Olen vähän katsellut Opelia sillä silmällä. Kuvittelin, että Vectraan ei automaattivaihteella olisi varaa, mutta tajusin juuri, että Vectraa saa 1,8 litran koneella automaattina. Se maksaa farmarina 31350 e TM hinnaston mukaan.
Tuolla aiemmin oli yksi keskustelu 1,8 litran 103 kW koneesta. Haukuttiin muun muassa vaikeaa liikkeelle lähtöä kaupungissa. Kuitenkaan automaattiversiosta kukaan ei sanonut mitään tai en ainakaan sellaista huomannut.
Onko jollakulla käsitystä siitä, miten automaattivectra 1,8 koneella liikkuu? Ei pitäisi periaatteessa ainakaan tuon liikkeellelähdön olla vaikeaa.
0-100 näyttäisi olevan tällä mallilla 13 sek. Ei ihan tolkuttoman huono luku. Esim. 1,8 litran autom. Primera on hitaampi. Bensan kulutus Vectralla on TM:n mukaan vain 10 litraa kaupunkiajossa, mikä on todella hyvä luku isolle autolle bensiinimoottorilla ja automaattina.
Minun käsittääkseni tuo voisi olla ihan kiva perheauto.
Niin että onko joku ajanut tällaista?
Vectra 1,8 autom
3
678
Vastaukset
- On todella hyvä yhdiselmä
On kokeiltu ja tehoa on riittävästi. Kone vetää nöyrästi isommillakin kierroksilla. Tämä uusi 1.8 kone Easytronic vaihteistolla on todella taloudellinen, kulutus 2 l pienempi kuin 2.2 automaatilla.
- opeliisti
Minulla vm -03 2.2 wag ja automaatti. Ainoa miinus on tuo kulutus, mutta muuten hyvä ja todella iso auto.
- 1.8 easytronic
viisiovisena. Pari kuukautta vanha auto ja olen tykännyt todella paljon. Suhteellisen edullinen ja erilaisila lisävarustepaketeilla ryyditettynä mielestäni tosi nättikin. Kone ei oo mikään tykki tietenkään, mutta mulle riittää loistavasti. Easytronicista muistettava se, että se ei oo varsinainen automaatti vaan sähköisesti vaihtava manuaali eli pientä viivettä on vaihtaessa, mutta kaasun kanssa tottuu helposti pahimman pompun korjaamaan. Kulutus erittäin kohtuullista, mulla yhdistettynä reilut 8 litraa vaikka ajan melkein kokonaan Helsingin keskustassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005