onko kellää kokemusta jos vaikka värkkäis tehä tässä kouraan rehupihdin kaltaiset mut vähä isommat ois varmaan kätevä siirrellä klapeja.
kourapihdit
6
1248
Vastaukset
- taida kyllä
onnistua ainakaan tavallisilla rehupihdeillä.
tuli joskus yriteltyä, ja paljon enempi tavaraa sai pelkkään kouraan, siis läjästä.
ne täytyisi suunnitella juuri kalapien nosteluun.
pinosta on hyvä ottaa kouralla klapeja jos ovat pituudeltaan vähintään kouran leveyden, se onnistui mainiosti. - hellaan
laittelisitko klapisi hellaan vai takkaan?
- ainaki
ihan puukouralla laitettu kärrylle,tekniikka laji mutta kylä se sitte alkaa onnistuu ko tarpeeksharjottelee,sillai lykätä kouraa maatapitkin ni saa aika hyvin.
- 2006
ainaki kirjoitti:
ihan puukouralla laitettu kärrylle,tekniikka laji mutta kylä se sitte alkaa onnistuu ko tarpeeksharjottelee,sillai lykätä kouraa maatapitkin ni saa aika hyvin.
meillä kuljetin tuikossa ja peräkärryyn suoraan pilkottu.
- klapikoneelta
2006 kirjoitti:
meillä kuljetin tuikossa ja peräkärryyn suoraan pilkottu.
Mulla on traktorin perässä sirkkeli ja halkaisukone. Se on passelilla korkeudella, siitä painaa suoraan halkaisijalta klapit mönkijän perässä olevaan hlöauton peräkarryyn ja jää yksi vaihe rukkasienkuvia klapeista. Silti tulee tarpeeksi työvaiheita...
- cdccd
klapikoneelta kirjoitti:
Mulla on traktorin perässä sirkkeli ja halkaisukone. Se on passelilla korkeudella, siitä painaa suoraan halkaisijalta klapit mönkijän perässä olevaan hlöauton peräkarryyn ja jää yksi vaihe rukkasienkuvia klapeista. Silti tulee tarpeeksi työvaiheita...
mulla on sirkkeli/hydrauliikka halkaisia ja kuletin mut miten sais helposti purettua häkkiin, sieltä helposti kärriin? siihen meenasin laittaa nostettavan peltikaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2965995Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki473533Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462720"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242141Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol971696- 661120
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua771001Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni135916Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10898Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11854