Oletko samaa mieltä kuin Suomen kansa ,että suosituin iskelmä on Hopeinen kuu ?
Sehän äänestettiin iskelmäradiossa suosituimmaksi.
Itse olin Satumaan kannalla ,mutta kelpaa minulle Hopeinen kuukin.
Itsenäisyys päivän aamuna tulee kaksi tuntia Suomi iskelmää iskelmäradiossa ,varmaan silloin kaikki hyvät.
Suomen suosituin
8
599
Vastaukset
- Eukko1
Miksei tuo Täysikuukin, mutta jos itse saan valita itselleni, ottaisin mieluiten samaisen Olavi Virran laulamana vanhan iskelmän Eeva. Varsinkin loppukiekaisu Eeva... on ihana. Siinä on sitä jotakin.
Täysikuu on hyvin ymmärrettävä, iän ikuinen lavatanssikipale, lähes kaikkien ikäluokkien viidestäkymmenestä ylöspäin nuoruusmuistot liittyvät jotenkin siihen, tykkäsi sitä kuunnella tai ei.- Alpo
,,,
- Ievastiina
tuon iskelmäradion kilpailun. Sen kylläkin voitti Jartsan Satulinna!
Sitäpaitsi Eukko1 tiedoksi, että Täysikuu ja Hopeinenkuu ovat kaksi täysin eri kipaleita. Molemmat laulaa Olavi Virta ja ovat upeita biisejä.- hapero3
Jartsa ykkönen, kyl se oli hopeinen kuu ja Olavi V, satumaa Reijo T oli toisena, juh
- ......
hapero3 kirjoitti:
Jartsa ykkönen, kyl se oli hopeinen kuu ja Olavi V, satumaa Reijo T oli toisena, juh
oli ykkönen Satumaa kakkonen ja kolmatta en muista,olisko Satulinna.
- Eukko1
Joo, molemmat kipaleet ovat niitä, jotka kaikki yli viiskympiset hyvin muistavat,kun niitä joka jumalan tanssipaikassa jauhettiin aikanaan ja jauhetaan edelleenkin jossakin. Sama se, kumpi voitti, kuu mikä kuu.
...... kirjoitti:
oli ykkönen Satumaa kakkonen ja kolmatta en muista,olisko Satulinna.
radiosta:
1 Hopeinen kuu. Olavi Virta
2 Satumaa. Reijo Taipale
3 Paratiisi. Rauli Badding Somerjoki
- Klara*
Iskelmä(radio)n, kilpailun voitti Sillanpään Satulinna, Yle radio Suomen kilpailun Virran Hopeinen kuu.
Kaksi eri kilpailua, eri radiokanavat.
Minulle kyllä ihan samantekevää, yhtä puhkikuluneita molemmat, eivät minun suosikkejani koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa532525Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631672SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän51624Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2641515Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251191Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241021Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411010RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?77941