoita koneelle??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361