Onko mitään käryä, mistä lähtisin etsimään haulikkoa, joka sopisi suht pienikokoiselle naiselle, pistooliperäistä en halua. Käsivarren pituus olkapäästä kämmeneen 60 cm.
Haulikko
4
817
Vastaukset
Ison rapakon takaisilla valmistajilla on paljon "junioreille" tarkoitettuja malleja, jotka voisivat sopia myös pienikokoiselle naiselle. Myöskin Jaappanialasta moisia löytyy.
Hintaa noilla vehkeillä on sitten melkein tuplat normaaleihin verrattuna ja kaliiberitkin yleensä 16-20.
Mikäli et kahta piippua tai muuten tulivoimaa enemmän tarvitse, niin Baikalin yksipiippuinen tuntuu melkoisen pieneltä. Lisäksi kiinalainen kopio remarin orkkis pumpparista on melkoisen pienikokoinen. Huonona puolena on, että pitää sylinterillä ampua. Muistaakseni remarissa ei ole pistooliperää.- mitäs sanotte?
Kiitos neuvosta ja oikeestaan vahvistuksesta siihen, mitä ite olin ajatellu.
http://www.remington.com/products/firearms/youth/model_710.asp
Tollasta olen katellu, eikä toi nyt NIIN mahdoton hinta ole, ku veri vaan vetää kuitenkin tonne länteen päin, kaikella kunnioituksella Baikalia ja japseja kohtaan. Kai tohon synteettiseen perään sit tottuu. Eli mitäs sanotte tosta vempeleestä, ei toi hinta nyt varmaan taivaisiin kohoa, jos mieleisen saa ja sopivan ja luulis tolla nyt jotain jälleenmyyntiarvoakin olevan. Ja joo, tarkkuuden, luotettavuuden ja toimintavarmuuden perässä olen, en niinkään tulivoiman ja/eli ykspiippusen. - nainen eteläpohojammaalta
mitäs sanotte? kirjoitti:
Kiitos neuvosta ja oikeestaan vahvistuksesta siihen, mitä ite olin ajatellu.
http://www.remington.com/products/firearms/youth/model_710.asp
Tollasta olen katellu, eikä toi nyt NIIN mahdoton hinta ole, ku veri vaan vetää kuitenkin tonne länteen päin, kaikella kunnioituksella Baikalia ja japseja kohtaan. Kai tohon synteettiseen perään sit tottuu. Eli mitäs sanotte tosta vempeleestä, ei toi hinta nyt varmaan taivaisiin kohoa, jos mieleisen saa ja sopivan ja luulis tolla nyt jotain jälleenmyyntiarvoakin olevan. Ja joo, tarkkuuden, luotettavuuden ja toimintavarmuuden perässä olen, en niinkään tulivoiman ja/eli ykspiippusen.Hyvältä tuo haulikko ainakin tuossa kuvassa näyttää. Taidan ensi viikolla ryhtyä hankkimaan lupia tuollaiseen kun ilveksiä pyörii pihassa, toisinaan jopa porstuaan tulevat.
- naiselle
nainen eteläpohojammaalta kirjoitti:
Hyvältä tuo haulikko ainakin tuossa kuvassa näyttää. Taidan ensi viikolla ryhtyä hankkimaan lupia tuollaiseen kun ilveksiä pyörii pihassa, toisinaan jopa porstuaan tulevat.
Paitti että meni foorumit sekasin ja toi on pulttilukkonen kivääri. Kai silläkin toki ilveksen hengiltä saa, mut pulttilukkosella kiväärillä siinä voi olla enemmän haastetta. Vaan Remingtonin haulikkoon olen kuitenkin päätymässä, se vaan jotenkin tuntuu, noh, omalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774