Edelleen kateissa naisten punainen Monarc merkkinen polkupyörä (jossa myös valkoista)
Pyörä varastettiin ruotsikielisen yläasteen pihasta keskellä päivää 21.11.
Pyörä on tosi tärkeä tyttärelleni jolla on n.5km koulumatkaa.Pyörässä harmaat renkaat ja musta penkki.Löytäjälle palkkio luvassa.
Jos joku tietää pyörästä jotain tai on nähnyt tuntomerkkeihin sopivan pyörän,niin ilmoittele tänne.Kiitos.
Polkupyörä
9
900
Vastaukset
- käynyt
jo poliisilaitoksella katsomassa siellä olevia löytöpyöriä?
- vinkistä mutta
Katoamisilmoitus on jo tehty. Pyörän tarkemmat tuntomerkit ovat poliisin tiedossa. Kohta harkitsemme rikosilmoituksen tekemistä. Toistaiseksi olemme olleet pitkämielisiä ja toivoneet että pyörä palautetaan paikkaan josta se varastettiin.
Korjaus: Ns. "mummonpyörä" on MONARK merkkinen.
ps. kaikki vihjeet tervetulleita!
- nyt tarkkailaan
Ystävältäni vietiin myös uusi pyörä ,joka oli lukossa.Saattaa olla joku porukka joka vie autolla pyöriä.
- pyörä...
on Keski-Pohjanmaan painon viereisellä pyörätien varrella. En nyt muista täysin tuntomerkkejä mutta jotain tuohon suuntaan mitä ketjun aloittajan pyörän tuntomerkit...
Se pyörä ollut siinä jo jonkin aikaa, tiedä sitten jos on jo viety pois?- kaskipuistossa
makaa yksi fillari. En nähnyt väriä, mutta on ainakin renkaita väännelty =(
Annettais toisten tavarat olla, ei ole kiva kun varastetaan. - mimmu
kaskipuistossa kirjoitti:
makaa yksi fillari. En nähnyt väriä, mutta on ainakin renkaita väännelty =(
Annettais toisten tavarat olla, ei ole kiva kun varastetaan.ajo korpintien mäkeä alas, pois kaupungista päin "omalla" pyörällä ja toisella käellä piti toisen pyörän sarvista kiinni...en tiiä oliko varastanu, mutta...
Tosiaanki tuntuu et nyt on oikee vallassa tuo pyörien pölliminen. Todella usein näkee hylättyjä pyöriä lykättynä puskaan tai ojaan. - kaskipuiston
kaskipuistossa kirjoitti:
makaa yksi fillari. En nähnyt väriä, mutta on ainakin renkaita väännelty =(
Annettais toisten tavarat olla, ei ole kiva kun varastetaan.fillari ollu etsimäsi, katsoin ku ajoin ohi.
- teinille
että lukitsee pyöränsä eli tyttäresi sai kokea että "tyhmästä päästä saa kärsiä koko kroppa".
Meillä oli vastaava homma; neiti ei yleensä "muistanut" lukita pyöräänsä vaikka hänelle sanottiin asiasta miljoona kertaa ja joka kerta neiti haistatteli takaisin. Hänelle kerrottiin että jos ja kun pyöräsi varastetaan niin uutta on turha kinuta vuoteen. No tulihan se päivä kun pyörä pöllittiin ja neiti käveli seuraavan vuoden kouluun ja takaisin halkokarilta hakalahteen. Uusi pyörä onkin sitten sen jälkeen ollut aina lukittuna ja pyörävarastoon kuskattu. - uus pyörä..
daa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532