Elikkä Tässä klaani 20 - 45 levelisille sivut www.freewebs.com/runescaoe_finland_clan ja ilmota joko 313rapu313,strena_nobo tai range_nobo94 jos haluat tai sitten tälle palstalle!
Klaani 20 - 45 levelisille!
7
280
Vastaukset
- devascale
Kannattaako tehä semmonen noob klaani jossa jäsenet voi olla parempii ku pomo??? Ei todellakaa!! Mulla on kokemusta, ku kerran pidin yhtä noob klaanii ja olin 62 level, ja muut oli parempii. Mun kaveri kertoi ku ne suunnitteli vievänsä devastate klaanin samaan paikkaan, mutta ei samaan worldii! Selvä. Kaikki alko ryppyilee ja kehotti meitä meneen siihen kyseiseen worldii, eikä aikaakaan ku oltii 6 tyypin kanssa menetetty runefullit ja muuta kamaa... että ei kannata paljoo parempii päästää!
- nypätsi
mulla on 10 kaveria jotka ei kyllä ikinä petä. ne on siinä klaanissa ja ne on yli 35 lvls nii jos jotkut alkaa ryppyileen niin kyllä me ne hakataan ja erotetaan
- devascale
nypätsi kirjoitti:
mulla on 10 kaveria jotka ei kyllä ikinä petä. ne on siinä klaanissa ja ne on yli 35 lvls nii jos jotkut alkaa ryppyileen niin kyllä me ne hakataan ja erotetaan
Mutta jos siellä on niitä pettureita tempastu ilmasta nii kyllä ne saa puolellee typpejä
- 12345678987567890987
devascale kirjoitti:
Mutta jos siellä on niitä pettureita tempastu ilmasta nii kyllä ne saa puolellee typpejä
mikäköhän se sivu on kun toi ei toimi kannattais opetella kirjottamaa...
- nypätsi
12345678987567890987 kirjoitti:
mikäköhän se sivu on kun toi ei toimi kannattais opetella kirjottamaa...
- Killtill2
Oon nyt kyl 15lvl mut kehitän.
Nimi:Pure man560- nypätsi
niin pääset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2192910Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045- 681038
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka335982Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778