Mulla on ollut nortonin virus torjunta ja sitä on 1 päivä enää jäljellä. en ole maksanut lisää joten olen turvautumassa ilmaiseen antivir ohjelmaan mutta se ei päivitä itseään!!!!
valittelee vaan että fileja puuttuu. "The following error occured when trying to start update - NO job file available"
asensin sen uudestaan ja sen jälkeen vielä "täydensin" tai jotain mutta tein sen asennus homman jo siis kahdesti eka kerralla tuli erroreita kun puuttui jotain "feature control file could not be founded"
Mut joo haluisin nää kuntoon 1 päivässä että ei tule pöpöjä! MITÄ MÄ TEEN?? ideaa?
APUA!!
3
166
Vastaukset
- nettimetti
eli ei ton antivirin asentamisesta tule mitään. se valittaa, että ei anna enää ilmaisia versioita, et lisenssit ei pelaa.
olen kai asentant ja poistanut sen liian monta kertaa.
Mitäs minun sitten kannattaisi laittaa, täällä palstalla on tullut niin monta eri vaihtoehtoa et mikä niistä nyt sit antaisi toimivimman ja yksinkertaisimman avun? ja linkistäkin vois olla apua.
kiitos jo etukäteen.- pohjaa..
valinnoille, muista että entinen on poistettava ennen kuin asennat uuden.
- linkki..
pohjaa.. kirjoitti:
valinnoille, muista että entinen on poistettava ennen kuin asennat uuden.
unohtui, pitää varmaan lähtee nukkumaan...
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse/report12.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804