mikä on mielestäsi paras kohde ja miksi, vinkkejä tulevalle matkaajalle, yritän välttää järkyttävää turistirysää kuitenkin olematta yksin...
Paras kohde
13
1969
Vastaukset
- kuuleppa kaveri
Ruåtsin laivat on hyvä paikka ... tai sitten kanarian saaret
- hyvä avaus...huh,huh
-Ei vakavasti otettavaa suoltamista : )
Jää kotiin vaan,
nii tai mee Turkkiin, syömään kebab sapuskaa,
muista ottaa tyttikses mukaan,(jos on) jotta sekin saa nauttia elämästä Ibrihimin karvaisilla ja kebabin hajuisilla pizzan leipomisen vahvistamilla lihaksikkailla käsivarsilla, ja huuhtoa ilmaisen "ibin" ja veljien sekä kavereiden ja sukulaisten tarjoamalla coca-colalla maailman murheet takaisin kolkkoon Pohjolaan,
Sun nautiskellessa maan antimia parhaassa pizzeriassa mitä aasilandiasta löytyy.
Älä Thaimaaseen tule tyhmiäsi kyselemään,
tänne on pitkä matkakin, ja tyttös suuttuu sulle jos sinäkin vähän nautit Thaityttöjen lämpimästä vieripaikasta.Luulisivat paikalliset, että kaikki Suomalaiset on varustettu omituisilla kysymyksillä.
Jos olet aloitteleva turisti, niin ensi matkaksi ja kokemuksen hankkimiseksi voisi kokeilla ruotsin risteilyä, ei kuitenkaan ensi matkalla kokenemmalle matkaajalle tarkoitettua "päivä maissa" haasteelista lisäbonusta.
Seuraavaksi kun on varma tunne, että on lähes ammattilainen matkaaja ,(osaa tavata sanan: Inter Rail) niin sitten jo sellainen Viron matka,(aamu laivala meno ja kipin kapin takaisin) ja Tallinnassa sittenlähikauppaan rohkeesti vaan hakemaan kossukassi täyteen, että kyllä se siitä sitten.
Ikävä vaan, moni on jäänyt luokalleen ja joutuu seilaamaan edes takaisin laivoilla, ja sitten vähän niinku matkaillaan kun tullaan Suomi24 sivustoille käymään kaukomatkailu sivustoilla, ja oikeen kyselemässä opastusta tuleviin omiin koitoksiin, no.. kyllä se siitä ole rohkea. - jooooo
hyvä avaus...huh,huh kirjoitti:
-Ei vakavasti otettavaa suoltamista : )
Jää kotiin vaan,
nii tai mee Turkkiin, syömään kebab sapuskaa,
muista ottaa tyttikses mukaan,(jos on) jotta sekin saa nauttia elämästä Ibrihimin karvaisilla ja kebabin hajuisilla pizzan leipomisen vahvistamilla lihaksikkailla käsivarsilla, ja huuhtoa ilmaisen "ibin" ja veljien sekä kavereiden ja sukulaisten tarjoamalla coca-colalla maailman murheet takaisin kolkkoon Pohjolaan,
Sun nautiskellessa maan antimia parhaassa pizzeriassa mitä aasilandiasta löytyy.
Älä Thaimaaseen tule tyhmiäsi kyselemään,
tänne on pitkä matkakin, ja tyttös suuttuu sulle jos sinäkin vähän nautit Thaityttöjen lämpimästä vieripaikasta.Luulisivat paikalliset, että kaikki Suomalaiset on varustettu omituisilla kysymyksillä.
Jos olet aloitteleva turisti, niin ensi matkaksi ja kokemuksen hankkimiseksi voisi kokeilla ruotsin risteilyä, ei kuitenkaan ensi matkalla kokenemmalle matkaajalle tarkoitettua "päivä maissa" haasteelista lisäbonusta.
Seuraavaksi kun on varma tunne, että on lähes ammattilainen matkaaja ,(osaa tavata sanan: Inter Rail) niin sitten jo sellainen Viron matka,(aamu laivala meno ja kipin kapin takaisin) ja Tallinnassa sittenlähikauppaan rohkeesti vaan hakemaan kossukassi täyteen, että kyllä se siitä sitten.
