Minulla on sairaanhoitajan tutkinto ja olisin kiinnostunut toimintaterapiasta. Pitääkö käydä
toimintaterapian AMK tutkinto vai voiko toimitaterapiaa päästä opiskelemaan yliopistoon muulla tavalla? Minulla on ylioppilastutkinto.
Toimintaterapia
Miten pääsee?
2
1074
Vastaukset
- ommu
Toimintaterapiaa opiskellaa ammattikorkeakoulussa. Kaikkialla. Kun sinulla on jo amk-tutkinto ja vielä terveydenhuoltoalalta niin luulisi sinun saavan jonkin verran opintojasi hyväksiluettua.
- toitoi
Toimintaterapian yliopistokoulutusta ollaan lakkauttamassa, on ollut ainoastaan Jyväskylässä tähän asti. Tietenkin terveystieteiden puolella voi suorittaa tutkinnon toimintaterapeutin näkökulmasta tms. Sinun tapauksessa amk-opinnot on vaihotehtona, kyllä niistäkin irti saat, tosin on samantasoinen tutkinto kuin sh. Hyväksilukuja saat ilmeisesti aika minimaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764