Noniin, elikkä mulla on Windows Messenger ja kyseinen ohjelma on toiminut ihan hyvin... tähän asti. Nyt väittää, että kirjautuminen ei onnistu koska palvelimessa tai internet-yhteydessä on vikaa. Ja kun tarkistin mesen "palvelun tilan" niin tää kyllä väittää että kaikki on ok.
Voi ei, mitäs tämä tällainen on =( ??
Palomuuri ainakin tsekattu: sallii kyl messengerin..
Apuuuuva.
En pääse meseen!
6
330
Vastaukset
- hp_guru
TRILLIAN.
- jelp.!
anteeks mikä? never heard
- hp_guru
ohjelma, jolla voi keskustella mm. ICQ:n kyttääjien, Mese-käyttäjien ja monien muiden kanssa. Minä olen nyt ainakin päässyt meseen ongelmitta.
- gaalila
siellä ollut tnään varmaan jotain häikkää...minulla temppuili se kans mut sinnikkästi yritin ja lopulta pääsin. Uskon että sun koneessa kaikki ok....vika toisessa päässä.
- jelp.!
Oiskohan näin..? Mä olen aika monesti sisään nyt yrittäny ja koneenki sammutin välissä. Toivottavasti oot oikeessa, eikä mitään häikkää ole!
- gaalila
jelp.! kirjoitti:
Oiskohan näin..? Mä olen aika monesti sisään nyt yrittäny ja koneenki sammutin välissä. Toivottavasti oot oikeessa, eikä mitään häikkää ole!
kokeile pääsetkö web messengeriin eli täältä löytyy
http://webmessenger.msn.com/?mkt=fi-fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117