Ikävä vaan, moni on jäänyt luokalleen ja joutuu seilaamaan edes takaisin laivoilla, ja sitten vähän niinku matkaillaan kun tullaan Suomi24 sivustoille käymään kaukomatkailu sivustoilla, ja oikeen kyselemässä opastusta tuleviin omiin koitoksiin, no.. kyllä se siitä ole rohkea.Olipas tuon edellisen vastaajan jutussa paljon asiaa sanomatta yhtään mitään... Siinähän meillä olis seuraava juhantalo tms linnan kundi :D
- HÖRHÖR
Ruåttin laivalla Pattayalle, muttavois olla raivo kokemus.
Täähän on keskustelua Thaimaan matkailusta ja kyllä Tukholmasta pääsee hyvin lentämällä Thaikkuun.
On menty monet kerrat,
mutta vielä on kokeilematta Kanarian kautta Patpongille.
Ps. (PPP) (Pi...t Parempia Pattayalla)
- EHP
Kirjaudu Thai-klupin tai Thairyn sivuille, sieltä saat asiallisia vastauksia.
Tämä on ala-asteikäisten ja muiden turhautuneiden temmellyskenttä.
Thaimaassa on lukuisia paikkoja, vaikea sanoa mikä olisi ylitse muiden,joka kohteella on puolensa.Itse olen käynyt "vain" Phuketissa, se on monipuolinen paikka, löytyy rauhaa ja menoa, rantoja ja viidakkoa ja paljon muuta. - Pirjon
Teimme eka matkan Thaimaahan Phukettiin, Karon beachille. Se on ollut itetenkin paras matka koska se oli ensimäinen. Turistirysä? No onhan siellä turisteja, muttei se ainakaan meitä haitannut, ei törmäilty reissuillamme moneenkaan suomalaiseen. Karonilta esi. oli helppo lähteä toisille rannoille ja retkille, vaikkapa snorklaamaan, lähisaarille.
Koh Chang nousee tasoihin Phuketin kanssa, saari aika rauhallinen, rannat ovat upeita. Kolmen viikon matkalla meni viikkokin, ettei suomen kieltä kuultu. Ruotsia tosin sitäkin enemmän.
Näihin "turistirysiin" on helppo matkustaa, matkat edullisa ja muutoinkin helppo oleskella, paljon palveluita tarjolla. En ehken lähtisikään ihan alkeelliseen paikkaan 2-3 viikon lomallani. Lomalla haluan kuitenkin ennen kaikkea rentoutua ja nautiskella hyvästä ruuasta. - Nimemerkitön
Teimme eka matkan Thaimaahan Phukettiin, Karon beachille. Se on ollut itetenkin paras matka koska se oli ensimäinen. Turistirysä? No onhan siellä turisteja, muttei se ainakaan meitä haitannut, ei törmäilty reissuillamme moneenkaan suomalaiseen. Karonilta esi. oli helppo lähteä toisille rannoille ja retkille, vaikkapa snorklaamaan, lähisaarille.
Koh Chang nousee tasoihin Phuketin kanssa, saari aika rauhallinen, rannat ovat upeita. Kolmen viikon matkalla meni viikkokin, ettei suomen kieltä kuultu. Ruotsia tosin sitäkin enemmän.
Näihin "turistirysiin" on helppo matkustaa, matkat edullisa ja muutoinkin helppo oleskella, paljon palveluita tarjolla. En ehken lähtisikään ihan alkeelliseen paikkaan 2-3 viikon lomallani. Lomalla haluan kuitenkin ennen kaikkea rentoutua ja nautiskella hyvästä ruuasta. - ikkremimiN
Kuulkaapas arvon "Kalle"!
Tällä foorumilla on jo pitkään joihinkin useinmiten ärsyttävän typeriin keskusteluihin osallistunut persoonallisen kipakasti, mutta aiheellisesti ja asiat oikeasti tuntevana, Kalle nimimerkkiä käyttävä henkilö. Tässä yksi varsin tuore esimerkki keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000862&posting=22000000021634853
Voisitteko nyt siis te "Kalle" (5.12.2006 klo 01.16) olla niin ystävällinen, että ette enää jatkossa sekaannuksien välttämiseksi käyttäisi nimimerkkiä Kalle keskusteluihin osallistuessanne, kiitos.
Sinulle - saanhan sinutella - Kalle haluan osoittaa kiitokset kommenteistasi, ne erottuvat aina joukosta persoonallisen piristävästi. Olisi mielenkiintoista lukea sinun kommenttisi tähän keskusteluun, siis lähinnä paras kohde kysymykseen.
"Kallelle" aloitus kysymykseensä Pirjon antama vastaus oli mielestäni oikein hyvä, kannattaa lukea ajatuksella uudestaan. Itse voisin vastaavasti vaikkapa vastata, että ehkäpä pohjoisen pieni Pain kylä voisi olla hyvä vaihtoehto yhdeksi kohteeksi. Pai on pieni kaupunki joka on ollut omatoimisten reppumatkaajien suosikki kohteita jo pitkään. Jopa siinä määrin, että ehkäpä senkin voisi nimetä järkyttäväksi reppumatkaajienrysäksi? Pai on - kuten myös Phuketin monet kohteet - kuitenkin sellainen kohde, ettei sinnekkään ole pakko majoittua aivan keskustaan, vaan majoituksensa voi kykyjensä mukaan hakea hieman sivummaltakin.
Mikä on turistirysä, millainen on järkyttävä turistirysä - nämä ovat mielestäni pitkälti maku kysymyksiä, mutta olen myös tässä vuosien saatossa alkanut säälimään ihmisiä, ihmisiä joilla yleensäkin on tarve käyttää Thaimaasta ja sen kohteista puhuttaessa negatiivisesti luokittelevaa turistirysä termiä. Näiden ihmisten; Phuket, Thaimaa ja koko Maailma - näyttäisi olevan kovin rajoittunut. Kuinka ikävää lähinnä heidän itsensä kannalta, etteivät he tätä itse huomaa.
T: ikkremimiN- ...tämä...
"alkuperäinen" kalle, josta puhut, haluaisi, ettei samaa nimimerkkiä käytä kukaan muu, hän varmaan rekisteröisi nimimerkin... Ja veikkaan että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, käyttääkö joku muukin samaa nimimerkkiä, taidat paisutella asiaa. Kalleja on Suomi pullollaan.
- thaimaasta
...tämä... kirjoitti:
"alkuperäinen" kalle, josta puhut, haluaisi, ettei samaa nimimerkkiä käytä kukaan muu, hän varmaan rekisteröisi nimimerkin... Ja veikkaan että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, käyttääkö joku muukin samaa nimimerkkiä, taidat paisutella asiaa. Kalleja on Suomi pullollaan.
Koh Chang, Koh Samet, Chiang Mai.
- ikkremimiN
...tämä... kirjoitti:
Arvoisa ...tämä...
Olette varmastikin hyvin oikeassa kommenttinne monessa osassa.
Kuitenkin, mitä veikkauksiinne alkuperäisen _K_allen (väheksyttekö kenties häntä vai miksi kirjoitatte hänen nimensä pienellä?) kiinnostuksiin ja välittämiseen yleensäkin tulee, niin sitähän minä ettekä te - me, emme voi kuitenkaan tietää, eikö näin?
Kuten yritin antaa ymmärtää aikaisemmassa viestissäni, niin minä olen satunnaisesti seurannut ja lukenut Kallen aikaisempia viestejä jo jonkun aikaa. Ne ovat olleet mielestäni oikein kiinnostavia. Kun selaan tätä foorumia minulla ei useinkaan ole aikaa lukea kaikkia viestejä vaan valitsen useista viesteistä minua kiinnostavat viestit joko otsikon tai tai tutun nimimerkin mukaan. Siksi esitinkin nöyrän pyynnön tämän viestiketjun aloittajalle, että jospa hän voisi kirjoitella jollakin muulla nimimerkillä kuin jo foorumilla tutuksi tulleella nimimerkillä. En katso pyyntöäni kohtuuttomaksi, koska vaikka Suomi olisi Kalleja pullollaan, niin tällä foorumilla Kalle nimimerkillä kirjoittaneita on ollut vain yksi. Jos joku Suomen Kalleista haluaa osallistua keskusteluun juuri tällä foorumilla Kalle nimimerkillä, niin eikö hän silloin ja tämän keskustelun luettuaan voisi selvennyksen vuoksi käyttää vaikkapa nimimerkkiä Kalle 2 ?
