http://video.google.com/videoplay?docid=-1869149804447604970&q=scania
Se on voima joka puhuu
15
3716
Vastaukset
- Kärsin
Riitti kyllä nuo äänenvaimentajallakin varustetut kaniat! Sitä säksätystä sai kuunnella ainakin 143:ssa. En kyllä pitkälle reissulle lähtis tommosella virityksellä?
- Kirskuu (huokasee) joka
kevennyksellä. Todennäköisesti pakoputki muutoksilla pilattu !
- ja savutus alkaa
Asentajan ääni!!
- mutta nupillako se
Repikö se nupilla ympäri maailmaa ja välillä ressulavalla leikkokukkia ja vessapaperia lastina?
- on keksitty
Onneksi äänenvaimennin
- JenniDD+
Olen seurustellut autokuskin kanssa runsaat puoli vuotta ja nyt alkaa pelottamaan josko oma kultsikin alkaa saamaan tyydytystä moisten rekkavideoiden katselemisesta.Tuleeko kaikista rekkakuskeista vuosien kuluessa sellaisia,että masturboivat rekkavideota katsellessa,kuten tämän ketjun kirjoittajat ilmeisesti tekevät.Tai saavat jotain tyydytystä kun katselevat tai puhuvat kuorma-autoista!
- vaihtaa...
Kannattaa vaihtaa poikakaveria puolen vuoden välein tai seurustella työttömän kanssa.
Samanlainen kehitys on näet odotettavissa kaikissa ammateissa. - 110
Riippuu sinusta mikä kuskia kinostaa, jos olet normaali suomalainen nainen tuulipuku purjetijankengät ylipainoa ja asenne: kaikki on miesten vika. niin video vie varmasti voiton sinusta.
- yläällä
Kyllä se tyhjä autokin teli yläällä kiihtyy
- Ostan
Volvon!On hiljainen ja eikä anna negatiivista
kuvaa ympäristölle.Paaliin tämmöiset scaniat!!! - vielää
Ostan kirjoitti:
Volvon!On hiljainen ja eikä anna negatiivista
kuvaa ympäristölle.Paaliin tämmöiset scaniat!!!sentään on paremmat äänet ilman vaimenninta
- Tässä auto
Eikä mikään venttiilivikainen niittikoppi.
http://video.google.com/videoplay?docid=1085262583077382755&q=Man truck- Ruotsiako ne
taustalla hölötti?? Sakemannin veturi sentään..vittu.
- ojakonf
Ruotsiako ne kirjoitti:
taustalla hölötti?? Sakemannin veturi sentään..vittu.
epsanajaaaaaaaaaa
- 110
Tuntuu siltä että tällä palstalla jokainen kurseilta tullut penikka (riitikö äidin antamat taskurahat karvaisiin puukenkiin) joka luulee itseään suureksi rahtariksi, ihannoi scania v8 sia. miksi alapäähän täytyy tehdä laakeri remontti 500000 jälkeen, mersulta löytyy v8 man v10 gm (detroit v12) cat v8 n20l. kuitenkin tehokkain näillämain on cat sisussa mackilta on tulossa 750hv.penikka ajeleppa jonkun aikaa suorilla putkilla niin opit arvostamaan äänenvaimennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705