Tokio jyrää!

Tokio_

Olen ollut tokiossa 4kertaa! ja rakastan sitä ihmisiä tulvivaa kaupunkia! :D
Siellä on maan parhaat muotiliikkeet ja hurrjan hienoja autoja. eniten rakastin japanilaista ruokaa! nam! :D
Suosittelen Tokion matkaa kaikille jotka pitävät:
Kaupunki/ yö- elämästä, osaavat edes enkkua (kiitos ja eipä kestä) riittävät hyvin. itse pärjäsin niillä sanoilla.
ensi vuonna 15.1.07 menen kiinaan HingKong-iin :D
Rakasta kiinaa ja japani!

Arikato
kaikille jotka kestävät höpöstäni :D
ja koneessa ei ole kiinalaisia merkkejä joten kirj. suomeks :D
Ja arikato tarkoittaa: kiitos! :D
ja vielä kerran I LOVE CHINA PEOPLE!!!

6

2730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurooto

      Se on muuten ariGatoo, eikä arikato. Mukava kuulla kokemuksistasi.

    • JR1

      Watashi wa nihon wo aishitemasu.watashi ni wa nihonjin no tsuma ga imasu. yo........

      • Kurooto

        Nihongo wa o-joozu desu ne. Kore kara mo gambatte kudasai ne.


    • Nimetön

      Itse en ole koskaan päässyt japaniin.. Vaikka mieluusti kyllä tahtoisin.. Olen tutustunut japanilaiseen kulttuuriin jo pari vuotta, mutta se on aika vähän sillä kyseessä kuitekin on vanha ja suuri kulttuuri. Rakastan japanista kaikkea, ruokaa, luontoa, vanhoja tapoja ja MANGAA (Jota suosittelen jokaiselle! Manga on vanha japanilainen sarjakuva tyyli, ja animeon piirrettyä, joka on manga tyylistä, sarjoja ovat esim: Pókemon, Digimon, Hamtaro ja MUUMIT!! On mahtavaa että joku niin kaukainen maa on huomioinut tämä suomalaisen mestariteoksen xD Myös anime elokuvia on esim: liikkuva linna ja henkien kätkemä.) Anteeksi, että tämä meni hieman esitelmän puolelle, mutta haluaisin teidän innostuvan Mangasta ja animesta sillä ne ovat mahtava kokemus.Voisiko joku kertoa täällä Tokyosta lisää? Jolla on kokemusta? Kiitos vielä etu käteen!!! Haluaisn tietää kaiken siitä mahtavasta maasta!! :D

      • Monta mieltä

        Hei!

        Alkaa pikkuhiljaa tosissaan ärsyttämään tämä japanilaisuuden ja japanilaisen "hengellisyyden" ihannointi vähän joka kirjoituksessa (et pelkästään sinä!). Okei vanha kulttuuri ym. Huomioithan kuitenkin mitä on kaiken kulttuurin ja kauniin takanakin. Pitkään siellä asuneet ovat myös kovasti huolissaan paljosta korruptiosta ja muutenkin yhteiskunnasta, joka alkaa olla yhä sairaampi. (esim. koulutyttöjen yleinen prostituutio rahan saamiseksi kuluttamiseen, automaatit joista saa ostaa koulutyttöjen käytettyjä pikkuhousuja jne)Ihmiset voivat huonosti, luontoa ei oteta huomioon, muiden kunnioitus on selvästi vähentynyt jne. Erilainen ei aina ole kaunista. No, itse olen lähdössä nyt maaliskuussa innolla Japaniin pitkästä aikaa. Ja aion nauttia joka hetkestä!!! Harmi että kirsikankukkajuhlien aika ei vielä silloin ole. Ja paljo positiivistakin toki löytyy-enhän muuten lähtisikään!


      • matkailijaM
        Monta mieltä kirjoitti:

        Hei!

        Alkaa pikkuhiljaa tosissaan ärsyttämään tämä japanilaisuuden ja japanilaisen "hengellisyyden" ihannointi vähän joka kirjoituksessa (et pelkästään sinä!). Okei vanha kulttuuri ym. Huomioithan kuitenkin mitä on kaiken kulttuurin ja kauniin takanakin. Pitkään siellä asuneet ovat myös kovasti huolissaan paljosta korruptiosta ja muutenkin yhteiskunnasta, joka alkaa olla yhä sairaampi. (esim. koulutyttöjen yleinen prostituutio rahan saamiseksi kuluttamiseen, automaatit joista saa ostaa koulutyttöjen käytettyjä pikkuhousuja jne)Ihmiset voivat huonosti, luontoa ei oteta huomioon, muiden kunnioitus on selvästi vähentynyt jne. Erilainen ei aina ole kaunista. No, itse olen lähdössä nyt maaliskuussa innolla Japaniin pitkästä aikaa. Ja aion nauttia joka hetkestä!!! Harmi että kirsikankukkajuhlien aika ei vielä silloin ole. Ja paljo positiivistakin toki löytyy-enhän muuten lähtisikään!

        Voisitko laittaa palautetta matkasi jälkeen, olit vähän kriittinen ennen reissuasi.. Itse olen kiinnostunut Tokiosta mutta kannattaako mennä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe