Vinkkejä

Kaivataan

Hei!

Jouluksi Thaimaahan: Yees!

Mikä on edullisin ja turvallisin tapa matkustaa Bangkokista Pattayalle kahdeksan henkilön ryhmällä? Taksi lennosta kentältä, tilattu pikkubussi vaiko autonvuokraus?

Mitä räätäleitä suosittelisitte Pattayalla? Mitä räätäleitä suosittelisitte välttämään?

Entä autovuokraamoja?

Tai moottoripyörä-/mopovuokraamoja?

Tiedosta kiitollinen

6

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkittäjä

nämä eivät välttämättä ole edullisimpia, mutta turvallisia ainaskin ovat. taxi lentokentältä pattayalle, n.2000 b. saa semmosen tilataxin. plus tohon päälle tulee motorwaytax. n170b. uudelta kentältä en tiedä, paljonko maksaa. vois aatella että hiukka halvempi.

pattayalla on todella paljon räätäleitä. Riippuu mitä haet. kaikki tekevät kaikkea, toisten jälki on vähän parempaa, kuin toisten. älä mene niihin minne revitään sisälle. äläkä sinne missä luvataan tehdä puku 24vrk:dessa. Hyvän puvun saa vain sovittamalla. sovituskertoja voi olla yhdestä useampaa. jos olet suht normaalikokoinen, sovituksia tarvitaan vain yksi.

mopoo vuokratessa muista käyttää kypärää, pattayalla aikojen mukaan poliisit valvoo kypäränkäyttöä ja sakottaa, jos sitä ei ole. vuokrauksesta en muuten osaa kertoa mittää.

kysele lisää, minä vastaan,jos osaan.

• vaimon kanssa

pikku-bussilla,joka oli ilmastoitu.Jengiä on Italiasta,Saksasta ,Englannista.Yhteensä 8 henkeä.Hinta oli 280 bath'ia/persoona.Ihan hyvä ja hauska matka.Huumoria ja muuta hauskaa koko matkan.Lippu ostettu pienestä matkavälitystoimistosta.Kaikki toimi erittäin hyvin!
      Räätäleitä löytyy suoraan "Sao buakao"(vapaasti kirjoitettuna)kadulta.Muistaakseni kutsutaan myös ns,kolmaskaduksi.Olen siellä teettänyt vaatteeni "suoraan"ilman välikäsiä.Koska myös vaatetusliikkeet käyttävät samoja ompelimoita kyseisellä kadulla.Vetävät "välistä"turistilta rahaa.Pyytävät puolet kokonaishinnasta ennakkoa ja loput,kun tuote on valmis.itselleni olen saanut hyvin ommeltuja ja mitoitettuja vaatteita.Auto/mopovuokraamoista en osaa sanoa mitään.koska en henk.kohtaisesti ole vuokrannut.Esille tuomani asiat ovat minun tapauksiani.Toisilla on omansa.Mutta,jos on apua,niin hyvä juttu.Hyvää lomaa/oleilua Pattayalla.Ps, Ehkä törmäillään siellä.Lento meillä Thaimaahan viikon kuluttua.

• Kaivataan

Hei!

Kiitos vinkeistä.

Matkatoimisto tarjosi pikkubussikuljetusta Bangkokiin monikertaisella hinnalla. Pitäähän toki matkakauppiaankin elää, mutta joku tolkku pitäisi olla. Kannattanee pongata tilataksi kentän kupeesta ja huristella sillä.

Räätäliltä ajattelin tilata pari-kolme kappaletta tylsänharmaita pukuja työkäyttöön ja ison nipun paitoja sekä muutamia kravatteja. Prameita niiden ei tarvi olla, eikä oikeastaan voikkaan. Pääpaino helppokäyttöisyydellä, istuvuudella ja kestävyydellä. Kroppa on suhtkoht normaali, paitsi apinan kädet. Paidat ja takit jäävät vakiomalleissa ranteista lyhyiksi.

Ostin Suomessa Thaimaalaiselta agentilta pari pukua muutama vuosi sitten. Istuvuus oli hyvä, mutta kankaan laatu huono. Dresmannin halpiksiin verrattuna ei kestänyt kuin 1/3 osan käyttöajasta. Samalla hankitut Thaimaan kravatit ovat olleet uskomattoman kestäviä ja tyylikkäitä. Vaikka olen käyttänyt muutamaa peruskrakaa vuositolkulla, ovat ne edelleen harmittavan hyväkuntoiset -malleihin kyllästyy. Eli laatuakin saa, jos sattuu löytämään hyvän kankaan.

Kiitos ohjeista. Lähtö viikon kuluttua. Hyvää matkaa myös Teille.

• vinkittäjä

voin antaa hyvän räätälin nimen ja osoitteen, johon itse olemme olleet tyytyväisiä, jos laitat tänne sähköpostiosoitteesi.

• Sinulle..
        vinkittäjä kirjoitti:

voin antaa hyvän räätälin nimen ja osoitteen, johon itse olemme olleet tyytyväisiä, jos laitat tänne sähköpostiosoitteesi.

Hei!

Kiitos tiedosta jo etukäteen. Sähköpostiosoitteeni on [email protected].

Tv Tapsa

• vinkittäjä

kerroppa, että mitäs tykkäsit siit räätälistä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe