Aurinkomatkojen

Havannan retki

Hei, aurinkomatkat järjestää havannaan retken. Olen kiinostunut retkestä, niin kaikesta katseltavasta / ostettavasta. Miten lentomatka Holguin - Havanna meni ja millaisella koneella, millainen lentokokemus oli? Olen itse menossa Guardalavacaan maaliskuussa ja tuo Havannan retki kiinnostaa suuresti. Kiitos jo etukäteen kommenteista

5

2667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjm

Konetyyppi on todennäköisesti meilläkin käytössä oleva ATR, ihan moderni kone siis. Mutta muutaman kerran Kuubassa käyneenä suosittelen, jos menet Guardalavacaan, että Havannan retken sijasta teet retken Viazul-bussilla Santiago de Cubaan. Ainakin viime helmikuussa Aurinkomatkat teki tuollaisia retkiä. Eräs tuttavapariskunta teki niin ja oli hyvin tyytyväinen. Santiago de Cuba, jossa retkiesitteen mukaan ollaan pari yötäkin, tarjoaa nykyään aidompaa ja alkuperäisempää kuubalaisuutta kuin Havanna.

• Satori

Kuuban matka ei ole Kuuban matka ilman Havannaa. Se on hyvin ristiriitaisia tunteita herättävä kaupunki, mutta hieno kokemus.

Kone on okei, mutta ainakin meillä lento oli pari tuntia myöhässä. Kuten yleensä.

• myöhässä
        Satori kirjoitti:

Kuuban matka ei ole Kuuban matka ilman Havannaa. Se on hyvin ristiriitaisia tunteita herättävä kaupunki, mutta hieno kokemus.

Kone on okei, mutta ainakin meillä lento oli pari tuntia myöhässä. Kuten yleensä.

Nämä sisäiset lennot toimivat hämmästyttävän hyvin. Juttelin tuossa taannoin Aurinkomatkojen oppaan kanssa ja sanoi, että saattavat usein lähteä jopa etuajassa. Oma koneemme oli ihan ajallaan.

• uogfy
        Satori kirjoitti:

Aivan potta! Eli jos jätät Havannan väliin, missaat paljon. Jos jotakuta kiinnostaa Kuubaa kiertäneen ja Havannassa usein asuneen kolmekymppisen Suomalaisen kaverin tapaaminen ja pieni kävelykierros Havannassa, voitte esittää toiveita, for free. Olen paikan päällä 5.1-3.2.07

[email protected]

• Habana Vieja
        uogfy kirjoitti:

Aivan potta! Eli jos jätät Havannan väliin, missaat paljon. Jos jotakuta kiinnostaa Kuubaa kiertäneen ja Havannassa usein asuneen kolmekymppisen Suomalaisen kaverin tapaaminen ja pieni kävelykierros Havannassa, voitte esittää toiveita, for free. Olen paikan päällä 5.1-3.2.07

[email protected]

En kyllä jättäisi Havannaa käymättä jos sinne asti tulee lähdettyä. Väittely lienee yhtä järkevää kuin että onko jenkkimeininki aidompaa Teksasissa vai New Yorkissa.

-HB-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3175
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2805
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1606
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1581
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1518
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe