mä raukka...

tyttö joka siirtyy kohta yl...

eli oon tällänen 12 vuotias ipana, joka ei ikinä varmaan tuu saamaan poika-seuraa ittelleen.
oon sellanen goottihenkinen, ja pojat välillä kiertää mut kaukaa, kun huomaa mun tulevan.
mul on kyl pari poikakaverii (ihan vaan ystävää)
jotka on kivoi, mut melkee kaikki pojat pelkää minuu, ja siks ne välillä pilkkaa minuu välitunnil.
ne huutelee et: gootti hei, ootko olevinas "kova" likka?
en vastaa niitten typerille lapsellisille jutuille, koska ne on ihan turhia.
mä tiiän, et kohta joku räpättää mulle, et "mitäs rupesit gootiks, kun ne on nii ""rumii""!
musta gootit on just kauniita.
mut mitä teen, kun kaikki pojat välttelee mua tyylini takia?
en ikinä varmaankaan saa seuraa ittelleni!

10

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat seuraa

Oot vasta 12. Ikäisesi pojat ovat todella lapsellisia sinuun verrattuna. Odota vain, varmasti sinuun vielä ihastuu moni.

• :=P

ikäisesi pojat ovat vielä lapsellisia, kuten on jo sanottu, mutta älä häiritse heitä senkään takia enemäpää. =)
      Muista, että on olemassa muitakin goottihenkisiä ihmisiä!

• JJK90

Jos sää kerran olet vasta 12 nii varmana löydät jonkun,sit ku oot 20 nii tuu kysyyn uudestaan jos ei vielä oo onnistanut,sillon on jo ihan eri tilanne

• DarkLink

Se voi tuntua pitkältä ajalta mutta olet vielä nuori ja uskon että sinä tulet vielä löytämään jonkun jonka kanssa olet onnellinen ;) Siinä tarvitaan vain kärsivällisyyttä. Ja pidä silmäsi auki sillä se voi tapahtua missä vain ;)

• JJK90

Olekko sää Porista Darklink?

• DarkLink
        JJK90 kirjoitti:

Olekko sää Porista Darklink?

Olenhan minä. Koko pienen ikäni asunut täällä :D

• JJK90
        DarkLink kirjoitti:

Olenhan minä. Koko pienen ikäni asunut täällä :D

Näkee oman kaupungin porukkaa :D

• DarkLink
        JJK90 kirjoitti:

Näkee oman kaupungin porukkaa :D

näe Porilaisia.

• JJK90
        DarkLink kirjoitti:

näe Porilaisia.

........tossa viikonloppuna joku oli porilainen täällä.......ja aiemmin marraskuussa tääl oli joku 16 vuotias porilainen tyttö

• DarkLink
        JJK90 kirjoitti:

........tossa viikonloppuna joku oli porilainen täällä.......ja aiemmin marraskuussa tääl oli joku 16 vuotias porilainen tyttö

Me ollaan harvinaisuuksia. Tai ainakin melkein :O

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      56
      2551
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1692
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1650
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1535
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1208
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1061
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      964
    Aihe