Olen vähän katsellut Opelia sillä silmällä. Kuvittelin, että Vectraan ei automaattivaihteella olisi varaa, mutta tajusin juuri, että Vectraa saa 1,8 litran koneella automaattina. Se maksaa farmarina 31350 e TM hinnaston mukaan.
Tuolla aiemmin oli yksi keskustelu 1,8 litran 103 kW koneesta. Haukuttiin muun muassa vaikeaa liikkeelle lähtöä kaupungissa. Kuitenkaan automaattiversiosta kukaan ei sanonut mitään tai en ainakaan sellaista huomannut.
Onko jollakulla käsitystä siitä, miten automaattivectra 1,8 koneella liikkuu? Ei pitäisi periaatteessa ainakaan tuon liikkeellelähdön olla vaikeaa.
0-100 näyttäisi olevan tällä mallilla 13 sek. Ei ihan tolkuttoman huono luku. Esim. 1,8 litran autom. Primera on hitaampi. Bensan kulutus Vectralla on TM:n mukaan vain 10 litraa kaupunkiajossa, mikä on todella hyvä luku isolle autolle bensiinimoottorilla ja automaattina.
Minun käsittääkseni tuo voisi olla ihan kiva perheauto.
Niin että onko joku ajanut tällaista?
Vectra 1,8 autom
3
675
Vastaukset
- On todella hyvä yhdiselmä
On kokeiltu ja tehoa on riittävästi. Kone vetää nöyrästi isommillakin kierroksilla. Tämä uusi 1.8 kone Easytronic vaihteistolla on todella taloudellinen, kulutus 2 l pienempi kuin 2.2 automaatilla.
- opeliisti
Minulla vm -03 2.2 wag ja automaatti. Ainoa miinus on tuo kulutus, mutta muuten hyvä ja todella iso auto.
- 1.8 easytronic
viisiovisena. Pari kuukautta vanha auto ja olen tykännyt todella paljon. Suhteellisen edullinen ja erilaisila lisävarustepaketeilla ryyditettynä mielestäni tosi nättikin. Kone ei oo mikään tykki tietenkään, mutta mulle riittää loistavasti. Easytronicista muistettava se, että se ei oo varsinainen automaatti vaan sähköisesti vaihtava manuaali eli pientä viivettä on vaihtaessa, mutta kaasun kanssa tottuu helposti pahimman pompun korjaamaan. Kulutus erittäin kohtuullista, mulla yhdistettynä reilut 8 litraa vaikka ajan melkein kokonaan Helsingin keskustassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525