Kallella voi olla useampiakin syitä siihen miksi hän ei rekisteröi nimimerkkiään täällä - ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, etä hänen pitäisi se tehdä tulevia sekaannuksia välttääksemme.
Arvon ...tämä... , olette todella paljonkin oikeassa kommentissanne. Saanen kiittää teitä rehellisestä, analyyttisestä ja asiallisesta kommentista kirjoitukseeni. Kiitos.
Hmm... mitenkähän se menikään se aloittajan kysymys... se tämän keskustelun varsinainen kysymys? Vastasinkohan minä jo siihen, onkohan Sinulla... anteeksi, Teillä, pienintäkään kommenttia siihen?
T: ikkremimiN
;) - daapa..
ikkremimiN kirjoitti:
Arvoisa ...tämä...
Olette varmastikin hyvin oikeassa kommenttinne monessa osassa.
Kuitenkin, mitä veikkauksiinne alkuperäisen _K_allen (väheksyttekö kenties häntä vai miksi kirjoitatte hänen nimensä pienellä?) kiinnostuksiin ja välittämiseen yleensäkin tulee, niin sitähän minä ettekä te - me, emme voi kuitenkaan tietää, eikö näin?
Kuten yritin antaa ymmärtää aikaisemmassa viestissäni, niin minä olen satunnaisesti seurannut ja lukenut Kallen aikaisempia viestejä jo jonkun aikaa. Ne ovat olleet mielestäni oikein kiinnostavia. Kun selaan tätä foorumia minulla ei useinkaan ole aikaa lukea kaikkia viestejä vaan valitsen useista viesteistä minua kiinnostavat viestit joko otsikon tai tai tutun nimimerkin mukaan. Siksi esitinkin nöyrän pyynnön tämän viestiketjun aloittajalle, että jospa hän voisi kirjoitella jollakin muulla nimimerkillä kuin jo foorumilla tutuksi tulleella nimimerkillä. En katso pyyntöäni kohtuuttomaksi, koska vaikka Suomi olisi Kalleja pullollaan, niin tällä foorumilla Kalle nimimerkillä kirjoittaneita on ollut vain yksi. Jos joku Suomen Kalleista haluaa osallistua keskusteluun juuri tällä foorumilla Kalle nimimerkillä, niin eikö hän silloin ja tämän keskustelun luettuaan voisi selvennyksen vuoksi käyttää vaikkapa nimimerkkiä Kalle 2 ?
Kallella voi olla useampiakin syitä siihen miksi hän ei rekisteröi nimimerkkiään täällä - ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, etä hänen pitäisi se tehdä tulevia sekaannuksia välttääksemme.
Arvon ...tämä... , olette todella paljonkin oikeassa kommentissanne. Saanen kiittää teitä rehellisestä, analyyttisestä ja asiallisesta kommentista kirjoitukseeni. Kiitos.
Hmm... mitenkähän se menikään se aloittajan kysymys... se tämän keskustelun varsinainen kysymys? Vastasinkohan minä jo siihen, onkohan Sinulla... anteeksi, Teillä, pienintäkään kommenttia siihen?
T: ikkremimiN
;)Phukettia ja Koh Changia ei voi verrata hyvällä mielikuvituksella/huumorintajullakaan..
- Thaimaaelää
Cha-Am, viikonloppuisin vain Bangokin paikalliset tulevat lomailemaan ja Norjalaiset eläkelläiset erottuvat muuten ykköspaikka ja hyvät yhteydet Hua-Hiniin,Bangokiin,Phukettiin sekä saarille,edullinen ja puhdas ei varkaita eikä rikollisuutta kun kuninkaan kesä paikkakin on siellä.lisä tietoja [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396