Myydäänkä Mustissa ja Mirrissä Acana ruokaa? Onko sen kilohinta kalliimpi kaupassa kuin verkkokaupassa? Verkkokaupassa Acana kitten 3kg maksaa 18 euroa.
Acanasta
11
819
Vastaukset
- catcat
Olen ihan muutama eläinkaupan vain kuullut sitä myyvän, pääasiallisesti sitä ei myydä eläinkaupoissa.
- MissiMirri
Kannattaa siis tilata netistä?
Löytyykö eläinkaupoista vastaavaa laadukasta ja terveellistä ruokaa? Olen saanut käsityksen että tämä merkki olisi todella laadukasta kissalle. - porkkanan purijoille
MissiMirri kirjoitti:
Löytyykö eläinkaupoista vastaavaa laadukasta ja terveellistä ruokaa? Olen saanut käsityksen että tämä merkki olisi todella laadukasta kissalle.Acanassa on useita kissalle kuulumattomia aineita
mm. runsaasti kauraa ja lisäksi pellavansiemeniä, valkosipulia (!), porkkanaa, tomaattia (!), omenaa.. - MissiMirri
porkkanan purijoille kirjoitti:
Acanassa on useita kissalle kuulumattomia aineita
mm. runsaasti kauraa ja lisäksi pellavansiemeniä, valkosipulia (!), porkkanaa, tomaattia (!), omenaa..Ahaa... Mitäs merkkiä sitten suosittelisit?
Tuntuu että jokaisessa merkissä on jotain vikaa tai ainesosia jotka ovat huonoja. Vaikea löytää hyvää ruokaa kun nykyään on niin plajon kaikkea erilaisia. - mielipiteenkin saa muuttaa
MissiMirri kirjoitti:
Löytyykö eläinkaupoista vastaavaa laadukasta ja terveellistä ruokaa? Olen saanut käsityksen että tämä merkki olisi todella laadukasta kissalle.Mietippä vielä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000134&posting=22000000021194220 - hienoa
MissiMirri kirjoitti:
Löytyykö eläinkaupoista vastaavaa laadukasta ja terveellistä ruokaa? Olen saanut käsityksen että tämä merkki olisi todella laadukasta kissalle.Netistä tilatessa saa kotiinkuljetuksen, kun tilaa 16 kg tai sitten tilaa jälleenmyyjältä, jotka löytyvät Acanan sivuilta. Acana on hyvä ruoka. Ne, jotka sitä haukkuvat eivät koskaan osaa sanoa parempaa merkkiä.
Eläinkaupoista ei Acanaa löydä, pelkästään noilta nettisivuilta olevilta myyjiltä. - eroja
porkkanan purijoille kirjoitti:
Acanassa on useita kissalle kuulumattomia aineita
mm. runsaasti kauraa ja lisäksi pellavansiemeniä, valkosipulia (!), porkkanaa, tomaattia (!), omenaa..Englanninkielinen ja suomenkielinen tuoteseloste on jostain syystä erilainen. Tarkistin sekä netistä että oman pussin kyljestä. Enkkuteksteissä ei näy porkkanaa, kauraa ym. Mikä selitttää eron ja kumpi pitää paikkansa?
- acanaa
hienoa kirjoitti:
Netistä tilatessa saa kotiinkuljetuksen, kun tilaa 16 kg tai sitten tilaa jälleenmyyjältä, jotka löytyvät Acanan sivuilta. Acana on hyvä ruoka. Ne, jotka sitä haukkuvat eivät koskaan osaa sanoa parempaa merkkiä.
Eläinkaupoista ei Acanaa löydä, pelkästään noilta nettisivuilta olevilta myyjiltä.syötiin meilläkin, vaan olivat nyt koostumusta muuttaneet..!?! hehkutusjäännöskin noussut 8%!!
ei osteta meille enää. - aina ei tarvitse ilmoittaa
eroja kirjoitti:
Englanninkielinen ja suomenkielinen tuoteseloste on jostain syystä erilainen. Tarkistin sekä netistä että oman pussin kyljestä. Enkkuteksteissä ei näy porkkanaa, kauraa ym. Mikä selitttää eron ja kumpi pitää paikkansa?
Erimaissa on erilaiset säännökset mitä pitää ilmoittaa.
Sama homma myös jos katsot joitain ihmisten ruokien tuoteselosteita. Toissa mainitaan esim. tomaatti, selleri,.. toisella kielellä ei.
Sitä mitä ainesosaa tuotteessa ei ole ei voi ilmoittaa. Aina ei tarvitse ilmoittaa, vaikka ainesosaa olisi tuotteessa. - catcat
acanaa kirjoitti:
syötiin meilläkin, vaan olivat nyt koostumusta muuttaneet..!?! hehkutusjäännöskin noussut 8%!!
ei osteta meille enää.8% ei ole liian suuri hehkutusjäännösprosentti, koska se suositus on 6-8 prosenttia.
- kysyjä_alkp.
Nyt olen tilannut Acanan sivuilta näytepussit penturuuasta. Olen todella paljon vertaillut eri tuotteiden sisältöä ja päätynyt siihen että tämä merkki kyllä taitaa olla parasta hinta-laatu suhteeltaan.
Tämä on vain minun mielipiteeni siitä mitä olen itse katsellut näitä eri ruokia.
Jos jollain on parempi ruokamerkki tiedossa niin kerro ihmeessä perustellen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774