taitaa haitata maidontuloa? Välillä vauvalla oikea ote ja välillä väärä. Rinta kyllä tyhjenee, mutta imeminen saattaa kestää tunnin! Onko jollain samanlaista?
Väärä
4
379
Vastaukset
- aina hankalaa
imuote vaikuttaa. Myöskin maito on tiukemmassa alkuun. Ja taas se juominen.. juokaa sitä vettä...ja PALJON.
- tämä...
olis hyvä huomioida. Että meillä ainakin vauva mielellään oleskelee rinnalla, vaikkei ole enää nälkäkään. Eli voihan sen vauvan siitä rinnalta ottaa pois, esim 15 min imetyksen jälkeen ja syöttää sitten vähän useammin. Itse ainakin olen lopettanut imetyksen aina siihen, kun kunnollinen aktiivinen syöminen loppuu ja sillon tällön muutama imasu alkaa ;-) Joskus röyhtäyttäminen välillä auttaa. Jos mahaan on mennyt ilmaa, vauva ei syö niin hanakasti.
- mietiskelinkin
tämä... kirjoitti:
olis hyvä huomioida. Että meillä ainakin vauva mielellään oleskelee rinnalla, vaikkei ole enää nälkäkään. Eli voihan sen vauvan siitä rinnalta ottaa pois, esim 15 min imetyksen jälkeen ja syöttää sitten vähän useammin. Itse ainakin olen lopettanut imetyksen aina siihen, kun kunnollinen aktiivinen syöminen loppuu ja sillon tällön muutama imasu alkaa ;-) Joskus röyhtäyttäminen välillä auttaa. Jos mahaan on mennyt ilmaa, vauva ei syö niin hanakasti.
että, kun nieleminen loppuu, niin otatteko rinnan irti? Neuvolassa sanottiin, että pitäisi antaa imeä suht pitkään, että takamaitokin irtoaisi.Meillä imemiset kestää noin puolesta tunnista kahteen tuntiin, mutta nieleminen loppuu vartin tai puolen tunnin päästä. Mielipiteitä??
- Tristar
mietiskelinkin kirjoitti:
että, kun nieleminen loppuu, niin otatteko rinnan irti? Neuvolassa sanottiin, että pitäisi antaa imeä suht pitkään, että takamaitokin irtoaisi.Meillä imemiset kestää noin puolesta tunnista kahteen tuntiin, mutta nieleminen loppuu vartin tai puolen tunnin päästä. Mielipiteitä??
Minä annoin olla, jos oli rauhallinen hetki eikä parempaakaan tekemistä, annoin lussuttaa kaikessa rauhassa, nieli tai ei. Jos taas oli jotain meneillään, isoveli järjesti ongelmia tms. oli lopetettava imetys siihen kun nieleminen loppui. Tosin sitten oltiin niin pahantuulista että... tuo poika sitten, sillä kun ei sisaruksia ollut niin sai massutella niin kaun kuin sielu sieti, vasta kun itse irrotti niin lopetettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318