Acanasta

MissiMirri

Myydäänkä Mustissa ja Mirrissä Acana ruokaa? Onko sen kilohinta kalliimpi kaupassa kuin verkkokaupassa? Verkkokaupassa Acana kitten 3kg maksaa 18 euroa.

11

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catcat

Olen ihan muutama eläinkaupan vain kuullut sitä myyvän, pääasiallisesti sitä ei myydä eläinkaupoissa.

• MissiMirri

Kannattaa siis tilata netistä?
        Löytyykö eläinkaupoista vastaavaa laadukasta ja terveellistä ruokaa? Olen saanut käsityksen että tämä merkki olisi todella laadukasta kissalle.

• porkkanan purijoille
        MissiMirri kirjoitti:

Löytyykö eläinkaupoista vastaavaa laadukasta ja terveellistä ruokaa? Olen saanut käsityksen että tämä merkki olisi todella laadukasta kissalle.

Acanassa on useita kissalle kuulumattomia aineita
        mm. runsaasti kauraa ja lisäksi pellavansiemeniä, valkosipulia (!), porkkanaa, tomaattia (!), omenaa..

• MissiMirri
        porkkanan purijoille kirjoitti:

mm. runsaasti kauraa ja lisäksi pellavansiemeniä, valkosipulia (!), porkkanaa, tomaattia (!), omenaa..

Ahaa... Mitäs merkkiä sitten suosittelisit?
        Tuntuu että jokaisessa merkissä on jotain vikaa tai ainesosia jotka ovat huonoja. Vaikea löytää hyvää ruokaa kun nykyään on niin plajon kaikkea erilaisia.

• mielipiteenkin saa muuttaa

• hienoa
        MissiMirri kirjoitti:

Netistä tilatessa saa kotiinkuljetuksen, kun tilaa 16 kg tai sitten tilaa jälleenmyyjältä, jotka löytyvät Acanan sivuilta. Acana on hyvä ruoka. Ne, jotka sitä haukkuvat eivät koskaan osaa sanoa parempaa merkkiä.

Eläinkaupoista ei Acanaa löydä, pelkästään noilta nettisivuilta olevilta myyjiltä.

• eroja
        porkkanan purijoille kirjoitti:

Englanninkielinen ja suomenkielinen tuoteseloste on jostain syystä erilainen. Tarkistin sekä netistä että oman pussin kyljestä. Enkkuteksteissä ei näy porkkanaa, kauraa ym. Mikä selitttää eron ja kumpi pitää paikkansa?

• acanaa
        hienoa kirjoitti:

Netistä tilatessa saa kotiinkuljetuksen, kun tilaa 16 kg tai sitten tilaa jälleenmyyjältä, jotka löytyvät Acanan sivuilta. Acana on hyvä ruoka. Ne, jotka sitä haukkuvat eivät koskaan osaa sanoa parempaa merkkiä.

Eläinkaupoista ei Acanaa löydä, pelkästään noilta nettisivuilta olevilta myyjiltä.

syötiin meilläkin, vaan olivat nyt koostumusta muuttaneet..!?! hehkutusjäännöskin noussut 8%!!

ei osteta meille enää.

• aina ei tarvitse ilmoittaa
        eroja kirjoitti:

Englanninkielinen ja suomenkielinen tuoteseloste on jostain syystä erilainen. Tarkistin sekä netistä että oman pussin kyljestä. Enkkuteksteissä ei näy porkkanaa, kauraa ym. Mikä selitttää eron ja kumpi pitää paikkansa?

Erimaissa on erilaiset säännökset mitä pitää ilmoittaa.

Sama homma myös jos katsot joitain ihmisten ruokien tuoteselosteita. Toissa mainitaan esim. tomaatti, selleri,.. toisella kielellä ei.

Sitä mitä ainesosaa tuotteessa ei ole ei voi ilmoittaa. Aina ei tarvitse ilmoittaa, vaikka ainesosaa olisi tuotteessa.

• catcat
        acanaa kirjoitti:

syötiin meilläkin, vaan olivat nyt koostumusta muuttaneet..!?! hehkutusjäännöskin noussut 8%!!

ei osteta meille enää.

8% ei ole liian suuri hehkutusjäännösprosentti, koska se suositus on 6-8 prosenttia.

• kysyjä_alkp.

Nyt olen tilannut Acanan sivuilta näytepussit penturuuasta. Olen todella paljon vertaillut eri tuotteiden sisältöä ja päätynyt siihen että tämä merkki kyllä taitaa olla parasta hinta-laatu suhteeltaan.
      Tämä on vain minun mielipiteeni siitä mitä olen itse katsellut näitä eri ruokia.
      Jos jollain on parempi ruokamerkki tiedossa niin kerro ihmeessä perustellen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe