Kokoomuksen Suomen suurimmaksi puolueeksi.
Sauli Niinistö vie
30
1031
Vastaukset
- vattukylän tumpelo
alottanu uuden säkeistön.
Sille Jyrki boylle keksitty piilopaikkaa,kun sale hyppäsi kehiin.Ehdottaisin vaalikahvilan pitäjäksi Merijärvelle,tekis vähiten hallaa sieltä käsin.Sinne ei löytäis edes lehdistö tekemään haastattelua,ettei pääse munaamaan salen äänivyöryä.
j.jussiW-T kirjoitti:
Tanskan aittaan piiloon.
Pian joku hautausmaalla kävijä näkee,ilmoittaa Iltasanomille se siitä sitten.
kerbiili62 kirjoitti:
Pian joku hautausmaalla kävijä näkee,ilmoittaa Iltasanomille se siitä sitten.
vaatteisiin käärittynä,niin kukaan ei näe.
j.jussiW-T kirjoitti:
vaatteisiin käärittynä,niin kukaan ei näe.
Jos sattuu ote lipeään ja tippuu sinne kuohuvaan koskeen,on muuten meleko jyrkkäranta Tanskan pihalla.Tuleekohan tuossa isoki vahinko,ainiin eihän sitä kukkaan tiiä.
kerbiili62 kirjoitti:
Jos sattuu ote lipeään ja tippuu sinne kuohuvaan koskeen,on muuten meleko jyrkkäranta Tanskan pihalla.Tuleekohan tuossa isoki vahinko,ainiin eihän sitä kukkaan tiiä.
aina yhden miehen hoitaa aittaan.
- Tanjan kutittelu
on vakuuttanut hänen kykynsä kansalaisten silmissä ?
Luin jostain, että oli siaksi luultu.
Onko näin?- aikonut
j.jussiW-T kirjoitti:
roikkuminen vie hänet pääministeriksi.
ruveta pääministeriksi, vai kääntääkö takkinsa toisen kerran lyhyellä aika välillä?
aikonut kirjoitti:
ruveta pääministeriksi, vai kääntääkö takkinsa toisen kerran lyhyellä aika välillä?
Saulilla tarvittaessa.
- se takki
j.jussiW-T kirjoitti:
Saulilla tarvittaessa.
pyörii jatkuvasti.
- sukua, Gorillan vai
j.jussiW-T kirjoitti:
roikkuminen vie hänet pääministeriksi.
simpassin ?
- vaikuttaa
sukua, Gorillan vai kirjoitti:
simpassin ?
eniten
- jotka
vaikuttaa kirjoitti:
eniten
nypitte työksenne kirppuja turkista
- myö,
jotka kirjoitti:
nypitte työksenne kirppuja turkista
ollahan.sitä aittoo apinasta
poloveutunutta.
- Haapavejen kokoomus
Saadaan kokoomus hallitukseen ja Kataisesta pääministeri. Sitten vain jyrätään kuntaliitokset kuntoon. Tehdään tälle alueelle Ylivieskan suurkunta johon kuuluu: Ylivieska, Haapavesi, Nivala, Oulainen, Merijärvi, Kalajoki, alavieska.
- on kovin köykänen
ja avuton suunpieksäjä.
Se Tanjan satiainen oliko Sauli nimeltään vaikuttas kokeneemmalta kutittajalta. on kovin köykänen kirjoitti:
ja avuton suunpieksäjä.
Se Tanjan satiainen oliko Sauli nimeltään vaikuttas kokeneemmalta kutittajalta.takkinsa kevääseen mennessä.
- Haapavejen kokoomus
j.jussiW-T kirjoitti:
takkinsa kevääseen mennessä.
Ei ainakaan kepuun tai demareihin päin. Itse veikkaan, että jos kokoomus ei pääse hallitukseen ja Sale ei saa ministerin salkkua. Lähtee Sale takaisin investointipankkiin.
- se sale
Haapavejen kokoomus kirjoitti:
Ei ainakaan kepuun tai demareihin päin. Itse veikkaan, että jos kokoomus ei pääse hallitukseen ja Sale ei saa ministerin salkkua. Lähtee Sale takaisin investointipankkiin.
käy vain huijaamassa äänestäjiä, lähtee tosiaan samantien.
- uskosin
Haapavejen kokoomus kirjoitti:
käpertyvän,
kun ollin oppivuodet on ohi. - olla höppänä
uskosin kirjoitti:
käpertyvän,
kun ollin oppivuodet on ohi.tanja on menneen talven lumia.Tanja on jo naimisissa toisen kanssa.
- oppivuojet
olla höppänä kirjoitti:
tanja on menneen talven lumia.Tanja on jo naimisissa toisen kanssa.
kauan kestä.
Tullee lähön hetki pian.
Ja taas sauli karvoissa kahisee. - empä arvannut
oppivuojet kirjoitti:
kauan kestä.
Tullee lähön hetki pian.
Ja taas sauli karvoissa kahisee.että tarkoitatkin itseäsi,sori.
olla höppänä kirjoitti:
tanja on menneen talven lumia.Tanja on jo naimisissa toisen kanssa.
esiintyät yhdessä seuraavassa Ollin ohjaamassa elokuvassa ja ilman rihman kiertämää.
- aisankannattajan
j.jussiW-T kirjoitti:
esiintyät yhdessä seuraavassa Ollin ohjaamassa elokuvassa ja ilman rihman kiertämää.
rooli tuossa komediassa?
Vai saulilla? aisankannattajan kirjoitti:
rooli tuossa komediassa?
Vai saulilla?roolia minulle suunnittelivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248